Hoofdstuk 6

586 20 0
                                    

Triiiinngggggggg mijn wekker ging het was 7:30 ik kreeg een berichtje van yassin dat hij kwartover 8 voor me huis zou staan, ik ging me omkleden en deed licht me make-up op. Ik ging naar meneden en groette me ouders. Ik zag yassin's auto me hart klopte. Ik was zo blij om hem te zien. Ik stapte in en toen gaf hij me een kus op mijn wang, voor het eerst heeft een jonge een kusje gegeven.. We gingen onderweg praten " waneer ben je klaar askim?" Vroeg hij " ik ben 5uur klaar schat". Hij gaf me een kusje op me wang en ik ging naar schoolplein. Hajar kwam naar me toe rennen. " Mo is opschool " het deed me pijn ik wou hem niet zien ik hou van yassin. Hij word me man.. Ik ging naar de rookersplein en meisjes kwamen naar me toe om te feliciteren. Ik naar de groep. En ik zag dat mo gips om zijn benen heeft . Huh waarom? Wat is er aan de hand Ik probeerde naar binnen te lopen. Maar achie hield me tegen " wacht " mo kwam met krukken naar me toe. " mijn liefde het spijt me wat er is gebeurd, het is allemaal mijn schuld ik zag hoevaak je bericht had gestuurt en had gebeld maar ik had een scooter ongeluk ik lag 2dagen in coma, me benen zijn gebroken ik wou naar school om jou te zien" ik kreeg tranen in me ogen. Hajar en achie kregen ook tranen dat het zo is afgelopen. Mo probeerde me aan te raken. " raak me niet aan ik ben al gegeven, ik wil je nu met je als broeder om gaan" met pijn in me hart. " Aysen alsjeblieft jij was me enigste hoop alsjeblieft, kom we gaan weg  we gaan een nieuw toekomst opbouwen samen" ik weigerde en ik liep door. Ik hoorde hem huilen, ik wou terug maar ik ben al gegeven, ik hou van yassin.
We zaten in de klas,  Hajar kwam naast me , en mo en achie zaten achter in.

Bling
Ik kreeg een bericht van yassin,
" Zeker van haar man" hoorde ik  mo zeggen.

Yassin: Askim, hoe gaat het? Ik mis je super erg zullen we na school iets leuks doen?
x je mannetje
Ik moest glimlachen, " ze glimlacht, ze wilt me niet meer achie" zei mo. En hajar keek mo boos aan.
Maar het boeide me niet, het deed me pijn maar yassin word me man.

  Ik: hey schat , ik mis je ook, is goed ik verheug me nu al op
x je vrouwtje
Het was nu pauze en we zaten met achie mo burak en hajar, ik zei dat ik naar de wc ging. Ik kwam net uit de wc en mo kwam de meisjes wc binnen. Hij duwde me tegen de muur aan. " mo wat doe je alsjeblieft blijf van me af "
Hij begon me nek te ruiken, " ik heb je geur gemist , ik heb je stem je ogen  je lach gemist"  hij kwam dichter bij. Mijn hart en zijn hart begonnen allebei te kloppen. " mo laat me met rust alsjeblieft het is klaar" hij pakte me arm, " je bent van mij, wij gaan trouwen. Zo niet dan gaan we samen dood" en toen liep hij de wc uit. Ik ben bang. Ik heb mo nog nooit zo gezien. Ik ging naar hun toe, en ze vroeger als er iets was ik zei nee, en ging me broodje eten.
triiingggggg yassin belde.
Ik nam op
En ik zei exspres " Schatje wat goed dat je belt ik mis je" ik hoorde dat achie mo  kalmeerde. De les begon.  En mo ging exspres naast me zitten. " wat doe jij?" Vroeg ik, "ja broeders en zusters kunnen toch naast elkaar zitten " zei hij.
Bling
Ik kreeg een bericht binnen van yassin
Yassin: hey schatje , nog 2uurtjes dan zien we elkaar weer.
Mo zat mee te lezen en hij begon boos te worden. Hij pakte me hand arm vast "doe je dit exspres wil je me exspres boos maken?"  "Nee tuurlijk niet, ik kan er niks aan doen als ik een berichtje krijg"
"AUW" riep mo  ik keek hem vragen na
" mevrouw ik moet even naar wc maar me gips zit een beetje los mag  aysen mee?"  Ze knikte ja maar ik weigerde maar voor dat ik wist pakte hij me arm.. En nam me mee. Ik was bang wat gaat hij doen. Hij nam me mee naar wc en begon op me te schreeuwen "WAAROM DOE JE ME DIT AAN?"
"Alsjeblieft mo laat mij, je kan dit aan "
"IK KAN NIET ZONDER JE"  hij begon op zijn knieen te gaan en te huilen , 
" mo alsjeblieft "
" alsjeblieft laat me niet gaan aysen Alsjeblief "
Ik kreeg tranen, ik ging ook op me knieen,
" mo het kan niet meer , sorry "
Ik hielp hem overeind, en we gingen met tranende ogen naar de klas, iedereen keek ons aan wat er aan de was , maar we gingen weer verder met de les..
Einde van de lessen pakte ik me jas en tas en ik ging naar auto van yassin , burak mo en hajar  gingen achter me aanlopen. Toen ik de auto in stapte. Zag ik dat Mo flauw was gevallen ik kreeg tranen het liefst zou ik zeggen dat yassin moest stoppen, maar hij is niks meer van mij. Yassin bracht me naar een resturant en ik wou kapsalon en hij broodje doner, we hadden het super gezellig. We gingen praten over onze bruidloft en al die  bijzondere dingen die er aan komen.

Bling. Ik kreeg een sms van hajar.

Hajar:  Aysen wat je ook doet je moet naar buraks huis komen mo is echt slecht hij zegt allen joun naam. Kom aub.

Ik keek met grote ogen, naar het smsje die hajar schreef,
"Schat wil je me alsjeblieft naar hajar brengen, ik moet daar heen haar moeder is flauw gevallen"
Yassin  knikte
En we gingen naar hajars huis ik was blij dat burakshuis  dichtbij is.
Ik knuffelde yassin en ging zogenaamd naar hajarshuis, toen ik acherom ging lopen belde ik aan bij buraks huis
Achie, hajar , burak keken me zielig aan. Ik ging renend naar binnen maar ik zag mo zitten, en hij was gewoon normaal als op school.
" niemand geloofde dat je zou komen, maar je bent gekomen.." Zei mo
" je houd wel van me , dat weet ik maar je word gedwongen" ik wou snel mogelijk hier weg gaan, ik wou niet toegeven dat ik hem terug wil yassin word mijn man..
Ik wou weg gaan, maar achie hielde me tegen.
" jongens jullie mogen gaan bedankt"
Ik keek ze aan , ik wist niet wat ze deden
"HAJAR Laat me niet hier allen , alsjeblieft " 
Ze waren weg.. Me bestevriendin is weg. Achie is weg .
Mo kwam dichter bij.
" ik heb gezegt dat je de mijne bent"
Hij pakte me arm en gooide me op de  bank,
We gaan hier weg, ik ga je meenemen. We gaan naar Belgie. We gaan weg.
" Mo"  zei ik bang
" HOU JE MOND JE BENT VANMIJ"
"Wanner wil je gaan " vroeg ik
Hij zei dat hij volgende week zou gaan.
Ik ben van hhuis vertrokken, ik ging lopens naar huis. Denkig wat ik zou doen.. Ik was bang.. Super bang..

Uitgehuwlijkt.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu