Ik werd wakker, en ik zag dat mo niet naast me lag, ik stond op en ik zie dat Mo Abdullah een flesje geeft. Zo lief, Fatima is op vakantie met met haar man maar ze heeft de kind van mo en haar ook meegenomen. Ze zijn al 3 weken opvakantie. Mo gaat er kapot van als hij haar dochter opbelt en hij vind het jammer dat hij niet elke dag bij haar kan zijn. Ik kwam de woonkamer binnen en me haren waren nog nat van gister avond. "Goeiemorgen mijn vrouwtje" en hij streelde over mijn haar. Ik pakte abdullah over en kleede hem om. En ik zet hem op de grond zodat hij ging spelen. Ik maakte ontbijd klaar, en mo kwam de keuken binnen. Hij gaf me een kus op me mond en hij streelde over me buik. " ik kan niet wachten om onze baby vaste houden" en hij gaf een kusje op me buik. We weten nog niet als het een jongen of een meisje is. We wouden bij de geboorte weten. We gingen ontbijten en mo ging zich omkleden. En ik ook, ik fönde me haar en deed me rode jurk aan, en een lichtblauwe hoofddoek. Ik deed mascara en rooie lipkleur op. Mo keek me aan van top tot teen " voor wat maak jij je mooi?" vroeg hij verbaast en ik keek me zelf in de spiegel. Maakte ik me nou mooi van Yassin? Ik keek mo weer aan " Ik had zin om even wat leuks aan te doen" zei ik. "Jij bent altijd leuk, met of zonder kleren" en hij knipoogte. Ik werd verlegen en hij gaf me een kus en hij ging naar zijn werk. Ik kleedde Abdullah om en deed hem in de wagen. En we liepen naar het station het was 14:05 en ik zag niemand. Er kwam uiteindelijk een busje en een man deed de deur open hij pakte de baby en trok mij meteen in zodat niemand ons zag we reden naar een onbekend huis. En yassin deed de deur van de auto open " Mijn zoontje" en hij knuffelde hem en rook zijn geur. We gingen naar binnen en ik zag dat yassin super gelukkig was. Ik vond het zo mooi om te zien. Mijn zoontje heeft als nog een vader, Abdullah leek echt op yassin van uiterlijk en innerlijk. Een man vroeg als ik koffie wou en ik knikte ja. Yassin ging naast me zitten en keek me lang aan. " je bent nog steeds het zelfde Aysen" en hij raakte me schouders aan. " Kom we gaan in de achtertuin zitten" En ik zag dat Yassin een speeltuintje heeft gemaakt, voor abdullah om te spelen. Ik zag hoe hij om Abdullah gaf, en ze gingen voetballen. Ik wou eigenlijk ook spelen maar ik deed als of ik geen intressse had. Ik zag dat het bijna 4 uur werd. Yassin wou nog met me praten over Abdullah, " ik wil mijn zoontje vaker zien aysen, kan je dat regelen" ik knikte, " ik heb voor het eerst me zoontje zien lachen, ik doe er alles aan om jullie bij elkaar te krijgen" glimlachte ik en yassin pakte me op en hij draaide rondjes. Wat ben ik verliefd op hem wat hou ik van hem, hij heeft zn prachtige ogen, kon ik maar met hem zijn, kon ik maar met Abdullah samen met hem leven. Maar dat kon niet ik ben getrouwd ik ga me leven leiden met Mo. Ik knuffelde yassin en hij wou me een kusje geven. Ik gaf hem aan dat hij dat niet moest doen en hij begreep me, ik pakte abdullah op en we stapten de auto in. En ik deed abdullah in de wagentje, ik liep naar huis en toen ik binnen kwam. Zag ik hajar en burak ohja ik was hun vergeten, ik zat zo erg met yassin. En ik knuffelde hajar ik wou haar het liefst alles vertellen maar dat kon ik niet. "Sorry dat we jullie storen, onze huis word verbouwd dus we kunnen niet thuis slapen, mogen we voor paardagen bij jullie slapen" zei hajar " tuurlijk, onze huis is jullie huis" en we gingen met hajar naar de keuken, en gaf abdullah ondertussen flesje melk. Hajar vertelde dat ze opnieuw verliefd op hem was. En dat alles goed ging. Ik werd blij " je verdient altijd geluk mijn zusje" en ik knuffelde haar. Toen we diep in gesprek waren riep mo me .. " Aysen waar gaan ze slapen " zei hij en ik zei dat aysen met mij in de slaapkamer ging slapen en dat jullie op de bank gingen slapen. " ik kan niet zonder jou slapen" en hij kietelde me " mo stop" lachde ik en keek als Abdullah nog sliep. En deed de deur dicht. We zaten aan tafel. En we gingen eten, we gingen praten met zn alle en het was super gezellig. Ik was super moe en ik zei dat ik wou slapen, en ik ging eerst douchen. Mo kwam de badkamer binnen en sloeg op me kont, ik schrok me dood " Mo nietmeer doen" en hij duwde me tegen de muur aan. " ik wil je zo erg aan raken maar dat is schande voor hajar en burak" en hij kuste me op me mond. En hij ging uit de badkamer, ik ging douchen en ik zei slaaplekker tegen Mo en burak en hajar en ik gingen slapen..
Tijdens het slapens kreeg ik weëen.
SHIT en ik maakte hajar wakker.
JE LEEST
Uitgehuwlijkt.
RomanceAysen is 19 jaar, Aysen komt uit een turkse familie. En haar vader dwingt haar om te trouwen, ze heeft een maand de tijd om een man tevinden, Als dat haar niet lukt Komt een man handvragen..