Hoofstuk 8

572 19 0
                                    

Ik werd wakker om 12 uur  ik had heerlijk uitgeslapen dat dat feestje van gister..  Ik appte yassin dat ik wakker was en ging me klaarmaken. Want hij zou me ergens toebrengen.. Hmm ik weet niet wat het was rond 2uur en hij stond voor me huis " doeg" en deed de deur dicht en stapte bij yassin in
"Goeie morgen mijn geliefde heb je lekkergeslapen"
Ik gaf hem een kusje op zijn neus en we gingen reiden. We gingen naar Amsterdam. Gaan we shoppen ofzo? Wat gaan we doen? Wauw kijk die huizen zo mooi. We stopten voor een gebouw. " wat doen we hier vroeg ik Yassin vragend aan?" Hij pakte me hand en we gingen een huis bekijken wauw het huis was prachtig , grote keuken 3slaapkamers grote woonkamer een badkamer. Ik ben verliefd op een grote keuken. Ik hou van koken.
" wauw yassin ik ben verlieft op dit huis"
" we gaan dit huis kopen schatje, dit word onze toekomstige huis over 1week"  ik keek hem zo blij aan en ging op hem springen. Ik werd zo blij en we draaiden rondjes. En uiteindelijk vielen we op de grond we gingen stuk. We stonden op we gaven een hand aan de eigenaar van het huis en we kregen meteen de sleutel.
" kom we kijken nu meubels" zei yassin
We keken meubels en we wouden zwart met witte meubels hebben.  We kochten alles wat in een huishoort en we hadden alles geverft en ingericht alles was klaar. Toevallig dat onze bruidloft ook in amsterdam is. Ik was blij super blij yassin maakte me gelukkig. Maar toen zag ik iets..
Ik zag Mo met een meisje hand in hand ze was een mooie meid met een hoofddoek.  Ik verbaasde me en het deed me tochpijn.  Ze liepen voor bij, en ik groette mo netjes en we gingen naar een helal hamburger tent.
"Hoe krijg ik dit grote hamburger op lachde ik "
"Ik help je wel grote beer" en  Yassine nam een grote hap. Mo en zijn vriendin kwamen binnen. Ik had inderdaad gehoort mo haar hand kwam vragen. Appart ik voeldeme raar en ik zei dat ik naar de wc ging. Mo ging achter me aan en ging naar de meiden wc.
" wat mooi om je nog te zien, je bent zo prachtig.. Vooral op je verlofings feest je was een prinsesje" zei Mo
" dankje maar ehh? Je bent verkeerd hier haha je moet naar de andere kant"
Hij pakte me arm en maar ik trok los.
" luister goed mo wie denk je dat je wel niet bent ik ben verloofd , als jij nog een keer aan me zit dan ga ik naar me man toe en nu weg hier" Mo had dit niet verwacht en ging uit de wcz
Wow wat was ik opgelucht ik was zo bang dat hij aan me zou zitten. Ik kwam terug en gaf me geliefde een kusje , en ik zei dat ik wou gaan,  we gingen naar huis. En ik zag dat me nicht meysa er was. Shit ik haat haar.
Me nicht knuffelde me en gaf me een kus. En gaf yassin een hand.
" wauw hij is knap je hebt het goed voormekaar nicht" ik keek haar vies aan. Me nicht misgunt , ze doet er alles om relaties te verpesten. Gewoon alles. Maar dat laat ik niet toe.
" luister goed Nicht? Jij gaat niet met mijn verloofde praten als je dat wel doet gaan we vanavond jou eten"
" oke oke niks aan de hand ik hou me mond schat, ik heb een cadaeu gebracht. Het was een zeepje. Ik pakte haar bij dr arm " auwhoer niet met mij meysa ik moord je" ik werd boos en ging naast
yassin zitten. Hij kietelde me op me rug en ik moest lachen. Ik hou van hem. We vertelden dat onze huis klaar was en dat we na de bruidloft daar gaan wonen. Me ouders werden blij en gingen me knuffelen. Yassin ging naar de keuken en meysa ging ook, ik merkte dat eerst niet omdat ik diep in gesprek was met me schoonmoeder, maar daarna stond ik op en ging hun afluisteren.
"Yassin je moet haar niet vertrouwen ze is een slet ze draagt een hoofddoek zodat mensen geen rare dingen over haar praten" ik werd boos ik ging gillen "MEYSA HOE DURF JE" ik sloeg haar tegen dr kin en hoofd en schopte tegen haar buik ik pakte haar haar en sleepte naar buiten en deed de deur dicht, ik bied me excuus aan me familie en yassin en zwaai hun uit.. Nog een week dan ben ik bij mn man niemand die ons uitelkaar krijgt

Uitgehuwlijkt.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu