Hoofdstuk 13

491 17 1
                                    

Achie bracht me naar ziekenhuis..
" oefff achie het doet pijn snel alsjeblieft" zei ik en we waren bij de ziekenhuis. De zusters namen me mee naar een kamer en controleerde als de baby goed was.  En de baby was elhamdoulillah goed " waarom deed het zo pijn?" Misschien dat de baby schrok van iets, probeer niet meer te schrikken zei de dokter. En toen kwam Yassin binnen. " schatje wat is er aan de hand " zei hij bezorgt. Ik was boos op hem hij liet me gewoon schrikken. Maar ik zei niks en ik keek hem aan. "Sorry als ik jou en de baby liet schrikken, mijn prinsesje sorry"  ik moest huilen ik was zo bang als er wat gebeurde " ik was echt bang yassin straks gebeurde er wat" en toen kwam achie mo hajar fatima naar binnen, " gaat alles oke?" Zei hajar en ze gaf me een kusje op me voorhoofd. Achie wou me knuffelen maar  yassin hield hem tegen. " waar is burak?" Vroeg ik. " hij let op de babys "zei hajar lachend en we gingen naar huis ik gaf iedereen een knuffel en yassin ook en iedereen ging naar huis..   Ik ging douchen met yassin hij helpt me met me lichaam wassen. Hij gaf me een knuffel en hij zoendeme en hij pakt me heupen vast. En toen gingen we knuffelen  we stonden een uurlang onder de douch. En we gingen er uit  . Hij helpte me met omkleden en we gingen even tv kijken. Ik legde me hoofd opzijn been en ik ging liggen..
" yassin we moeten morgen even meubels kijken voor onze zoontje" zei ik en hij knikte en we gingen naar slaapkamer.  We lagen in bed ,
" wat heb je met achie?"  Zei yassin
"Hij is me broertje , we zijn samen geboren we hebben als meegemaakt wat heb je met hem, waarom zo jaloers".  Antwoorde ik " terwijl ik de gene moest zijn die je naar ziekenhuis moest brengen deed achie deed"  zei yassine en ik stond op ik keek hem boos aan " Jij moet de laatste persoon zijn die me moet laten schrikken wat kom je dom praten" en de disscusie ging zo verder .. Ik was er klaar mee ik stuurde hem naar de woonkamer en deed de slaapkamerdeur dicht zodat hij niet terug kwam.. Waarom doet hij zo wat is zijn probleem..

Volgende dag
Ik werd wakker ik ging me omkleden en ging met de vollebuik naar de keuken ik maakte ontbijd en ging de huis uit. Ik belde bij fatima aan en ik vroeg als mo me naar me ouders wilt brengen. We zaten in de auto " wat is er aan de hand moet je man je niet brengen" zei mo en ik negeerde hem. Hij bracht me bij me ouders en ik belde aan,  "Goeiemorgen mama "  ik knuffelde me moeder en ik zag me broer en me vader aantafel  ik groette me vader en ze vroegen waar yassin was, ik beantwoorde dat hij ging werken.  Me  vader vertelde me dat me broer ging trouwen. Ik knuffelde me broer en ik vroeg wie de gelukkige is. " ze heet romeysa , ze is zoo mooi ze heeft mooie bos krullen  groene ogen "  zei me broer. Ik vond het zo lief  over een week is de bruidloft. En we gingen er overpraten. De deurbel ging en ik deed open.  Het was romeysa de verloofde van mijn broer. " Hallo ik ben de zusje van Tolga ( mijn broer) " ze gaf me een kus en ze zei hoeveel maanden ik nog moet " 2,5 maanden inshaAllah"
Blingg.  Ik kreeg een berichtje van yassin

Yassin: ik hoorde van mo dat hij je naar je ouders bracht, sorry van gister schatje. Alsjeblieft ik kan gewoon niet meer zonder je ik kom je na werk ophalen ❤️

Ik ging naar boven en ik zag me oude kamer, ik kreeg tranen wat mis ik het hier..  " AYSEN". Riep me moeder en ik ging naar meneder " ja moeder?" Ik keek haar aan en ze begon me te knuffelen. " heb je ergens zin in mijn kleine meisje ik ga naar winkels " ik had heel erg zin in Zuure snoep vertelde ik me moeder en ze zou het voor me meenemen, me broer riep me en we gingen praten over de baby. " ik word vaak agressief ik kan me soms echt niet over de controle houden, ik heb ruzie gekregen met me man hij moest vanacht op de bank slapen"
Me broer moest lachen  en romeysa ook " als romeysa ook zo agressief word dan ga ik in de tuin slapen" we gingen met zn alle stuk. Morgen is verlovings feest van me broer , me broer en mo zijn bevriend. Dingdong
Ik deed de deur open Mo en Fatima ik gaf fatima een knuffel en ze kwamen binnen. Mo bleef even op me wachten. En vroeg als er wat was tussen mij en yassin " kleine ruzie " beantwoorde ik en hij ging naar binnen. We hadden met zn alle gezellig en ik deed als of ik in slaap ben gevallen. zodat yassin mij niet meenam. Me broer wou me naar boven brengen maar Mo stond al op blijkbaar shitt.. Nee Mo.. Hij pakte me en hij bracht me naar boven en legde me in bed. Hij gaf een kusje op me voorhoofd en begon te praten " je bent zo lief en prachtig als je slaapt je lijk net een engel, het is net een droom als zn vrouw elke avond naast je lag, hij pakte me hand en gaf me kusje, en hij gaf een kusje op me buik" ik kreeg kriebels in me buik. Zo lief hij vind me nog steeds leuk , nog steeds houd hij van me. Hij deed de licht uit en ging naar meneden.
De bel ging TRING
Yassin was er,  waar is aysen is ze weg? Riep hij boos.  " neee nee ze is boven slapen" zei me broer en hij ging even zitten.  "Laat haar vandaag hier slapen morgen is toch verloofingsfeest" zei me broer. " nee ik breng haar wel morgen ochtend, ik kan geen dag zonder haar doorbrengen" zei yassin en ik vond het zo lief. Hij kwam naar boven en gaf me een kusje op me voorhoofd.. En tilde me op en legde me in de achterbank en deed een deken om me heen.  Hij tilde me op naar boven en legde me opbed.
"Aysen ? Aysen." Maar ik deed me ogen niet open. Ik wou niet met hem praten.. Anders gaat hij weer dingen zeggen en doe ik hem pijn. Hij ging naast me liggen en we gingen slapen.

Uitgehuwlijkt.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu