Het was 6uur in de ochtend. Ik kon niet slapen, wat zou ik doen zou ik met yassin gaan of met mo? Wat zou ik doen. Ik werd gek. Zou ik me toekomst gaan houden met Yassin of met mo?
Ik ging me omkleden en deed lichtjes me make-up ik ging naar meneden en maakte ontbijd klaar. Ik zag dat yassin voor mijn huis stond.. Wat moet ik doen? Zou ik alles eerlijk vertellen ? Wat er tussen mij en mo zat. Ik vertelde alles eerlijk en hij heeft me beveelt om van school aftegaan, we kwamen op school aan.
we gingen langs de jongens waar mo achie en burak er waren..
Ik was bang dat er iets zou gebeuren..
Maar yassin pakte me hand en we gingen naar de kamer van directeur. we hadden vertelt dat we gingen trouwen en dat ik niet meer verder wou.. Oké we gingen de schoolplein op waar mo enzo waren.. Wat zou hij doen..
" Doei aysen ik zou je nooit vergeten" hoorde ik op de achtergrond.
Mo Neeeé waarom? Yassin rende naar hem toe. Pakte hem vast en duwde tegen de muur aan. Ik probeerde er tussen te staan hij duwde me op de grond.
"AU" achie hielp me overeind.
"ALSJIJNOGEENKEER WAT TEGEN MIJN VROUW ZEGT IK MOORD JE" Schreeuwde yassin.
" ZEI WAS EERST MIJN TOEKOMSTIGE JIJ HEBT HAAR VAN ME AFGEPAKT"
Ik schrok van al dat geschreeuw
"STOP ALSJEBLIEFT"
Ik ging wegrennen, weg van al dat geschreeuw. Waarom gunt niemand mij geluk. Ik ging naar een parkje. En ik huilde " waarom ben ik niet een kind , waarom kan ik niet een keer genieten van me leven"
Gemiste oproep yassin.
Gemiste oproep 06573818491 ( Mo)
Yassin: Aysen neem alsjeblieft op, sorry alsjeblieft ik wil niet dat er wat met je gebeurd alsjeblieft.06573818491: Aysen ik zou je met rust laten ik ga je niet meer lastig vallen sorry, ik wou je niet pijn doen.
Ik moest huilen ze geven allebei om me , ik kan niet meer van mo houden, hij is verleden. Mij vader heeft me aan yassin gegeven hij is mijn toekomst
Ik ging naar huis, daar komt het me vader die op me gaat schreeuwen waar ik was.
Ik kwam naar binnen met angst zag ik me schoonouders en me ouders praten En achter me stond yassin hij heeft gewacht. Tot dat ik er was " kom naar binnen tortelduifjes we bespreken de bruidloft" Na lang hebben gepraat met zn alle, is de bruidloft over 6weken.. Ik ben benieuwt hoe het zou verlopen yassin kijkt me elke keer aan.. Ik ging even naar de keuken en yassin was ook gekomen, hij knuffelde van achter en gaf me een kusje in me nek, ik lachde maar ik wou boos doen.
" Nou prinsesje niet boos doen dat wil ik niet alsjeblieft , me hart breekt ik wil dat je ogen gaan stralen"
Ik draaide me om en gaf hem een knuffel , een knuffel die ik aan niemand gaf zelfs niet aan me vader.
" ik ben niet boos, ik doe als of ik boos ben" fluisterde ik. En hij keek me aan zovan wow ze heeft me gewoon geknuffelt. Yassin gaf me nog een kusje op me wang want me schoonmoeder riep ons ,
" oke we gaan de verloving volgende week doen, de henna week daar op en bruidloft dag daarna, want wachten heeft geen nut" we knikten allebei ja want we willen bij elkaar zijn. Elkaar steunen in goeie en slechte tijden.
Me schoonouders gingen en yassin ook, ik ging naar boven.
Ik ging douchen, bidden en me pyama aan doen en ploffen op bed, wat een heftige dag.. Ik kreeg een bericht.
Yassin : Schatje hoe je net naar me keek, hoe je me knuffelde hoe je ogen straalde, ik mis je geur nu al. Ik hou van je me vrouwtje slaap lekker alvast ❤️👑
Xxx
Ik keek volbewonderent naar het berichtje, wauw ik ben echt verlieft hij is in korte me leven geworden. Ik ben zo blij met hem... Wauw😍Weeklater ( Verlovings feest)
Ik werd wakker, en me moeder kwam naar boven, ze keek me aan en begon te huilen. " ik heb je niet altijd de aandacht gegeven maar je bent zo sterk mijn lieve dochter. Ik hou super veel van je. Ik knuffelde me moeder ze was zo nerveus, Hajar kwam naar boven deed me make-up ik kleed me jurk aan en deed me hoofddoek op ik deed paar sieraden om en ik wachte op me kamer. Terug denkend over alles.
Mo, Me vader. Me moeder . Yassin. Alles. Wat had ik een nare periode..
"Niet huilen ik heb je make-up gedaan"
We moesten allebei lachen , en gingen praten over de henna feest wie we gaan uitnodigen.
"DINGDONG"
Me moeder deed dit keer de deur open, me schoon ouders begroeten me ouders en gingen de woonkamer binnen. Me moeder zei tegen yassin dat hij bij de trap moest wachten.Yassin.
Ik wachte bij de trap omdat het moest van me schoonmoeder, ik was zo zenuwachtig. Daar kwam ze mijn verloofde , mijn vrouwtje. WAUW ik kon gewoon niet omschrijven hoe mooi ze was. Ze was zo mooi. Haar ogen glansten helemaal, haar jurk wauw. Ik kan me ogen niet geloven.Terug naar aysen.
Wauw ze waren gekomen ik ging naar meneden en zag yassin wauw.. Hij was zo mooi gekleed zo knap , me hart klopte en klopte sneller en sneller. Ik zag zijn ogen stralen zijn mooie blauwe ogen die me aan kijken. Ik kwam er en hij gaf een kusje op me voorhoofd. "Mijn verloofde , wat ben je mooi mashAllah" ik bloosde en hij pakte me hand en we gingen naar de woonkamer. Iedereen was er mijn tante mijn ooms nichten neven, vrienden. Ik voelde me zo speciaal pff ik kon gewoon niet omschrijven zelfs achie was er.. Hij maakte een foto van ons.. Waarom? Wilt hij dat mo komt en alles verpest.. Ik wou me dag hebben. We Hadden een liedje opgezet waar we op konden slowen. Iedereen filmde het, en maakte foto.
Ik keek yassin met glimmende ogen aan ik hou zoveel van hem. We kwamen dichterbij ik voelde zijn lichaam tegen demijne ik voelde onze hart kloppen..
Mijn vader pakte de ringen en deed om onze ring vingers.
" mijn dochter ik hou zo veel van jou, ik hoop dat je gelukkig word en dat je nooit huilt.." En hij knipte de lint door. En iedereen begon te dansen en te swingen ik deed mee. Mijn vriendinnen en yassins vrienden hadden een dans battle gedaan. Zo leuk. Het was echt een super leuke dag. Toen iedereen weg was gaf yassin me kus op me voorhoofd en zei dat we bijna samen waren.
Ik knikte en zwaaide yassin en me schoonmoeder uit..
Ik ging naar boven en deed me jurk uit en ging douchen en daarna bidden. Ik kreeg allemaal berichten van facebook. Allemaal leuke berichten. Ik ben echt Gelukkig.
JE LEEST
Uitgehuwlijkt.
RomanceAysen is 19 jaar, Aysen komt uit een turkse familie. En haar vader dwingt haar om te trouwen, ze heeft een maand de tijd om een man tevinden, Als dat haar niet lukt Komt een man handvragen..