Hoofdstuk 9

537 18 1
                                    

ik werd wakker, ik ging douchen , bidden en omkleden..
Bliiingg ik kreeg een berichtje van Yassin.
Yassin: schat, ik vind het jammer wat er gister gebeurde en ik geloofde je nicht meysa niet, maak je geen zorgen nog 5dagen en we zijn samen❤️❤️

Toen ik het berichtje las , was ik bang.. Bang dat er wat gebeurd.. Ik haalde diep adem en ging naar meneden.
"lieverd over 3dagen is er Henna , ga je vriendinnen uitnodigen " ik vond het een goed idee en ging naar school toe, om me vriendinnen uittenodigen, jammer genoeg zag ik mo.. Maar ik liep door. " hey meiden over 3 dagen is mijn henna, willen jullie ook komen? " me vriendinnen knikte en paar knuffelde me omdat ze me hadden gemist..

Mo
We zaten met achie mo en burak opschoolplein, en toen kwam aysen er aan. Wauw wat is ze mooi. Wat mis ik haar. Ik wil haar hand vashouden. Maar dat kan niet. Ik probeerde te afluisteren wat ze tegen de meiden zei en ik hoorde dat ze henna feest heeft.. Ze gaat bijna trouwen. Ik moet iets doen.. Het moet..

Terug naar aysen
Ik groette achie en mo en burak, en ging weer weg van school. Mo die eindelijk niks zei? Ik zag dat hij beter is geworden.. Maarja geen mo meer waarom denk ik daar nog aan, ik appte yassin dat hij me moest ophalen bij een parkje en dat we naar onze nieuwe huis gingen, we kwamen aan bij ons huis
"Wauw het is hier zo prachtig Yassin ik kan me toekomst hier voorstellen"
Yassin lachde en gaf me een knuffel.
" je verdient eigenlijk meer dan dit huis schat " en we gingen de huis nog goed schoon maken en we gingen de huis uit, hij nam me mee naar een Resturant waar niemand was..
"Welcome meneer en mevrouw we hebben de tafel voor u klaar gemaakt" yassin heeft gewoon de resturant afgehuurt. " Yassin.. Maar waarom doe je dat is zonder voor je geld " hij pakte me hand en we liepen naar een tafel die mooi was bedekt met bloemen een kaarsjes. Ik ben zo verliefd op hem hij is zo lief.. Kijk wat hij heeft gedaan.. Er draaide muziek, en we gingen dansen wauw me hart klopte onze lichaam gingen tegenelkaar ik kreeg kriebels in mijn buik.. En toen ging hij op zijn knieen Hij pakte zijn ring en zei " mijn geliefde , mijn verloofde en mijn vrouw , we hebben zoveel meegemaakt.. Ik hou zo veel van je ik ben blij dat ik je ken ik weet dat we al verloofdzijn maar ik wou nog een ja van jou horen, niet het gedwang van je pa of je ma maar van je zelf " ik keek hem aan mijn hart klopte wat lief ik was zo verlegen en hij stond op " wil je met me trouwen Aysen?"
"Jaaa met heel me hart wil ik trouwen met heel me ziel met heel me lichaam ja ja ja" Hij deed me ring om en we gingen knuffelen, en ondertussen dansen. We gingen zitten en begonnen te eten. " Yassin ik hou super veel van je , je hebt me zo erg gelukkig gemaakt, de geluk die ik niet van me vader heb gekregen heb ik van jou gekregen. Ik bedank je daar voor" yassin kreeg een lachje op zijn gezicht. Na gepraat zijn we naar huis gegaan.
"Bijna dan zijn we samen askim "
Ik knuffelde hem en stapte de auto uit, ik heb nog steeds kriebels van net en me hart klopt nog steeds. Ik ging naar huis en me ouders riepen me "Kizim wil je even komen we moeten praten"
Ik was altijd bang wat me ouders zouden zeggen maar nu intreseert me niks meer. " ik wil dat je kamer opruimt en je kleding alvast in je koffer stopt"
Ze willen me gewoon weg hebben ik knikte ja en ging naar boven en ging me kamer opruimen en me kleding en me spullen in me koffer doen.. Ik moest huilen " ik ga me kamer missen, me leven alles wat ik hier heb beleeft ga ik missen"
Blingg
Onbekend nummer: Ey kom naar het parkje dicht bij jou anders kom naar je huis toe. Ik geef je 10 minuten.
Wie is dit? Wie bedreigt me? Ik ging naar meneden en ik zei dat naar hajar ging. Ik liep zonder jas naar het parkje en ik zag niemand.. Ik ging zitten op een bankje..
Een grote hand pakte me arm vast.
Ik schrok en ik keek Mo aan.
" wat doe jij ? Waar ben je mee bezig het is klaar accepteer het mo" ik trok me arm terug, en wou weg gaan. Hij tilde me op en zette me in de auto. En we reden weg
"WAT DOE JE " schreeuwde ik.
Hij keek me lachend aan..
Waar is hij van plan wat gaat hij doen. We kwamen bij een huis aan. Hij trok me naar binnen " neeee laat me los" we kwamen de huis kamer binnen en ik zag allemaal kaarsjes en bloemen.. Ik schreeuwde maar hij hield me mond dicht.. Wat gaat hij doen. Hij begon aan mijn heupen te zinnen " ik had je vertelt dat je de mijne bent " ik sloeg hem tegen been die net was hersteld en ik wou de deur uit, maar hij hadm opslotgedaan dus ik duwde hem op de grond en pakte de sleutel en deed de deur open en ging naar ergens heen rennen. Ik was bang ik was zenuwachtig ik kreeg tranen in me ogen.. Ik was bijna ontmaagd door Mo, ik ben bang en ik belde yassin op, Yassin was meteen gekomen... Ik zat op de grond en ik wou niet meer opstaan.. Hoe kan ik yassin nog aankijken.. Hij tilde me op en bracht me naar een plekje waar je rustig kon zitten.
"Wat is er aan de hand aysen? "
"Mmmo " ik storterde
"HEEFT HIJ JE AANGERAAKT?" Schreeuwde hij bezorgt.. "Nnnneee"
"Wat is er met mo"
Ik vertelde dat over het smsje en dat hij me wou aanraken.. Hij werd boos ik heb hem nog nooit zo boos gezien. Hij pakte me arm en ik moest naar het huis gaan waar hij me aanraakte, hij belde aan. En mo deed open.. En hij sloeg hem met zijn vuist en gooide hem eerst tegen de muur en toen viel hij op de grond en hij schopte tegen zijn hoofd, ik probeerde hem tegentehouden. "stop alsjeblieft fluisterde ik" mo lag op de grond en hij bloedde.. " wat heb je gedaan yassin waarom?"
Hij pakte me arm en trok me in de auto, " je gaat je nummer veranderen" we gingen naar Telefoonwinkel en we kochten een nieuwe simkaart. Hij sloeg me nummer op en we gingen de Auto in we zeiden de heletijd niks.. Geen een woord. Ik schaamde me.. En dacht aan Mo.. Zou het goed met hem gaan? We kwamen bij mijn huis aan. Ik durfde hem niet te knuffelen en ik stapte uit.. En hij reed meteen weg.. Hij is zo boos wat heb ik gedaan. Wat moet ik doen..

3dagen later ( Henna feest)
Ik werd wakker en ik ging naar meneden, "Tringg" ik deed de deur open het was hajar, en ze gaf me een kus , ze trok me mee naar boven.. En vroeg hoe het met ons ging.. Het was inmiddels wel goed tussen ons we hadden uitgepraat van die ene dag.
Ik vertelde wat er gebeurde en dat ik hem al 3dagen niet heb gesproken. Hajar schrok ervan en begon mo uitteschelde.. " ik ben bang hajar straks wilt yassin me niet" zei ik
" niet zo denken vandaag is je hennafeest en morgen je bruidloft wat kan er nog mis gaan" we gingen naar meneden en me moeder vertelde dat ze naar de zaal ging waar hennafeest is.. We zeiden dat we zo naar de makeup specialist gingen, ik deed me normaale outfit aan en ging samen met hajar overstraat.. Ik pakte me telefoon en ging een berichtje naar Yassin sturen.

Ik: Hey , ik heb al 3dagen niks van je gehoort en ik ga er kapot van, ik wil me henna feest niet met rot gevoel doorbrengen..  Sorry van alles 😥😪
Ik stuurde de bericht en ging verder lopen met hajar we gingen naar de makeup specialist en  we zaten in de stoel
"Wie is de bruidje " zei een lieve mevrouw.
Ik stak me hand op en moest lachen.
Ze vroeg hoe ik me make-up wou " ik wil een smokey eye  en Donker rode lippen" ze knikte en ging meteen aan de slag.  Ik was klaar en ik keek op me telefoon nog steeds geen bericht van Yassin is hij nog steeds boos pff.. 
" kom we gaan even in een Café zitten" zei Hajar en ik knikte ja, we liepen naar een cafe en niemand was er . " pff kom niemand is er beter naar huis"  zei ik.
" nee kom we gaan gewoom even koffie drinken" we liepen de Café binnen en we riepen de bediener. " 2 koffie met appeltaart" zei ze lachend tegen de bediener ik had geen zin om op te kijken en ik keek de bediener aan.
"YASSIN?" Ik moest lachen " wat doe jij hier"  zei ik verlegen.  " nou ik ga maar weer ik zie je straks aysen" zei hajar.. yassin in voor me zitten. Hij keek me aan met zijn mooie ogen. En hij pakte me hand. " denkje
dat ik boos op je blijf mijn liefde" zei hij en ik moest lachen. We gingen praten over vanavond en hij bracht me naar huis  ik gaf hem een knuffel " i see you tonight" zei hij en ik stapte de auto uit. Ik ging me omkleden en ik deed een rooie jurk aan.. Me broer bracht me naar de zaal en ik ging in zijn armen naar binnen iedereen klapte en juigde naar me. Wauw me familie en vrienden. En toen zag kwam Yassin.  Hij pakte me hand vast en we gingen dansen. Iedereen juigde en schreeuwde maar ik hoorde allen zijn hartkloppen hij pakte me hand en kneep er in en fluisterde "nog 1dag en we zijn samen" en we gingen lief naar elkaar lachen. Toen moest ik op een stoel zitten. En je moet huilen. Ze gingen met kaarsjes om me heen lopen en ik begon te huilen mijn tante deed me henna op me hand, toen kwam yassin er bij zitten en ze smeerde ook henna op zijn pink. En ze gingen met kaarsjes rond. Zo leuk was het je kon het niet omschrijven en iedereen begon te dansen en te swingen..
En yassin en ik gingen even naar een ruimte en begonnen daar samen te dansen en elkaar kusjes geven op de wang.. Jaja nog niet op de mond dat is op de huwlijksnacht.
En uiteindelijk was de henna feest afgelopen iedereen ging maar huis en wij ook ik gaf yassin nog een knuffel en ging naar binnen....

Uitgehuwlijkt.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu