BIMOD -Part 22

51 5 0
                                    

Hoseok : Taehyung ?

Hoseok mengetuk lembut pintu bilik di mana Taehyung sedang tidur, namun tiada jawapan. Hoseok melangkah masuk ke dalam bilik tersebut dan mengejut Taehyung dari tidur. (the confusing to use either Hoseok or Jhope. I'll use both then)

Hoseok : Taehyung ?! Bangunlah ! Jom main dengan hyung !

Taehyung : apa hyung ni ? main apa ? sibuk lah orang nak tidur .. tsk !

Taehyung menarik selimut menutupi badannya. Hoseok cuba menarik selimut tersebut dan menyebabkan Taehyung jatu dari katil.

Taehyung : hyung !

Hoseok : ha padan muka ! duduk duduk.. hyung nak cakap sikit ni.

Taehyung : ha apa dia..

Taehyung masih lagi dalam keadaan amai amai, tetapi dia masih mencuba untuk mendengar apa yang akan dikatakan oleh Hoseok.

Hoseok : kenapa dengan y/n ?

Taehyung : kenapa apa ?! dia sakit ke ?

Hoseok : tak bukan tu. Taehyung gaduh ke dengan y/n ?

Taehyung : apa pulak ni ..

Taehyung menggaru garu kepalanya yang tidak gatal kerana tidak faham apa yang sedang disampaikan oleh Hoseok.

Hoseok : ni betul betul tak tahu ke, buat buat tak tahu ? pandai pandai lah bincang dengan dia. Malas hyung nak masuk campur hal rumahtangga korang.

Taehyung : hyung ! apa dia ! cakaplah !

Taehyung menarik tangan Hoseok dan menyebabkan Hoseok terjatuh.

Hoseok : sakitlah ! eiy.. sekali hyung bagi ni nak ? *Hoseok menunjukkan buku limanya*

Taehyung : okay fine ! sorry..

Hoseok : kenapa tak layan y/n. Jelez dengan maknae kan ?

Taehyung : eh tak.. mana ada.. no way.. it can't be.. no no no

Hoseok : -_- ... mengaku jelah *rolled eyes*

Taehyung : yelah.. memang pun. Tengoklah dekat Twitter dengan Fancafe. Semua fans cakap pasal si maknae tu dengan y/n. *pout*

Hoseok : ouh okay bye..

Taehyung memanggil manggil nama Hoseok tetapi dia tidak melayannya. Hoseok terus keluar dari bilik tersebut dan berjumpa dengan kau. :)

_________________________________

Kau dan Hoseok sedang berada di sebuah taman sambil memakan aiskrim.

Hoseok : alien jealous..

Kau : Taehyung ? kenapa ?

Hoseok : bukalah Twitter dengan Fancafe. Baca apa yang fans tulis.

Kau mengeluarkan telefon dari poket seluar dan baca setiap comment yang dipost oleh fans Bts.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
xxkookiexx : "ahh.. comelnya ! They make a great couple !

luhvkookie : so sweet .... I ship I ship !

Taehyung ♡ : aww.. cepat cepat kahwin !! ><

Btssxme : I'm jealous but they are too cute together ♡ !!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kau : sebab ni je ? eleh.. *campak phone*

Hoseok : Kalau betul taknak phone tu, bagi je lah dekat oppa..

Kau : -_- jomlah balik. nak cakap dengan Taehyung.

Hoseok : eh aiskrim belum habis ! Tunggu lah ! selalu buat oppa macam tunggul !

Kau tidak menghiraukan Hoseok dan terus berjalan tanpa memandang ke belakang.

Kau : sorry !

________________________________

A/N
sorry for too lame, too short and tge late update. Thank you for 1K too ♡♡

Breathe In My Own DreamWhere stories live. Discover now