10. Znovu shledání

1.2K 130 3
                                    

S naštvaným výrazem stála u otevřených dveří svého šatníku a rozmýšlela se co si dnes na koncert vezme na sebe. Vůbec nevěděla co, proto se jí na obličeji vytvořilo několik vrásek od mračení.

Dalších deset minut pilně přemýšlela nad svým dnešním outfitem. Nakonec jen zamlela hlavou a do ruky vzala jedny ze svých černých skinny jeans s dírami na kolenou. Nijak se nezdržovala a z hromádky triček vyndala jedno bílé , černo-červenou kostičkovou košili s kapucí a koženou bundu aby jí náhodou nebyla zima.

Převlékla se, naposledy se shlédla v zrcadle a se spokojeným úsměvem opustila svoji ložnici.

Seběhla 15 schodů, které pokaždé počítá a se stálým úsměvem na její tváři se jako neřízená střela objevila v obývacím pokoji, kde se její dva bratři dívali na jejich oblíbený seriál.

,,Co že jsi tak vychechtaná?''optal se YoungJae a se zájmem zvedl pohled na svoji mladší sestřičku, která se usmívala.Což u ní nebylo zvykem.Vždy jak vstane z jejích úst uniká několik vulgarních slov a její nálada je jako 'Ledová Královna'.

,,Mám dobrou náladu,''pokrčila rameny mezitím co si do své kabalky dávala všechny potřebné věci.

,,Ahh~ .... a kam se chystáš?''kladl další otázku protentokrát druhý z bratrů.

,,Jdu s holkami na koncert.Takže se tu mějte a nezabijte se mi tu.Pa,''oběma lípla polibek na tvář a bez dalších slov odešla k botníku kde se obula a s pohlazením Andy po její hlavičce opustila dům.

°°

,,Ty vole~, holky.To mi neuvěříte, ty lístky jsou V.I.P,''zvolala SunHee na své dvě kamarádky, které na ní již netrpělivě vyčkávaly. Koncert měl každou minutu začít a SunHee celý čas strávila u stánku s jídlem.

,,Super, ale teď už pojď nebo příjdeme pozdě.Zase!''řekla Bin s výšením hlasu u posledního slova a spolu s dívkami, které táhla za ruce se rozeběhla k obří Gorile, která kontrolovala lístky.

Ovšem ... nejdříve své lístky předložili milé slečně, která jim podala V.I.P vysačky se kterými je pustily do první řady.Ti nejlepší na nejlepší místa.

,,Uf!Ještě to nezačalo.''oddechla si Yun a hřbetem ruky si setřela kapičky imaginárního potu.

,,Sem si klidně mohla koupit brambůrky.''zamumlala naštvaně Hee a jako důkaz její naštvanosti si založila ruce na prsou.

,,Bože.Dokážeš ty myslet i na něco jiného než na jídlo?''zeptala se Yun a s nakrčením nosu sledovala svoji kamarádku, která si ze své kabelky vyndavala pytlíček bonbónů.Obě dívky se pod jejím gestem praštily do čela.

,,Jste připravení A.R.M.Y's?Bangtan Boys jsou tady.''přes celou arénu se ozval dívkám až moc známý hlas.Následně se v celé aréně rozeřvaly fanoušci, kteří tu byly.

A najednou se to stalo ... obrovský šok, který postihl všechny tři dívky, když se na pódiu vynořilo sedm osob.

Sedm osob, které v jejich životech hrály důležitou roli.

Po dvouch letech konečně viděly své kamarády, přítele a expřítele.

,,Yoongie.''špitla neslyšně a svým pohledem sledovala chlapce, kterého milovala.Tak moc se změnil, ale i přes to jej poznala.

Byla nucena se usmát.Blonďaté vlasy mu neskutečně slušely a přezdívka Suga se kterou začal vystupovat se k němu velice hodila.

Vypadal sladce .... jako cukr.










I need you || myg✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat