,,Potřebuji pomoc, Bin.''S rozklepanýma rukama vyťukala zprávu, kterou posléze i poslala.
Nečekala dlouho a její telefon, který svírala v dlani zavybroval, což znamenalo jen jediné.Bin odepsala.
,,Kde jsi?Příjdu za tebou.''Usmála se.Byla tak neskutečně ráda že je v jejím životě někdo, kdo ji i po hádce neopustí a příjde v těch nejhorších chvílích. I když hodinky na její levé ruce ukazovaly jedenáctou hodinu večer. Bin vždy přišla, vždy tu pro ní byla.
,,V tělocvičně.''Tak jako vždy, Bin už se nemusela ani ptát.Pokaždé , když se něco stalo byla tam a tančila, aby si vyčistila mysl.
°°
,,Bin-Hyung.''Vyskočila na nohy jakmile se ve dveřích objevila její kamarádka.Rozeběhla se směrem k ní a doslova ji skočila kolem krku.Tak moc í za ty 2 dny co byla bez ní chyběla, stejně jako SunHee.
,,Yunnie~~~''Zasmála se a co nejpevněji sevřela svojí mladší, výškově menší kamarádku ve své náruči, tajně doufajíc v usmíření.
,,Omlouvám se Yun.Nakecala jsem klukům že když bez tvého vědomí odjedou .... nebude tě to tolik trápit.Je to moje vina.Kluci za nic nemůžou, chtěly pro tebe jen to nejlepší.Stejně tak jako já.''Omlouvalo se starší děvče zatímco se od druhého odtáhlo.
Yun se na svoji kamarádku zářivě usmála.Jak by na mohla být naštvaná?Stejně jako na kluky?To by nedokázala, neměla na to srdce.
,,To je v pořádku Hyung.''S úsměvem naklonila hlavu a dívku před ní pohladila po rameni.
,,Takže půjdeme k věci.Copak jsi potřebovala?''Optala se.Spolu s Yun se odebrali k černé dece, kterou měla mladší položenou na zemi.Posadily se.
,,Dostala jsem nabídku od šéfa.Prý si mě jedna skupina vybrala na to abych jim pomáhala s choreografií.Nevěřila bys tomu, ale ta skupina, byla BTS.Chápeš to?''Rozčilovala se Yun, což Bin přišlo velice komické.
,,Karma.''Poznamenala jen a dále poslouchala monolog mladší dívenky: ,,Abych pravdu řekla, nebylo to tak hrozné.Pracovalo se mi s nimi dobře, až na jednu věc, ale to není podstatné.Pustila jsem se domů.Nějakých 10 minut jsem dál pracovala na jejich choreografiji. Přišel Jimin.Bin on se mi vyznal a já ho odmítla.Ublížila jsem svému nejlepšímu kamarádovi a jen kvůli Yoongimu.''Neudržela vzlyk.
,,Takže ho miluješ,''
,,Až moc,''Špitla a dlaní setřela všechny své slzy, které stékaly po jejích tvářích.
,,Konečně sis to uvědomila.''
ČTEŠ
I need you || myg✓
Fanfiction,,Proč mu nechceš dát šanci?'' ,,Protože ho nenávidím!'' ,,Že ho nenávidíš?Velmi dobře víš že to je jen fráze, kterou si v duchu opakuješ pořád dokola aby si zapomněla na to, že i po tom co všechno se stalo ho stále moc miluješ ....''