Její pohled plný bolesti byl zabodnutý z okna ze kterého měla dokonalý výhled na skatepark. Tak moc si přála z tohoto ústavu vypadnout a projíždět se na skateboardu. Místo toho sedí ve škole a poslouchá nudný výklad učitele chemie.
Vůbec se netěšila na nastávající hodinu, která se každou sekundou blížila víc a víc. Tělocvik milovala, ale ten fakt že je spojený s druhým i třetím ročníkem , neboli YoonGiho třídou se jí vůbec nezamlouval.
,,Karma je všude."pomýšlel a si a svoji hlavu si položila na svůj penál, který spíše sloužil jako polštář.
Během minuty, která byla jako pět minut z batohu vytáhla sluchátka, které si zastrčila do uší aby nemusela poslouchat ty hovadiny, které Fyzikář povídal.
Hudba, která linula ze sluchátek do jejích uších ji dokázala uklidnit uklidnit.Milovala ji, hudba byla její velký koníček, kterým se chtěla i živit, ale podle YoungJaeho se pořádně neuplatní.
Proto chodí do nedalekého studia, kde může bez problému tančit a zpívat. Tak aby ji nikdo neviděl.
,,Yun zvedej se.Máme tělocvik,"zaradoval a se SunHee, když se celou školou ozval zvonek. Dívence ,která nevnímala ruch okolo sebe vytrhla sluchátka z uší.
,,Okey,"pípla a z pod lavice vytáhla batoh do kterého nacházela všechny věci ze stolu a přehodila si jej přes rameno.
,,Copak je?" optal se zvědaví JungKook a hnědovlásku objal kolem ramen. Jejího smutného výrazu si všiml každý kdo Yun znal, přeci jen , byla vždy usměvavá a kolem sebe roznášela jen pozitivní energii.
,,Jsem v pořádku.Jen mi není nejlíp,"zalhala a své kamarádky, které šly před nimi doběhla aby nemusela odpovídat na otravné otázky JungKooka.
,,Nemysli na to,"šeptla jejím směrem Bin a povzbuzivě ji objala kolen ramen. Jak na něho může přestat myslet? Vždyť ho miluje. Byl její první láska, její první polibek , byl pro ní ten praví.
,,Noták mákni si SooYun nebo příjdeme pozdě,"naléhala SunHee a obě své kamarádky chytla za paži.
'Sakra,sakra,sakra,'opakovala si pořád dokola, když se každým krokem blížili k šatnám a tělocvičně. Samou nervozitou si stihla rozkousnout spodní ret a z čela jí tekl studený pot. Bylo to nesnesitelné, celé její křehké tělíčko se klepalo a to jen díky YoonGimu.
,,Yunnie,''povzdechla si Bin a ruku položila na rameno své mladší kamarádky. Nesnesla , když se někdo z jejích přátel trápil.
,,Nemysli na něho,''zamlela hlavou, tohle nedokáže.
,,To nejde Bin-Hyung.A už to prosím neřešme ano?''otočila se a spolu s oblečením v ruce se posadila na lavičku. Co nejrychleji se převlékla do volného trička a kraťasů, které jí sloužili jako sportovní úbor.
°°
,,Hej holky pojďte k nám,''zahulákal TaeHyung, jeden z SooYuniných kamarádů. Nejraději by se k nim u úsměvem přiřítila, ale její pocity jí to nedovolovali. Neměla proč se usmívat, protože jejím důvodem pro úsměv byl YoonGi.
,,Copak Tučňačko?''zasmál se Jimin, když k dívce doběhl a objal ji kolem ramen. Hnědovláska si o něho automaticky opřela hlavu a zavřela oči. Teď se aspoň na chvíli cítila v bezpečí.
,,Ty pláčeš?''zděšeně sledoval stékající horké slzy po bělounké tváři jeho nejlepší kamarádky. Postavil se k ní čelem a své ruce položil na její ramena tak aby jí viděl do tváře.
,,R-Rozešli jsme se Jiminie.''vzlykla a chlapce objala kolem pasu. Jimiovi ruce objali to vzlyky třesoucí se tělíčko a víc si ho k sobě přivinul. Tohle bylo poprvé co Yun viděl brečet. Při jakékoliv situaci měla úsměv na tváři a teď? Stačilo tak málo aby se stále usmívající se dívence rozpadl celý svět.
Jiminův pohled se zastavil na YoonGim, který je probodával pohledem. Žárlil, tak neskutečně moc že by byl schopný vstát a jakýmkoliv způsobem je od sebe odtrhnout.
Proč?
Miluje jí!
ČTEŠ
I need you || myg✓
Fanfic,,Proč mu nechceš dát šanci?'' ,,Protože ho nenávidím!'' ,,Že ho nenávidíš?Velmi dobře víš že to je jen fráze, kterou si v duchu opakuješ pořád dokola aby si zapomněla na to, že i po tom co všechno se stalo ho stále moc miluješ ....''