13. Miluješ ho

1.2K 131 6
                                    

,,Yunnie omlouvám se.Nechtěli jsme ti lhát, ale bylo to pro tvé dobro. Promluvte si spolu, bude to konečně oba šťastní."Stálo ve zprávě, kterou dívce poslala její kamarádka Bin.

,,Nehodlám s ním mluvit."Odepsala jednoduše.Hned poté se zabalila do teplé přikrývky, snažíc se usnout aby nemusela myslet na všechny hnusné věci které jí v hlavě létaly.

Ovšem, zvonící mobil který ležel hned vedle ní ji to nedovoloval.

Klikla na zprávu.

,,Proč mu nechceš dát šanci?"Povzdechla si.Proč mu ji vlastně nechce dát?

,,Protože ho nenávidím!"Lhala.Sama moc dobře věděla že jej miluje.

,,Že ho nenávidíš?Velmi dobře víš že to je jen fráze, kterou si v duchu opakuješ pořád dokola aby si zapomněla na to, že i po tom co všechno se stalo ho stále moc miluješ ....''

Se slzami v očích odhodila telefon pryč a co nejvíce se zabalila do deky.Chtěla co nejrychleji usnout a být znovu v práci.

Tam kde na něho konečně přestane myslet.

••

,,Slečno Choe?''ozvalo se za jejími zády, když měla namířeno do šatny, kde se převlíkne do pohodlného oblečení ve kterém bude moci tancovat.

,,Ano pane Lee?''mile se na postaršího pána, který tu pracoval jako šéf, usmála a uklonila se.

,,Mám pro Vás skvělou práci.Jedna skupina, která spadá pod naši společnost potřebuje pomoci s choreografií k jejich novému songu a oni si na tuto práci vybrali Vás.''

,,Vážně?To je úžasné.Mohu se zeptat, kdy příjdou?''optala se a s nedočkovostí sledovala muže před ní.Byla tak moc šťastná, že si ji někdo vyžádal.

,,Přišli pár minut před Vámi, takže by už měli čekat v tělocvičně.''Přikývla a s rozloučením se vydala do šaten, kam měla před pár minutami namířeno.

Co nejrychleji, aby nemuseli dlouho čekat se převlékla do volných šedých tepláků a černého trička.Obula se a spolu s potřebnými věci, jako telefon a batoh se vydala směrem k tělocvičně kde trénuje každý den.

Na pár sekund se zastavila přede dveřmi,aby uklidnila svoji radost.Zhluboka se nadechla a vydechla.Její dlaň se ovynula kolem kliky za kterou zatáhla a s úsměvem, který byl po dlouhé době konečně pravý vstoupila do místnosti.

,,Dobrý-."Zasekla se.,,Den."Dokončila šeptem a s vystrašeným pohledem sledovala skupinu o které před pár minuty mluvila s panem Lee-m.

Skupinu na jejímž koncertě byla v pátek večer.

Bangtan Boys.







I need you || myg✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat