17. Napravím to

1.1K 126 2
                                    

~ three days later ~

,,Omlouvám se za zpoždění. Zaspala jsem."Omlouvala se Yun, když jako neřízená střela vletěla do tělocvičny kde již čekalo sedm chlapců.

,,To je v pořádku."Usmál se na ni Jimin a kamarádsky dívku objal kolem ramen.

Taktéž se usmála.Byla tak neskutečně ráda že se s ní Jimin-ah baví.Nechtěla o něho přijít.

,,Začneme?"Optal se Yoongi, jehož bílá pleť na obličeji začínala nabírat červený nádech.Ne od stydlivosti, ba naopak.Žárlil.

Žárlil na Jimina.On ji mohl objímat, ale Yoongi ne.A vědomí toho že je do ní Chim zamilovaný ho neuklidňovalo.

,,Yup."Zaculila se z čehož se blondýnovi málem podlomila kolena.

,,Nejdříve si zopakujte to co zatím máme.Pak Vás jen donaučím ten zbytek a bude hotovo."Všichni přikývli.

Yun se otočila na podpatku, ze své tašky vyndala notebook na kterém po chvilce zapla danou píseň.

××

,,Takže je to takhle?"Optal se zmatený Yoongi, když odtancoval kousek choreografie, kterou je nyní SooYun naučila.

,,Ruce musíš mít takto."S růžovými tvářemi vzala jeho ruce a zdvihla je tak jak měly být.

,,Teď je to perfektní." Svýma hnědýma očima vyhledala chlapcovi nádherné perličky.

Hluboce si pohlédly do očí.Topila se v nich, stejně jako on v těch jejích.

Jakoby se zastavil čas a na světě existovali jen oni dva.

Kdyby se nyní nacházeli v Romantickém filmu políbili by se.Její ruce by byly položeny na jeho ramenou a jeho jemné hřejivé dlaně položeny na bocích dívky, která by se usmívala do polibku.Do polibku plný oddanosti, lásky a něhy kterou by k sobě tito dva cítili.

,,Romantika."Okomentoval tuto situaci hyhňající se J-Hope.Na což chlap s dívkou sklopila pohled a o pár krůčků od sebe odstoupili.S ruměnci na tváři . . .

,,Jo, romantika kterou si zkazil Hyung."Zamumlal nespokojeně JungKook a staršího chlapce lehce praštil do ramene.

,,Oh. Já nechtěl."Smutně našpulil rtíky zatímco si dlaní mnul postižené místo na jeho ruce.

,,M-měli bychom to dozkoušet.Zítra už nahráváte."Ozvala se Yun.

,,To je pravda.Zvedejte zadky!"Zavelel Leader a dívku obdařoval jeho obviklým zářivým úsměvem.

,,Mohla bys nám to zatancovat?Prosím Yunnie"Překvapeně se na jejich Aliena podívala.Ona a tancovat?Před nimi?

,,T-to přeci..."

,,Pššt my se posadíme a ty nám hezky zatancuješ."Zaculil se na ní Jin a přesně tak jak řekl učinil.Spolu s ostatními chlapci se posadil hnedle před dívku se posadili.

,,Aghr!"zaskuhrala.Svoji dlouhou patku, která ji padala neustále do očí svázala nahoře na hlavě a tím vytvořila malý neposedný drdol.

,,Fajn."

××

,,Máme to!"Zvolal z vesela Jimin a nejmladšímu chlapci skočil radostí kolem krku.

,,Byla to fuška."Vydechla Yun a unaveně se svalila na zem.Hřbetem ruky si setřela stékající pot.Tato zkouška byla velice namáhající.

,,Moc ti děkujeme za pomoc Yun."Zaculil se na ni Joon, který byl předkloněný před ní.

,,V poho. Ale teď potřebuju sprchu."

,,Dnes to vše napravím Yunnie."-Yoongi

I need you || myg✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat