bölüm 5

116 4 0
                                    

           Medyadaki Kareketerin gül rengi
  
    Usagi ve kızlarda Yıldız savaşçısı yani Seiya ve diğerlerini neden geri geldi diye merak ediyorlardı. Bunu onlara soramamışlardı , yarın sormayı düşünüyorlardı hepsi yataklarında. Yıldız savaşçılarını Kraliçe görevlendirmişti Prenses Bara'yı korumak için ve güç halkasını tamamlamak için. Onlarda (Yıldız savaşçıları ) kabul ettiler çünkü; kendi gezegenlerin de güven huzur tamdı, Prenseslerini korumaya ihtiyaç yoktu.
Ertesi gün Rose evden çıkıp okula giderken Usagi 'yi evinden çağırmak istedi , tembel Usagi Rose'yi kapı önünde birazca bekletti, pek bekletmiş sayılmaz çok bekletmişti. Usagi'yle okula giderken Usagi dayanamayıp sordu "Dünkü acele gittiğin işi bitirdin mi?" Rose de "evet" dedi "bugün okuldan sonra hep birlikte sinemaya gidelim mi, benim beklediğim film gelmiş " dedi Rose Usagi "olur ama kızlara da soralım " dedi . Yolda giderken Ami ile karşılaştılar, elinde kitap okuyarak gidiyordu . Usagi Ami'nin arkasından çarparak " Ami nasılsın, bugün okuldan sonra sinemaya gidelim mi " dedi , Ami "hayır, okuldan sonra ders çalışacağım, hem araştırmam gerekenler var " dedi . Rose Ami'nin kolundan tutup "lütfen Ami, ben istiyorum, birlikte birşeyler yapalım istiyorum " dedi. Ami Rose'nin yüzüne düşünceli bir ifadeyle baktı ve "tamam" dedi. Usagi ve Rose sevinçle koşarak gittiler , Ami arkalarından " ahhh Usagi , kendin gibi çılgın birini bulmuşsun " dedi ve kitabı okumaya devam etti.
Kitabı okurken önüne bakmadığı için Ami birine çarptı, çarpışınca Ami'nin elindeki kitap düştü. Çarptığı kişi çok yakışıklı biriydi . Çarptığı kişinin yüzüne baktı ve utandı kitabını almadan koşarak okula gitti. Kitabı Ami'nin çarptığı oğlan aldı sahibine vermek için. İçinden "onlara yaklaşmak için iyi bir fırsat " dedi kitabı alan kişi. Daha sonra Ami okula ağlayarak vardı, okulun bahçesinde Makoto Ami'yi görünce onun yanına vararak "Usagi ve Rose sinemaya gidiyorlar , benide çağırdılar " dedi . Amin de "evet , benide çağırdılar " dedi ve Makoto onun ağladığını fark etti "Amiii, neyin var neden ağlıyorsun, yoksa seni birimi üzdü, söyle bana ona haddini vereyim " dedi. Amin Makoto'nun boynuna sarıldı ve "okula gelirken kitap okumaktan birine çarptım " dedi. Makoto "üzülme, önemli birşey değilmiş " dedi, Ami "ama kitabımı çarpıştığım yerde unuttum "dedi. Makoto kollarının arasında Ami'ye "ağlama, bulunur kitabın " dedi Makoto Ami'yi kollarının arasında sınıfına götürürken arkasından bir hoca yani Ami'yle çarpışan kişi seslendi ama duymadılar. O kişi "neyse buradayız, tanışırız elbette" dedi. Okulda 4. Ders; o kişi Usagi gilin sınıfına girdi herkes görünce çok şaşırdı. Bütün kızlar hayran kalmış yakışıklılığına, ama Rose hiç umursamadı. Mavi saçlı uzun boylu biriydi . Kızlar ders yerine onu izledi. Teneffüs oldu Rose , Minako ve Usagi diğerlerinin yanına gitti . Minako derse çok yakışıklı birinin girdiğini ve hayran olduğunu söyledi. Makoto merak etti ama umursamadı. 5.derste o kişi Ami'nin sınıfına girdi. Ami görünce çok şaşırdı, o kişinin elinde onun kitabı vardı, o kişi kendini tanıttı 'adım Kimoto Azumu" dedi ve diğerlerini tanıdı, sıra Ami'ye gelince Ami de kendini tanıttı. Kimoto içinden 'demek adın Ami güzelim, bundan sonra seninle çok işimiz var" dedi . Ders bitti, Kimoto Ami'ye "Ami bekler misin " dedi . Ve Ami'nin yanına yaklaştı "al kitabın, kusura bakma , arkandan seslendim ama duymadın " dedi ve kitabı verdi ve tekrar " bugün okuldan sonra biryerlere gidelim mi ? Seni daha iyi tanımak isterim " dedi . Ami " hayır sizinle gelemem arkadaşlara sözüm var. Ama neden beni daha çok tanımak istediniz " dedi. Kimoto " çünkü çok çalışkansın, sen ve diğer sınıftaki Rose okulun en çalışkanlarıymışsınız. Bende çalışkan öğrencilerle ilgilenmeyi severim " dedi . Ami daha fazla dinlemeden çıktı. Korkmuştu , Makoto' ya çarptı, Makoto "sinemaya gideceğiz değil mi , Ami sen gene mi ağlıyorsun " Ami "bir anda korktum ondan sanırım " dedi . Hepsi buluştu, sinemaya gittiler, film başladı, film çok komikti herkes kahkahalara boğuldu. Seiya " filmin konusuna bakmıştım, duygusal bir film olduğu yazıyordu. Ne bu çok komik, gülmekten karnıma ağrılar giriyor " dedi. Ami bir an ön sıralara baktı, onu gördü bay Kimoto'yu , o da arkasına baktı ve gülümsedi. Ami hemen yüzünü çevirdi, Rose de gördü, ama o adamdan hiç haz etmemişti.
Rose sıkıntılandı, sezmeye başladı. Kötüler yine iş başına geçti. Film mola arasına çıktı. Rose küçüklüğünden beri parmağında bulunan yüzüğün parladığını fark etti . Yüzüğe dokandı ve yer imlecli bir kroki çıktı parmağının ucundan , arkadaşları görmesin diye elini yumdu . Kroki de çıkan yeri biliyordu ama ne anlama geldiğini anlamadı .
Arkasını döndüğünde Seiya'dan başka kimse yoktu , anladı diğerlerinin nereye kaybolduklarını . Rose Seiya'ya "ufak bir işimvar mola arasında onu halledip gelecegim" dedi. Seiya "ımmm tamam, benimde bir işim vardı. Bende onu halledeyim " dedi.
Roses sinema binasında bir depoya girdi ve savaşçıya dönüştü, dönüştükten sonra hemen olay yerine gitti. Ay savaşçısı ve diğerleri oradaydı. Gül savaşçısı "Kızlar, benden önce gelmişsiniz " dedi, hepsi arkasına baktı, Gül savaşçısı " ben burdayım, ağaç tepesinde " dedi ve kızlar oraya baktı. Gene eflatun renkteydi Mars savaşçısı " ne oldu gene aynı renktesin " dedi Gül savaşçısı sinirlenerek " bana gönderilenlere göre değişebiliyorum. Neyse " dedi yere atladı " ilk hamle benim , kızlar siz Ay savaşçısı ve beni koruyun " dedi Gül savaşçısı muhteşem bir gül yaprağı püskürtmesiyle kötü ruh bayılır gibi yere yığıldı, Gül savaşçısı " sıra sende Ay savaşçısı " dedi ve Ay savaşçısı hamlesini yaptı ve kötü ruhu ortadan yok etti . Gül savaşçısı " görüşürüz kızlar ve baylar " dedi . Mars savaşçısı " dur. Bize herşeyi anlatmadan bırakmıyoruz seni" dedi Gül savaşçısı " kızlar söz, size bir sonraki karşılaşmamız da anlatacağım, sizi ve büyük gezegenler krallığını " dedi ve ağaçlar üzerinden sekerek gitti . Venüs savaşçısı " ohh muhteşem kokuyor. Kızlar hadi film bitmeden yetişelim. Rose'yede ayıp oldu, hadi gidelim " dedi ve hepsi hızla sinema salonuna gitti. Vardıklarında Rose'yi üzgün bir şekilde bekler buldular . " nereye kayboldunuz. Sizinle birlikte olup, sizin arkadaşınız olmak istiyordum. Ama siz ilk seferde beni koyup gittiniz " dedi ve koşarak içeri girdi ve yerine oturdu . Diğerleri de yanına varıp Usagi, Ami, Rei, Makoto ve Minako " özür dileriz , çok acil bir işimiz çıktı onun için gittik. Hem seninle de arkadaş olmayı çok isteriz ." Dediler Rose başını kaldırıp gülümsedi ve " önemli değil zaten, benim de bir işim çıkmıştı " dedi Kızlar " neyse, gene başka bir zaman birşeyler yaparız " dediler ve film başladı. Artık komiklikten duygusallaşmaya başladı film. Herkes yavaş yavaş ağlamaya başladı. Gitgide hıçkırıklar artıyor ve yükseliyordu. O kadar duygusallaşmıştı ki film, Seiya Rose'nin elini tuttu. Film bitti Usagi Mamoru'ya sarılmış ağlıyordu. Diğerleri Seiya ve Rose'yi gördüler elele, hemen ellerini bıraktılar Seiya ve Rose . Kızlar anlamıştı ama çaktırmadılar. Herkes yavaş yavaş evine dağılmaya başladı. Usagi Rose ve Minako aynı yönden gidiyorlardı, önce evine Usagi bırakıldı. Rose ve Minako yalnız kaldı, Rose'nin evine geldiklerinde Minako " senin evin burası mı? " dedi Rose " evet. Yarın görüşürüz " dedi Minako " yarın seni okula giderken çağırayım mı? " Dedi Rose de " olur " dedi ve evine girdi . Çok sevinçli çok mutluydu , içinde bilmediği tatlı bir heycan vardı. Kıyafetlerini değiştirdi ve hemen uyumak için yatağına yattı. Yarın ne olacak diye merak ederek uyudu.
Gecenin bir yarısı aniden uyandı, kötü birşeyler sezdi. Kötüler gecede Uslu durmuyordu . Hemen dönüştü ve kötülerin olduğu yere gitti. Kötüleri bağlamıştı sıra Ay savaşçısındaydı ama o ortalarda yoktu . Bağladığı kötüleri gül ipinin ucundan tutarak Ay savaşçısının yani Usagi'nin evine götürdü. Gül savaşçısı Usagi'nin odasının camına atladı ve Usagi'ye seslendi . Usagi uyanmadı, tek çare odasına girmek kaldı. Elindeki kötülerle Usagi'nin odasına girdi ve dürte dürte uyandırdı . Usagi Gül savaşçısını karşısında görünce korktu . Gül savaşçısı " hadi, korkmanın sırası değil. Zaten en baştan beri kim olduğunu biliyordum . Hemen dönüş ve şunları yok et , fazla dayanamazlar " dedi Usagi " tamamda ya kardeşim " dedi Gül savaşçısı " ben onu korurum, hiç birşey duymaz " dedi elini çocuğun üstünde gezdirdi. Usagi işini bitirdi ve Gül savaşçısı oradan ayrıldı. Rose evine yorgun bir şekilde vardı, hemen yatağına yattı ve uyudu .

Resime photoshop yapmak için ne kadar çok uygulama indirdim denedim olmadı bi çare böyle bişey yapmak geldi elimden photoshop yapmayı bilen varsa lütfen yönlendirin

Gül Savaşçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin