İyi okumalar :-)Heyecan tüm hücrelerine işlemişti Meyra'nın. Aynadaki yansımasına son bir kez daha baktı. Beyaz elbisesi, sarı saçları ve o güzel çehresi bir perikızını andırmaktan geri durmuyordu. Bilinçsizce yeniden düzeltti elbisesinin eteklerini. Derin bir nefes aldı. Ya bu hapishaneden kurtulacak yada hiçbir şey değişmeden hayatı, kaldığı yerden devam edecekti...
***
Bir an neden bu işi yaptığını sorguladı Meyra. Neden böyle bir iş yapıyordu ki? Eğlenceli diyerek omuz silkti. Görevine yoğunlaşmalıydı. Aslında bir görev değildi ancak kendisini eğlendirebilmek için böyle söylüyordu. Yapacagı iş basitti. Partiyi düzenleyen kadının elbisesine dinleme cihazını yerleştirecek, çantasından da bazı kağıtları alıp bırakması gereken ufacık notu da çantaya bırakacakti.Kolay bir işti onun için. Hani derler ya yaşamak için savaşmak, genç kız tam olarak bunu yapıyordu yaşamak için her daim hayata karşı mücadele veriyordu. Düşünceleri zihnini işgal etmeye başladığında sigarasını ayağıyla ezdi , ve son derece yapmacık olmasına rağmen samimi görünen gülüşünü yüzüne yerleştirerek insanların içerisine karıştı...
***
"İnanabiliyor musun? Bana çarptığı gibi özürde dilemiyor görgüsüz adam. Neredeyse topuğumun kırılmasına neden oluyordu. Düşüncesi bile kötü." diyerek yüzüne sahte , abartılı bir heyecan katarak anlatmıştı karşısındaki kurbanına. İlk olarak insanların arasına karışmıştı. Dikkat çekmemek için dans bile etmişti. Tabiki de bu dansın direkt dikkat çekmesine de neden olmuş olabilirdi. Tezaruhatlar başlayınca son figürlerini yapmış, ve teşekkür etmek(!) için partiyi düzenleyen kişiyle görüşmek istediğini bildirmişti görevlilere.Şuan ise kurbanının karşısında, son hamlesi için zaman kolluyordu. Bu iş çok uzamıştı. "Makyajımı tazeleyeceğim, geliyor musun?" "Elbette geliyorum sanırım bende sana eşlik edecegim" Meyranın planı tam tıkırında ilerliyordu. Lakin kaya kadar sert bir cüsseye çarpana dek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGELERDE DANS
Mystery / ThrillerKorku denen illet tüm hücrelerine işlemişti Meyra'nın. Bir anlık geriye bakma gafletinde bulundu. Peşindeydiler. Hiç silinmeyen anılar, her daim rüyalarından eksik olmayan cansız bedenler. Daha fazla dayanamadı genç kız. Başını tekrar önüne çevirdiğ...