BÖLÜM-5

45 10 0
                                    

BÖLÜM-5

Koşuyordu nereye gittiğini bilmeden, buradan uzaklaşmaktı tek düşüncesi. Korku ve adrelanin vücudunun her zerresinde dolaştığını hissediyordu genç kız. O' na güven verecek, tutunacak bir dalı arıyordu, bu ağır yükün altından kalkabilmek için... Koştu. Saatlerce. Nereye gittiğini bilmeden koştu. Yoruluncaya dek. Bu gecenin ayazında kaybolana dek...

İşte yeniden pençelerine hapsolmuş, terk edilmiş olan benliğine geri dönmüştü Meyra. Üzerindeki yırtılmış kıyafetlerle tam bir... Devamını getiremiyordu işte. Sıktığı yumrukları acizliğinin başka bir kanıtıydı adeta... Çökmüş omuzları, feri sönmüş göz bebekleri ve bir adım daha atmamak için direnen ayaklarlı... Aylardır geçirdiği krizler direncini düşürmüş, açlıktan zayıf düşmüş olan bedeninin üzerinde tükenmişlik de dolaşıyordu damarlarında... Ağzına doğru yükselen safra tadını hissetmesiyle kendisini hemen bir köşeye attı Meyra. Sanki midesi aç olduğunu daha da gözler önüne sermek istermişçesine boş öğürtüler çıkarıyordu. Ancak bu Meyra' yı daha da tüketiyordu. Ağzından kaldırıma damlayan kan damlaları onun görebildiği son şey idi, bilinci onu terk etmeden önce...

************

Yılın ilk kar taneleri dökülüyordu gökyüzünden. Soğuğu severdi Çelen... Teninde hissettiği o uyuşukluk hissi, ona haz veren sayılı durumlardan biriydi. Soğuk yatağına oturdu, yavaşça... Kendisine zulmettiğinin farkındaydı. Bu rutubetli duvarlar arasında çürüyüp gidecekti bedeni. Sobanın sönmeye yüz tutmuş ateşini fark etmesiyle sitemkâr bir tavır ile nefesini üfledi. Evde yakacak odunu kalmamıştı. Miskin hareketlerle portmantoya ilerledi. Eğer isteseydi bir telefon ile istediğini getirttirebilirdi. Ama nedensizce kendi gitmek istemişti bu gece... Hem Albay' ında yürüyüşe çıkartılması gerekliydi. Bir elinde Albay' ın tasması, bir elinde sigarası çoktan ormana doğru yol almaya başlamıştı...

********

"Geldim oğlum, geldim" Albay durdurak bilmeksizin havlıyordu. En son böyle yaptığında olanları hatırlamasıyla adımlarını daha da hızlandırdı. "Hadi nerdesin oğ-" cümlesini tamamlayamadı Çelen... Gördüğü manzara kanının damarlarından çekilmesi için yeterliydi. Albay' ın göstermek istediği şey...

Vakit kaybetmeden kucakladı yerdeki minik bedeni... Ağzından ve kafasından akan kanlar kurumuş yüzünde koyu kırmızı lekeler oluşturmuştu. Tahminen sarı olan saçları kızıl bir renge bürünmüş, ölüm kokan bir bedendi kollarında bulunan... Evden bu kadar uzaklaşmış olmasına iyi bir küfür savundu Çelen. Kollarından kaymak üzere olan bedeni bir kez daha sarmalayarak kendisine doğru çektiği zaman fark etti hala kanamakta olan kurşun...

***************

Hata yapıp yapmadığını gerçekten merak ediyordu Çelen. Umarım diye geçirdi içinden, umarım hata yapmıyorumdur...

Meyra suratında hissettiği baskı nedeni ile kıpırdanmaya başlamıştı. Bu hareketi Çelen' in rahatlamış bir biçimde derin bir nefes vermesine neden olmuştu. Lakin Meyra' nın çığlıkları bu rahatlık hissinin içine sıçmış, kursağında bırakmıştı. İlk olarak üzerine örtülmüş olan örtüler altında büzüşmüş, daha sonrasında ise kendisine çeper olabilecekmişçesine yattığı yastığı Çelen' e vurabileceği bir pozisyonda tutmaya başlamıştı Meyra. Olası bir durum için hali hazırda olan çığlıkları ufacık bir komut bekliyordu bedeninden. Hızlıca kıyafetlerine göz gezdirirken kanamakta olan kolunu fark etti Meyra ve uzun soluklu bir nefes aldı...

-FLASHBACK-

Arkasından gelen adım sesleri artık daha da şiddetli bir biçimde ulaşıyordu Meyra' nın kulaklarına. Yaslanmış olduğu ağaca bedenini daha fazla itti. Tutmuş olduğu nefesi, hızlanan kalp ritmi ve yakalanma korkusu onu ele geçirmiş, zihninin hâkimiyetini kaybederek sadece kaçmaya odaklanmıştı Meyra. Zaten öldüresiye vurmuş, hınçlarını çıkartamamışlar mıydı? Ortalıkta arkasındaki adama ait hiçbir kalıntı fark edemeyince kaşlarını çattı Meyra, istemsizce... Kafasını dışarıya çıkartmasıyla şah damarındaki, gecenin soğuğuyla harmanlanmış soğuk metali hissetmesi bir oldu. Kulağına yaklaşarak fısıldamaya başladı adam... Ne dersin küçük hanım? Bu kadar yaramazlık yeter bence... Ve onu takip eden patlama sesi...

-GÜNÜMÜZ-

Gözlerini açmasıyla yüzüne yaklaşmış olan genç adamı fark etti. Her daim kopmaya hazırlanan çığlığı dudakları üzerine yerleştirilen parmaklarla engellenmişti. Kimsin sen? Dedi iç gıdıklayıcı, huzur veren bir tınıya sahip olan genç... Konuşmak istedi Meyra, yapamadı. Açılmış olan ağzına rağmen hiçbir ses elde edemeyince içinde bin bir duygu barındıran, şevktin ve özlemin ağır bastığı tebessümü ile karşılık verdi önündeki genç kıza. Kısık ama boğuk sesi seslendi genç kıza. " Sana hiçbir şey yapmayacağım. Yemin ederim ki sana herhangi zarar vermeyeceğim. Şimdi sakince beni bekle sana kalem kâğıt bulup geleceğim" dedi koca cüssesi ile hole yönelirken. Bedeni istekleri dışında tepkiler veriyordu Çelen' in. O gece onu eve getirir getirmez Doğan'ı aramış ve acil bir biçimde eve gelmesini söylemişti. 4-5 gündür hastanede bilinci kapalı, baygın bir şekilde yatmıştı Meyra. Şu son 2 gündür ise kendi evinde bakıyordu. Hâlbuki daha adını bile bilmiyordu bunca uğraş verdiği kızın. Hastanede kaldığı günler boyunca Doğan'ın yardımıyla geniş çaplı bir test yaptırmıştı bu kıza. İşte Çelen' i ilgilendiren kısım burada başlıyordu. Kızın kanında yüksek dozda bağımlılık yapıcı madde bulunması haricinde yakın zamanda ............... uğradığını da öğrenmişti. Bu olanlar ona Tanem' i hatırlatıyordu. Tanem... diye mırıldandı gözlerini kapatırken... Tanem onun ne yakın arkadaşıydı, ne kardeşi, nede herhangi bir düşmanıydı. O sadece... Çelen' e kafayı takmış bir platonikti. Onu uyarmıştı Çelen. Onun yüzünden gitmeye başladığı bir ortamda madde kullandığı için uçuk olan kafasından yararlanılmış daha sonra da sabaha kalmadan onu öldürülmüştü. Hatırlamak istemese de beynine kazınmış olan hatıralardan kurtulamıyordu Çelen. Tanem öldükten sonra kendisine yeni bir sayfa açmaya çalışsa da iyice bok bataklığına çekilmişti. Daha da attığını fark edince de eskisinden kötü bir şekilde salmıştı kendini... Kafasını sağa sola sallayarak aradığı eşyaları aldı ve yatakta hala şüphe dolu bakışlar atan kıza uzattı. "Öncelikle adını yaşını yazarak başlayabilirsin dedi Çelen. Görünüşe bakılırsa uzun bir gece onları bekliyordu...

--------------------------------------------------------------------------

Merhaba millet! sjsjs. Dün kısa bir kesit yayınlamıştım ve işte bölümümüz. Aslında hazırladığım kesit daha uzundu ama bilgisayarı kapatmadan hemen önce kaydet dediğim için kaydetmemiş. orada fazlasıyla bilgilendirici yazı bulunuyordu:D. Dün ilham perilerimin beni terk ettiğini yazmıştım ama kaydetmediği için sizde görünemedi. işte her neyse bilgisayarı kapatır kapatmaz istediğim cümleler dökülmeye başladı. kağıda öyle bir geçirmişim ki benim dışında herhangi birinin anlayabileceğinden şüphelerim var isteyen olursa buraya yorum atabilir bende özelden atarım. İşte böyle. Geç geldi üzgünüm.. Sınavlar bitiyor çohzel fikirlerim var umarım bu kadar bekletmeden sizlere iletebilirim. Oy ve yorumlarınızı gerçekten bekliyorum. beni aşırı motive ediyor. Bana WhatsApp tan mesaj atarak destek veren Dilvancığıma sesleniyorum. Sağol dost sjsjsj bu bölüm onun için...




GÖLGELERDE DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin