Bölüm 6

31 8 0
                                    

Multi media: Makyajları

Ne alacaksan al çok vaktimiz yok dedi Çelen gözlerini mağazasının çıkışına dikerek. Hı hı diye cevap veren Meyra, çoktan bir giysiden diğerine koşuyordu. Ah kızlar dedi kafasını iki yöne sallayarak. Siz ve sizin alışveriş merakınız. Bunu duyan Meyra ters bakışlar eşliğinde 'Kabinlerin yakınındaki bir pufa otur olup olmadığını sana soracağım' diyerek görüş hizasından uzaklaştı gencin. Bu iş uzun süreceğe benziyor diye fısıldadı içinden bir ses... Takırdatılan topuk sesleri ile yüzünü buruşturdu. Büyük ihtimalle bu rahatsız oturaklarda uyuyakalmıştı. Yüzünü ovuşturarak yavaşca araladı göz kapaklarını. Ağzından kaçan sesli küfre mani olamadan, kulaklarına kuş sesi kadar zarif bir kıkırtı dolandı. Giymiş olduğu dar büstiyer ve deri şortu sanki bacaklarının ve çehresinin ihtişamını gözler önüne sermekle kalmayıp, dolgun dudaklarını ve elmacık kemiklerine ayrı bir vurgu oluşturmuştu. Çekinmeden, usul usul süzdü kızın naif bedenini. Kızın sesi oma bahşedilmiş olan manzaradan ayrılmasına neden olmuştu. 'Hani yiyecek gibi bakmasanda bir konuşsan.'. Adam şaşkındı aslında. Günlerdir yamacında bulunan afeti fark etmemesiydi bu aşırıya kaçan tepkisi. Ne beğendiysen hepsini alıyoruz. Bedeni uygun olmayanı daha değiştiririz dedi uyuşan poposunu ovalayarak. Etrafındaki güzel bayanlara çapkın ve günaha davet eden bakışlar fırlatmaktan geri kalmayarak. İlk geldiği günden bu yana kadar inanılmaz bir ilerleme katetmişlerdi. O gün örtülere sarınmış, ilgiye muhtaç kız giderek yok olmuştu. Dahası bazen Çelen' e azar çekiyor, Bir kaç  tekme savuruyordu. İşin ilginç kısmı ise bir kıza göre ağır vuruşlara sahip olmasıydı.

Tedaviyi önerir önermez kabul etmiş büyük bir istekle kurtulacağı günü sayıyordu. Göz altları çökmuştü. Geçirmiş olduğu krizler iste ağır bir boyuta ulaşmıştı. Herşeyi anlatması ile sahte bir kimlik ayarlamıştı. Eskiden Meyra Kılınç olan kız artık İdil Nisan Yakut olmuştu. Soyadı da isim gibi olunca güzel bir dalga gecmişti ancak ismini kendisi seçmediği için bir güzel kavga çıkartmaktan da geri  durmamıştı. Ama yalnız oldukları vakit, Meyra ismi ile çağırıyordu genç kızı. Zaten O' da buna karşı çıkmamış hatta onay verici mırıltılar ile karşılık vermişti. Hâla oyalanmakta olan genç kıza gözlerini devirdi. İdil diye seslenmesi onun irkilmesine neden olurken, Çelen' in de kahkahalarının serbest kalmasına yol açtı. Az önce oyalanmasına neden olan şey ise bir erkek kazağı olunca istemsizce kaşlarını çattı. O kadar şey aldın daha ne istiyorsun? dedi, azarlayıcı bir ton ile. Kafasını yere eğen kız ise belli belirsiz 'senin için' gibi birşeyler homurdanıyordu. Derin bir nefes alarak bir eline kazağı bir eline de kızın beğendiği giysileri alıp kasaya ilerlemeye başladı. Arkasından sürüklenen ayak sesleriyle tatmin edici bir ifade yüzüne yerleşmişti. Boş olan kasaya kollarında bulunanları boşaltarak alıyoruz dedi ve Meyra' yı kollarının altına, sıcaklığına hapsetti.

****

'Bugün ki kontrolün akşam beş gibi olacak ona göre hazırlan' dedi hızlı adımlar ile odasına giderken. O rahatsız puflardan kat kat güzel olan yatağına gömülürken iyice mayışıtığını hissetti gözlerini kapatırken 'Bir iki saate uyandır' diye bağırmayı da esgeçmemişti...

******

Evet İdil Hanım. Vucudunuz tedavileri kabul ediyor. Ayrıca ses tellerinizde inaması güç bir iyleşme görülüyor. Bu şekilde bir iki aya kalmadan eski haline dönecek dedi gözlüklerinin ardından ona bakan doktor. Birilerinin size iyi baktığı ortada dedi ima barındıran tebessümü ile. Ne demessiniz diye geçirdi içinden Meyra. Raporunuzu onay odasından sisteme geçirtmeyi unutmayın. Haftaya görüşürüz diyerek kapıya kadar geçirdi. "Ee Ne  yapıyoruz büyük baba?" dedi dalgacı bir ses ile. "Soba etrafında senin gençlik hikayelerini mi dinliyoruz yoksa biraz eğlenmeye mi gidiyoruz?"
Yandan bir bakış yiyince genç kız,  "Tamam az içeceğim babalık." dedi önüne havalı bir biçimde geçerek. "Anahtarları uzat. Bugün hadi yine iyisin. Seni eve atacağım." dedi göz kırparak. Kaç yıldır uğrayamıyordu mekanlara. Yeniden kendisini gösterme vakti çoktan gelmiş de geçiyordu. Çelenin söylediğine göre bir çeşit maskeli baloydu fakat maske yerine kişilerin yaptığı makyaj ve balo yerine bir parti vardı. Dolabından Siyah deri kemikli taytını, gümüş rengi deri büstiyerini ve gri kapşonlu deri ceketini yatağın üzerine yerleştirdi. Yaklaşık bir iki- iki buçuk aydır burada kalıyordu. Bu süre zarfınsa hatrı sayılır düzeyde giysisi vardı. Siyah şeritli platfirm topuklu ayakkabısını da diğerlerinin yanına koyduğu zaman geriye saçı ve makyajı kalmıştı. Kendisi hazırlandıktan sonra Çelen' in makyajını da kendisi yapacaktı. Kafasını karıştıran bazı şeyler vardı. Çelen' in maddi durumu zayıftı -kendisi öyle belirtmişti- fakat yeni bir dolap, yatak ve giysi alırken hiç zorlanmamıştı. Kendi sorunu diyerek kovdu düşüncelerini zihninden. Isınmış olan tost onu bekliyordu...

"Düzgün dur!"
Gözümü çıkarttın lan!
Bana bağırma! Diye bağırdıktan sonra allık fırçasını kafasına geçirerek kanepeye attı kendisini Meyra. Ona ne kadar iyilik yapmaya çalışıyorsa her seferinde geri tepiyordu. Al gırdın gırdın diye söylenen Çelen ise her defasında kendisini affettiriyordu. Tıpkı şimdi olduğu gibi... Çöken koltuk ve onu kendisine çeken sıcacık kollara karşı koymak hiçte kolay olmuyordu. Hadi be İdil Hanım. O dil, bu dil, şu dil. Hadi söndürelim ordakileri diyerek benide beraberinde olarak dışarıya sürükledi. Kız 'Dikkat et büyük baba ben o saçları siyah yapana kadar ebemle sohbet ettim.' diye söylenmekten vazgeçmiyordu.

Yb hazır votelerinizle gelmeyi bekliyor

Merhaba! Okullar kapandı. Cümlenin asaletine bakar mısınız? Ankarada son iki gün tatil olunca karnem okulda duruyor ama oldundu. Mutluydu Beyza... Her neyse gerçekten vote gelmiyor ve buda bende 'ben boşuna yazıyorum galiba o okunma sayıları açıp beğenmeyip kapatınca oluyor' umarım bu düşüncem yanlıştır. Köye gideceğiz galiba ve evet orada yb yayınlamam dah kolay olacak gibi :D Oy sayıları ne kadar çok oluraa yb o kadar çabuk gelecek. |-'•.•'-| Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. Arkaşlarınıza önermeniz daha çabuk büyümemize yardımcı olur. Seviliyorsunuz...
-Beyza

GÖLGELERDE DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin