Baekhyun P.O.VAku mengetap gigi.Kenapa minah ni berani sangat? Tak pernah sorang pon manusia dalam sekolah ni pernah buat macam tu kat aku kecuali Taehyung and the gang.Biasalah kingkakan mestilah
ramai musuh"Amything,your majesty?"
Perempuan ni dah lebih...
End Baekhyun P.O.V
"Kau jangan sampai aku panggil mak aku"kata Baekhyun padaku."Ah! Takutnya,takutnya.Kesah pulak aku?"kataku.Dia ni belagak betul nak jer aku tanpar muka dia sekarang ni.
"Mak aku pengetua sekolah ni!"katanya lagi.Eleh setakat pengetua jer pun ingat aku kecut sangat la?"And so?"kataku lagi.Sebelah kening diangkat."Aku boleh suruh mak aku buang kau dari sekolah ni"katanya lagi."Aku rasa mak kau befikiran matang memandangkan aku tak ada buat apa apa jenayah dan kau ingat hanya disebabkan aku bergaduh dengan kau dia akan buang aku dari sekolah disebabkan sebab yang tidak munasabah."kataku.Senyuman sinis dilemparkan.
Merah padam muka Baekhyun tidak pernah ada yang berani melawannya.Dan sekarang,orang itu berada didepan matanya.
Aku meninggalkan tempat tersebut.Sengaja aku langgar bhhu lelaki tadi biar dia rasa! Belagak snngat kan?
Tiba tiba tanganku direntap secara tiba tiba."Wah! Hebatlah awak Jae Kyung"kata Michigan.Dia ni buat aku terkejut jer nasib baik aku tak bagi penampar free kat dia tadi.Hidup dia ni memang tak pernah bagi salam ye?
"Apa awak rasa saya akan buat kalau awak rentap tangan saya tanpa bagi salam?"soalku.Sengaja aku nak uji dia sebenarnya tapi haih tulah.Dia ni nak dijadikan tikus makmal pun tak boleh.Dia bukannya pernah dengar cakap orang.Asyik ikut kepala dia jer.
"Alah,janganlah marah.Saya bukan sengaja by the way hebat lah awak tadi!"katanya.Aku mengerutkan dahi.Entah berapa lapis aku tak tahu.Kesah apa aku!
"Hebat? Saya buat apa jer? Bukannya saya buat magic sampai awak semua kata saya hebat"kataku.Benar.Dari tadi perkataan hebat muncul dari setiap kotak suara manusia yang terserempak denganku.Nak kata diorang cakap kat Michigan memang tak.Sebab sebelum Michigan jalan sebelah aku pun ada prang cakap aku hebat.Apa ni aku menang duit ker?
"Haih! Awak tak ingat ker lelaki yabg awak lawsn tadi.Dia tu kingka sekolah ni tak ada sesiapa pernah lawan dia awak orang pertama Jae.Ada kawan saya dulu baru sehari masuk sekolah ni dah kena buli teruk esoknya dia tak datang guru kelas kami cakap dia dah pindah sekolah"kata Michigan.
Aku hanya menunjuk riak wajah kosong.Perlu ker ambik tahu hal kingka sekolah? Budak sekolah ni memang polos.
Aku masuk kekelas diiringi Michigan.Dan bermulalah pelajaran Bahasa Ingris yang
sungguh membosankan tahap dewa.________________________________
TBC
How ? Boring? Okay conment and vote ya.
Comment✔
Vote✔
Pendek? Sorry.
YOU ARE READING
[C] Love You Bad Boy
FanfictionHari berganti hari mereka sedar.Bulan berganti bulan mereka sedar.Pembulian demi pembulian yang dulunya kerap mereka lakukan terhadap gadis baru disekolah itu tidak dapat menghilangkan rasa itu. Malah makin ditambah.Baekhyun dan Taehyung yang.menyed...