Chapter 11

66 3 0
                                    

Baekhyun POV

Aku melangkah ke sekolah.Jae Kyung aku lihat diam berteleku di sebelah.meja Byeol He yang masih belum hadir.

"Jae Kyung malam ni lepak rumah kita orang nak?"soalku.Dia aku lihat terkejut dengan kehadiran ku."Erm! Arasseo!"aku lihat dia tersenyum.Dia mengeluarkan buku matamatik buat aku terkejut.

Jae Kyung tak suka bawak buku ke sekolah.Kalau bawak pun buku mata pelajaran Sains kesukaannya.Cikgu pun dah masak dengan perangai Ae Kyung yang memang yak suka untuk bawak buku itu.Mereka pun dah tak kisah.

Matamatik.

Pelajar yang Jae Kyung paling benci.Tapi dia pandai matamatik.Pelik kan?

________________

"Jae Kyung jom main bola.Semua dah tunggu kau."

"Aku malas lah!"

_________________

"Jae Kyung jom main bola keranjang.Kitaorng semua nak main dengan jau!"

"Aku penatlah!"

________________

Pelik Jae Kyung hari ni.Selalunya dia tak akan tolak permainan yang melibatkan lelaki di dalam permainan itu.Pelajar lelaki semua suka main dengan dia.

Tak untuk hari ni.

NIGHT

Ting Tong....

Buk!

"Lemahnya!"

Aku dipukul oleh beberapa orang lelaki buat aku pengsan.Chanyeol yang dibelakang begitu terkejut dengan tindakan beberapa orang lelaki berpakaian bewarna hitam bersama Jae Kyung.

"Baekhyun!"jeritan Chanyeol mengejutkan penghuni rumah yang sedang bersuka ria itu.

Kai berlari menuju kearah Chanyeol.Seketika kemudian Chanyeol pula dipukul.Baru sahaja Kai mahu menolong dia turut dipukul.Perkara itu terus berulang ulang berlaku kepada penghuni rumah itu.

End Baekhyun POV.

Authour POV.

Jae Kying perlahan lahan membuka matanya.Tangannya cuba untuk diangkat tetapi tidak berjaya.Sedar bahawa dia diikat diatas sebuah kerusi diruang tamu rumahnya itu terus di gerak gerakan tangannya.

Mahu sahaja dia menjerit namun mulutnya diletakan tape bewarna hitam.Tiba tiba beberapa orang masuk ke ruang tamu itu bersama dengan Exo dan Bts kecuali Taehyung.

"Umph!"beberapa kali dia cuba untuk bercakap namun dek dihalang salatape hitam itu satu hapak perkataan pun tidak dapat dikeluarkan."Hoi!"jerkahan itu membuatkan Exo dan Bts terjaga dari pengsan mereka.

Badan Jae Kyung berpeluh peluh.Walaupun sudah dipasang air con ruang tamu itu tetap tidak dapat menghilangkan ketakutannya.

"Mulut kau ni memang tak boleh diam kan!"serentak itu saatape di mulut Jae Kying direntap kasar.Bts dan Exo hanya boleh memandang sayu kearah Jae Kyung.Mereka tidak boleh berbuat apa apa.

Mereka turut lemah.Ikatan itu langsung tidak boleh dibuka."Satu tamparan hingga di pipi Jae Kyung.Tidak cukup dengan itu rambutnya direntap kasar.Ikatannya dibuka.Dia ditarik di satu meja.Kepalajya dihentak disitu.

"Byeol He..."Ae Kyung bersuara lemah.

"Hana..."sempat lagi nama itu disebutnya.

"Letakkan senjata anda.!"

Bang!

_______________________________

Cerita ni hampir ke endingnya.hee.

[C] Love You Bad BoyWhere stories live. Discover now