Chapter 3

186 9 0
                                    

Dan tamatlah waktu persekolahan yangu sungguh membosankan.Aku mengambil penny kesayanganku yang diletakkan didalam bilik guard selepas meminta pertolongannya untuk tolong menjangakannya.

[P/S:Kepada sesiapa yang tak tahu penny tu saya terangkan disini macam skeatboard tapi kecil.Dan saya tak tahu ejaan penny.

Aku menolak nolak kakiku ditanah sebelum meletakkan semula diatas penny itu.Aku sudah memakai beberapa alat keselamatan dikepada lutut dan siku.Lorong perjalan kaki itu lengang manakala dilorng kenderaan pula sedang sesak.Tak habis habis dengan hon diorang tu nak orang kat sini pekak ke apa?

Aku singgah disebuah kedai untuk membeli air.Botol air coca-cola diambil sebelum membuat pembayaran.Aku kembali mengambil penny dan menungganya.Disebabkan aku ni dah jadi pro so bolehlah aku teguk sikit air ni.Nasib malang bila aku rasa ada orang follow aku bila lalu kat lorong kenderaan perumahan aku yang kurang sesak pada hari ini.Aku berhenti sekejap dan meneguk air nak tengok betul ker tak dia ni follow aku dan kereta itu berhenti.disebelahku.

Cermin hitam bahagian pemandu yang betul betul berada disebelahku turun aku melihat wajah seorang lelaki dan seorang lagi lelaki yang berada dibahagia penumpang yang putih.Kemudian semua tingkap turun.Bts.Nasib kat pihak auk dan tak buli alu walauopun kingka dan orangka yang menjadi temanlu juga tak dibuli.

Malas layan ku terus kan menolak penny sampia diorang berhenti sebelah rumah aku dan .Suga yang menjadi orang terkahir masuk mengatakan rumah itu diduduki oleh mereka.

And so? Apa kena mengena dengan aku.Aku terus masuk rumah.Malas nak layan.Badan melekit dah berpeluh satu badan buat apa lagi? Berendamlah! Alu perlahan lahan memasuki bath up.Kepanasan air itu buatkan aku terleka.Wap air naik dan berkepul kepul naik keudara.Kepanasannya buatlan aku hampir terlena dibuatnya.

Selepas merendamkan diri didalam buih sabun aku bangun dan mengambil tuala.Aku kelusr dan menukan baju kemudian menutup mata memandangkan sudah pukul sepuluh malam.

⚫⚫⚫⚪⚪⚪⚪

Aku menolak penny itu menuju pondok pak guard.Nasib baik aku ada bawak ole ole memandangkan pak guard ni belum sarapan lagi selamat duit dia.Masih boleh berjimat...

Penny bewarna hitam putih yang beroda hitam itu disandarkan didalam pondok guard.Kemudian dia melangkah kedalam kelas.Semua tengok dia.Penuhnya orang kat meja dia.Semua memberi laluan kepadanya.

Lada,tanah dan segala kotoran sedang berada diatas mejanya sekarang.Aku menyepak meja itu dengan kasar semua yang berada didalam kelas itu terlejut cuma diamkan sahaja.Aku melihat meja berlakang yang tidak diduduki semalam sudah diduduki oleh seorang pelajar baru.Aku meminjam spray dan kain dia membersihkan mejanya dari atas kebawah.

Dan hasnya seperti meja baru.Selepas memulangkannya barang barang itu semula,aku masuk ke kas beberapa pelajar perempuan cuba untuk menukar meja aku dengan meja mereka.Sampai sahja aku dimeja ketika mereka sedang memulakan operasi mereka,semua tekejuy beruk.Kemudian mereka membersihkan meja aku dan meletakannya seelok eloknya akibat terlalu takut.Sebelum aku duduk semua dimeja itu.

Dengan keadaan cikgu mesyuarat ni.So,apa kita buat tidur.Malam semalam tak cukup tidur dengar V nyanyi lagu War Of Homeone yang dinyanyikan oleh kumpulan Bts.Sama kan diorang?Bts kingka Bts K-Pop.Hehhe.

Baik aku sambung tidur.

⚫⚫⚫⚪⚪⚪

"Jae Kyung bangun."sayup sayup suara seseorang memangilku.Kelas dah kosong bergitu juga dengan sekolah ni.Cuma masih boleh lihat ramai lagi guru belum pulang dari tingkap kelas mereka.

"Korang siapa mana semua orang and sorry ya Mr Byun"kataku tatkala melihat tubuh tegap seorang lelaki yang amat dikenaliku.Aku terpandang sesuatu kemudian memandang mereka.Ugh! Why korang semua munculkan diri? Ergh! I hate this!

[C] Love You Bad BoyWhere stories live. Discover now