Aku memulakan euntin harianku.Masuk sahaja didalam sekolah ada pula geng barbie.
"Heyy you!"kata salah seorang dari mereka.Aku mengamgkat kening.Mereka melangkah kearah aku."Perempuan miskin!"kata mereka."Yeah.Aku ada beratus ratus bodyguard dan kenal dengan president Korea dan isterinya.Mereka juga dah mengagangap aku ni anak mereka memandangkan mereka tidak mempunyai anak."kataku.
"Pembohong!"
Dengan sekali petikan jari datang beratus ratus.bodyguardku."Ya cik?"kata salah seorang atau lebih tepat lagi ketua mereka."Ajar mereka"kataku.Muka kesemua barbie tu dah macam nampak hantu dah.
Bila bodyguard aku makin menghampiri mereka mereka kebelakang dan himgga sampai didinding.Satu sahaja langkah kaki bodyguard ku dan mereka akan ucapkan selamat tinggal dunia kepada yang indah.
"Sound jer!"perkataan sound aku tekankan sedikit.Aku bukannya kejam sangat dengan orang yang ejek aku.Hell no! Buang masa dan tenaga bodyguard aku jer.
Aku.blah dari situ.Nkk gi kantin.Beli roti bun pun bagus.Setelah membeli sebungkus roti dan air teh aku duduk disebuah meja.Kosong.Hanya aku dan mak cik kantin jer disitu.Juga beberapa orang guru yang menjamu selera disitu.
Masih tak ada tanda tanda akan ada rombongan sekumpulan mahupun seorang pelajar akan datang.Biasalah.Masih awal jadi tidak ramai yang kesekolah.Kalau ramai pun kesti kes tak siap kerja sekolah.Biasalah.
"Sorang je?"soal satu kumpulan suara."Buta ker apa.Aku sorang jer cuma sekarang kalau korang nak join aku jadi aku tak keseorangan lah"kataku.Hanya ada EXO dan BTS kecuali Baekhyun dan Taehyung.
"Kitaorang nak cakap something ni."Tao memulakan perbualan.Mataku tertacap pada waja lelaki dihadapanku ini.Merela menarik nafas.
"Maaf.Kami sukakan awak"terus terhenti suapan terakhir untuk roti bun itu.Gulp.Macam lain macam jer.Okay think positif.
"Sorry but aku tak dengar lah."kataku.
"Kami sukakan awak"kata mereka lagi."S...Suka macam mana ni?"kamus hidup aku mula kosong.Perkataan suka itu seperti tidak pernah wunud dalan kamus hidup aku.
"Kami cintakan awak.Dari hati!"Sehun mencelah.Geram apabila penerangan mereka tidak cukup untuk memahami gadis dihadapan mereka itu.
"Aku tak dapat jawab untuk itu"kataku perlahan."Kami bukannya mahu jawapan awak.Kami rasa lega kerana dah dapat luahkan.Kerana kami tahu awak lebih memilih kepada Baekhyun dnn Taehyung kan?"kata Jungkook pula."Kami tidak mahu balasan perasaan awak cuma mahu jadi kawan awak.Luahkan jer pun dah bermakna bagi kami"kata Jimin.
"Betul tu"solong Namjoon.Aku tersenyum kemudian menganguk.
"Senior!Baekhyun dan Taehyung bergaduh lagi!"kata seorang pelajar junior.
"APA!"
⚫⚫⚫⚪⚪⚪
"Kau tak perlu masuk campur urusan aku!"jerit Baelhyun
"CUKUP!"jeritku.Diam terus kesemua mereka."Kenapa tak bergaduh depan pagar sekolah jer? Biar sekolah ni dapat malu! Kenapa bergaduh dekat berlakang stor?!"tertunduk mereka dibuatnya."Apa lagi? Pergi depan pagar sekolah tu sambung! Biar jadi berita hangat kat bandar ni.!"dua kali tunduk mereka dibuatnya.
"Ni yang menyibuk kat sini buat apa? Tak ada kelas ker apa! Pergi! Bersurai!"kataku lagi.Perlajar junior yang berkumpul tadi terus pergi.Aku turut bersurai dari situ.Masuk jer kelas kena simbah tepung.Dahlah aku tengah kusut fikirkan pasal EXO dan BTS.
Meja disebelah aku terus dicampakkan kepapan white board.Bekecai terus meja itu.White board pula retak dua.
Aish! Asyik nak ejek aku jer.Siap korang.
"KORANG NAK JADI MACAM MEJA TU KER?! AKU BOLEH BUAT LEBIH DARI ITU!"jeritku.Terdiam terus mereka semua.
"NAK KER TAK?!"jeritku.Mereka menggeleng."AKU BAGI AMARAN.JANGAN CARI PASAL DENGAN AKU.ATAU HIDUP KAU TAK AKAN TENTERAM! NAHAS KAU!"jeritku lagi.Aku duduk diatas kerusi dengan perasaan yang panas.Akibat terlalu marah aku campakan kerusi sehingga hampir terkena kepala seorang perlajar baru.Wajahnya jelas terkejut.
Aku keluar dari kelas itu.Destinasiku adalah bumbung sekolah.Badan dibarimgkan menghadap langit biru itu.
"ARGHHHH!"jeritku.Segala yang terbuku dihatiku aku lepaskan diaitu.Dada yang sarat dengan masalah tadi kini lapang semula.Apabila aku.buang segala masalah itu sebentar.Aku tak pernah alami benda macam ni.Aku kena fikirkan EXO dan BTS.
Ponteng...
_____________________________
TBC
Pendek sorry!
YOU ARE READING
[C] Love You Bad Boy
FanfictionHari berganti hari mereka sedar.Bulan berganti bulan mereka sedar.Pembulian demi pembulian yang dulunya kerap mereka lakukan terhadap gadis baru disekolah itu tidak dapat menghilangkan rasa itu. Malah makin ditambah.Baekhyun dan Taehyung yang.menyed...