Chapter 12 [END]

104 3 0
                                    

Pusara Taehyung ditatap mereka semua.Jae Kyung tidak henti henti menangis.Air matanya sudah kering.Dia sudah tidak mampu mengeluarkan air mata.

"Sayang, sudah lah tu.Taehyung yang pilih cara ni.Kita semua mesti kormat keputusan dia."Baekhyun cuba untuk memujuk Ae Kyung.Mereka baru sahaja menyelesaikan urusan perkahwinan mereka yang berlangsung pagu tadi.San kali ini.baru mereka mendapat pulang melawat pusara mili Taehyung itu.

FLASHBACK

Taehyung POV.

Aisy.Tak boleh jadi ni mesti kena polis.Aku melihat di celah celah pintu rumah Jae Kyung.Dia begitu lemah selepas diseksa oleh Byeol He.Selepas membuat beberapa rancangan kaki akan menyerbu rumah Jae Kying pada hari itu jika ga

Aku senyap senyap membuka ikatan Jae Kyung seraya itu Bunyi tembakan kedengaran.

"Sh*t!"jerit Byeol He.Di mula mengacukan pistol kearah Ae Kyung.Dia menarik picu pistol itu lalu dilepaskan perluru ke arah Jae Kyung.

"Argh!"jeritku apabila Perluru itu memasuki dadaku.Ya,.aku mahu melihat Jae Kyung bahagia bersama Baekhyun.Kaki aku menjadi sasaran perluru itu pula ditembak.Aku terjatuh.

"Taehyung!"Jae Kyung menjerit.Dia menavis."Jae..K..Yung-ah t..tolong.J.agakan.B..Baekhyun.S..saya cuma ad..apa di..a seb..agai k..awan baik.J..jangan kh..ianati di..a.T..tolong terima dia.J..jangan lukak..kan h..ati dia.S..Saranghae."aku menutup mata.

End Flashback and Taehyung POV.

Disebabkan atas dasar.cinta aku terima Baekhyun.Rasa bersalah disebabkan kematian Taehyung masih bersarang dihati.Taehyung-ah Mianhae.

3 Years later.

"Uwekk!"suara bayi memenuhi bilik persalinan itu.Baekhyun menarik nafas lega.Akhirnya satu lagi nyawa selamat lahir ke dunia tanpa sebarang pengorbanan nyawa.

Akhirnya aku selamat melahirkan bayi perempuan.

⚫⚫⚫⚪⚪⚪

"Eomma ni siapa?"soal Byun Jae Hyun dengan pelatnya."Itu? Kawan appa.Kalau tak ada dia mungkin aku dan eomma dah tak ada sekarang.Okay honey time too sleep."Baekhyun menarik anak kecil itu.Album bewarna ungu itu diletak diatas katil sebelum dia meletakkan anak kecil itu diatas katil.

"Rindu dekat Taehyung kan sayang?"kata Baekhyun apabila melihatku sedang termenung dibalkoni bilik tidur kami.

"Urm!"aku mengangukan kepala.

"Taehyung-ah! Bogoshiepoyo!"kata kami serentak.

END

KAY authour tahu cerita ni terlalu pendek dan bosan vote lah yer.Kay annyeong.

[C] Love You Bad BoyWhere stories live. Discover now