"Me ? My name is Kim Tae Hyung. You can call me as V. And I'm the new King in this school after Suga Hyung."
Aku terus terjaga dari tido. I rub my eyes.
What was that ? It's a dream right ? I hope so
Tokk tokk.
"Haneul, wake up. Today is Thursday. So you need go to school. Hurry up. There's a boy wait for you at living room."
"Who is he ?"
"He say his name is V."
"Why is he here ?"
"He say that he want go to school with you."Seriously ?!
Aku terus berlari ke ruang tamu. Nak jumpa V.
"Why are you here in my house at this early morning ?"
"Like I said yesterday, you will be my maid for 2 weeks. So here am I."
"Bukan kat sekolah ke saya kena jadi pembantu awak ? Kenapa awak dtg rumah saya ni ?"
"Aku tak cakap pon yang kau hanya jadi pembantu aku bila kat sekolah je. So kau kena jadi pembantu aku tak kira di mana² atau bila."
"What the f*ck ?!"
"Hey Haneul ! Siapa yg ajar kamu ckp mcm tu ? Apologie to him right now !"
"Why should I ?!"Aku pandang Suga oppa yg tengah turun tangga. With his mint hair and wear that white tuxedo. Wow, he look sooooo handsome.
"Just say sorry to him !"
"Alright. Alright. I'm sorry."Ceh. Even nampak handsome, tapi tetap macam pontianak bila marah. Nehh.
-------------------------------------------------------Sekolah
"Dah. Sampai sini je kau boleh bawa beg aku tu. Kau boleh pergi. Shuhh shuhh"
Dengan hayun² tangan macam tu, kau ingat aku ni anak ayam ke hah ?! Selamba badak je kau nak halau aku macam tuu. Dah lh suruh aku bawak beg sekolah dia dari rumah sampai ke sini. Ehh, aku tak nak lh jadi balaci kauu !! Dah lh jarak antara blok A dgn B ni jauh.
*Untk pngetahuan korg, sekolah ni ada 4 blok iaitu blok A,B,C dan D. Blok A utk final year students. Blok B utk year 4 students. Blok C untk year 3 students. Dan blok D untk year 1 and 2 students.
Baru je aku nak jalan ke blok B, V pggl aku.
"Wehh pendek."
"Apa lagi ?"Baru alu nak pusing pandang dia, tiba² V kiss forehead aku. Aku terkedu.
"Thanks for caring my bag."
Ohmaigad. He smile at me. And it super duper cute !! I feel like want to die. Oh crap. I've fall in love at him. Nonono
Aku tepuk² pipi aku.
Wake up ! He is your enemy. Dont you think want to fall in love with him.
Aku pusing belakang. Dan aku nampak dia tengah tersengih² pandang aku dari tingkat 2.
Blush. Aku terus lari pergi ke blok B.------------------------------------------------------V POV
Ohmaigad. Why is she so cute ? Oh crap. I've already fall in love with her deeper than yesterday. Oh noo.
"Wehh V. Jom lh masuk kelas. Kejap lagi Mr. Han punye class.
Jin dengan Rapmon ajak aku masuk kelas.
-------------------------------------------------------Waktu rehat (blok B)
"Weh V. Kita ke sini nak buat apa ? Lagipun, ni bukan blok kita."
"Aku nak ajak korg rehat dgn mainan baru aku"
"Siapa pulak kali ni ?"
"That girl."Aku tunjukkan seorang pelajar perempuan dengan rambut perang yg kerinting bawah kpd Jin dgn Rapmon.
"Maksud kau, Haneul ?"
"Min Haneul ? Queen sekolah kita ni ? Cucu kepada pengarah sekolah ni ? Are you kidding me ?"
"Alah. Rilex lh Jin. No need to worry. It'll be fun, you know."Aku terus pergi ke arah Haneul. Dia tengah bersembang dengan seorang pelajar lelaki. And it's make me jealous. Aku letakkan tangan aku atas bahu dia.
"Can I borrow this girl ? I'm really really need her."
"Erm erm. Sure. Why not. Erm Haneul, jumpa esok ye."
"Oh okayy. Thanks Kai."Budak lelaki yg bernama Kai tu pon pergi.
"What're you want from me ?"
"Just follow me. Now !"-------------------------------------------------------Rooftop
Haneul POV
V tolak aku ke dinding. Dua² belah tangan dia letakkan kan kt dinding. Dan aku takde jalan utk lepaskan diri.
"Who is that guy ?"
"Why should I tell you. It's none of your business."
"No. It is my business. I need to know !"
"Jangan sibuk lh dalam hal saya !"
"Mesti lh saya nak sibuk dalam hal awak ! Awak tahu tak yg saya suka awak !"Gulp. What ? V suka aku ? You gotta be kidding me. But, seriously ?!
V turunkan tangan dia dan pegang dua² pipi aku. Aku hnya pandang dia.
"Yes. I love you. I like to look at you secretly since 2 month ago"
To be Continued ...
Sorry if the fanfic is not very interesting. Yah, you know. Im still new. Please give me a Vote, Like and Comment. Thanks ^_^ ♡♡
YOU ARE READING
[C] Superman ? Naekkeoya.
FanfictionIt's just not to love someone but how to trust and appreciate them .