Pregnant

114 8 0
                                    

Dah sebulan lebih aku jadi isteri Tae Hyung. Dan aku disahkan mengandung 3 minggu.

Flashback

Pagi tu aku rasa pening sangat sampai rasa tak larat nak bangun. Tae Hyung masuk ke dalam bilik. Disebabkan aku masih tak boleh terima apa yg dia dah buat kat aku, aku kuatkan diri untuk bangun dan masuk ke bilik air. Baru saja aku nak melangkah masuk ke bilik air, aku hilang keseimbangan dan hampir jatuh. Nasib baik Tae Hyung sempat sambut aku.

"Jagi okay ?"
"Saya okayy."

Aku tarik tangan aku dari Tae Hyung. Aku teruskan jugak untuk masuk bilik air. Dan lagi sekali aku nak terjatuh. Tae Hyung sekali lagi sambut aku.

"Jagi, jom kita pergi klinik. Muka jagi pucat. Kita ke klinik ye."

Aku hanya mengangguk.

"Pergi bersiap dulu. Oppa tunggu kt kereta ye."

Aku tukar baju dan terus turun.

-Klinik Kim

"Puan Kim Haneul."

Seorang nurse muda memanggil nama aku. Aku masuk ke bilik doktor bersama Tae Hyung. Doktor Kim a.k.a mak Jin duduk di mejanya sambil tersenyum.

"Jadi aunty, kenapa dengan isteri Tae ? Dia demam ke ? Teruk sangat ke ?"
"Apa kamu ni Tae. Sabar lh. Ni berita yg mengejutkan untuk kamu ni."

Aku mula berdebar. Aku mula risau. Tae genggam tangan aku erat.

"Tahniah encik dan puan Kim. Puan Kim disahkan mengandung 3 minggu."

Aku terkejut. Biar betul ?! Aku usap perut aku berkali-kali.

[C] Superman ? Naekkeoya.Where stories live. Discover now