Gözlerimi yavaşça araladım. Çok geçmeden justinin bağırışlarını duydum.'anne yeter!sus!'hemen aşağı inmek için yataktan kalktım ve kapıyı açıp merdivenlere yöneldim.justin beni görünce
"Tamam önemli bir şey yok,endişelenme " deyip evden kapıyı hızla çarpıp çıktı.pattie koltuğa oturarak ağlamaya başladı.merdivenlerden inip pattienin yanına geçtim.
"Sorun ne"
"Sorun sensin" nasıl yani kavga etmelerinin sebebi benmiydim.
"Nasıl yani"
"Yani artık justin ile ayrılmanı istiyorum"Ne justinden ayrılmakmı hiç sanmıyorum
"Peki ya neden"
"Ben seni evlatlık alırken justine söz verdittim.ama justin sözünü tutmadı seninle sevgili oldu.ve ben bundan hoşlanmıyorum eğer yeniden yetimhaneye gitmek istemiyorsan justin den ayrıl."pattienin bunları söylediğine inanamıyorum.1 yıldır evinde yaşadığım kadın anne diye gördüğüm kadın bana bunları nasıl söylerdi.ben justini seviyorum ama eğer ondan ayrılmazsam yine oraya gidicem.ne yapıcağımı bilmiyorum.
Justinin ağzından
Annem benden nasıl böyle bişi isterdi.ama dediğini yapacağım lydianın yeniden oraya gitmesini istemiyorum.cebimden telefonumu çıkarıp lydia yı buldum tereddüt etmeden ara tuşuna bastım.2. Çalışta açıldı.
"Alo.justin"
"Lydia cadde sonundaki kafeye gel"
" peki.tamam" acaba annem ona söylemişmiydi bilmiyorum.cadde sonundaki kafeye doğru yürüdüm.
Uzaktan lydianın geldiğini gördüm.beni gördüğünde her zaman yüzü güler ama bu seferkini tanımlayamıyorum.bana doğru yürüdü ve masaya oturdu.
"Justin sana söyliyeceğim çok önemli bir şey var"
"Benimde sana söyliyeceklerim var"
"İlk sen."
"Peki. Ben senden ayrılmak istiyorum."direk söyledim zaten çok sarsılmamıştı demekki biliyodu.gözünden yaşlar akmaya başladında daha fazla orda kalmak istemedim.masadan kalkıp lydia ya döndüm"özür dilerim."
Lydia nın ağzından
Yaklaşık 1 saattir sahilde ağlıyorum.aslında kendimi bu kadar harap etmeme gerek yok nasıl olsa ben justini seviyorum oda beni seviyor.sadece aramızda pattie var.
Kapıyı açıp içeri girdim.salonda pattie birde tanımadığım benim yaşlarımda benden kat kat daha güzel bir kız vardı.pattie oğluna hemen sevgili aramaya başlamış demekki.merdivenlere yönelip çıkmaya başladım.odama gireceğim sırada justini gördüm oda beni gördüğünde dayanamıyacağımı anladım
"Annen sana aşağıda sevgili bakıyor.istersen in bak!"o kadar soğuk çıkmıştıki ağzımdan kelimeler, herhalde 40 yıl düşünsem justine böyle şeyler söyliyeceğim aklıma gelmezdi.odaya girip kapıyı hızlı kapattım.ne yemek ne de başka bişi yapmak istiyodum.sadece yatmak.ama ilk önce banyoya gircektim.
Banyodan sonra pijamalarımı giyip yatağın içine girdim.belkide bir daha barışmayacaktık belkide büyüyünce beni unutacaktı.bunları zaman gösterecekti bize.
sabah
Gözlerimi araladığımda saate bakmak için ellerimi komidinde gezdirdim.ama bomboştu.gözlerimi tamamiyle açtığımda etrafıma bakındım.valizler vardı.yataktan kalkıp dolabın kapağını açtım.ne kıyafet nede başka bir şey vardı.bir anda kapı açıldı.ve pattie ile yanında dün gördüğüm kız vardı.
"Demek uyandın.valizlerini toparladım ben.kahvaltıdan sonra gidebilirsin."nereye gidicektimki.
"Nereye gidicem"
"Ughh çok soru soruyorsun üstünü giy ve aşağıya in."kapıyı kapattı ve gitti.nereye gidecektimki nereye gidebilirdim üstümü giyip aşağıya indim.herkes masadaydı.o kızda!sandalyeye oturup bir açıklama bekledim.
"Evet amy odanı gördün sanırım. Lydia gittikten sonra yerleşebilirsin."dediği karşısında şok olmuştum.
"Nasıl yani ben n-nereye gidiyorum"kekelemiştim.burdan ayrılmak istemiyordum.justinden ayrılmak istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goodbye My Love(justin Bieber Fan Fiction)
FanfictionÖyle güzel uyuyorduki uyandırmaya kıyamıyorum.ama bu masumluğun altında ne yattığını çok iyi biliyorum. O beni aldattı,bıraktı ben ona o kadar bağlanmışken beni yüz üstü bıraktı. Hayallerimizi alt üst etti. Ama bana yaptıklarını ona göstericem. İnti...