Of 1 hafta geçti ve ben hiçbir şey yapmadım.aslında justin beni seviyor aynen ben onu buraya çağırıyım en iyisi zaten okuldan döneli 2
Saat felan oldu.telefonumu bulup rehberden justini buldum ve ara tuşuna bastım."Alo justin buraya gelebilirmisin"
"Tabikide"
"Görüşürüz"
30 dakika sonra
Kapı çaldı kesin justindir diye düşünüp kapıyı açtım.ama justin değildi bu pattie di.
"İçeri gelsene pattie"
"Peki"salona geçip koltuklardan birine oturdu.sanki evi ezbere biliyo gibiydi.herneyse!
"Niye geldin"
"A-a-a çok terbiyesizsin lydia noldu sana 3 ayda,seni böylemi yetiştirdim ben "
"NİYE GELDİN!"
" sadece justinin etrafında dolaşma diyecektim."
"Seninle artık bir anlaşmamız yok onun için istediğim kadar oğlunun etrafında dolaşırım." yerinden kalktı ve bana geldi o güzel gözlerini benim sıradan gözlerimin içine dikti.tam ağzını aralamıştıki zil çaldı.kapının oraya koşup kapıyı açtım.gelen justindi onu görünce yüzümde bir gülümseme oldu.
Ayakkabılara bakıp"Birisi mi var?" Dedi.
"Evet.annen"
"Annem mi?"kafamı sallayıp justin i içeriye aldım. pattie justin i görünce gözleri büyüdü.
"Justin.ne işin var burda?"
"Asıl senin ne işin var Anne ?"
"Peki.tamam.ikimizde gidiyoruz burdan justin hadi "
Justin i kolundan tutup cekistirmeye başladı.sonunda kolunu kurtarabildiginde
"Ben daha yeni geldim anne"
"Hayır justin gidiyoruz dediysem gidiyoruz."
Annesinin uğraşlarına dayanamayıp pes etti ve gitti. Of ben ne yapıcam şimdi ya.
1 hafta sonra
1 haftadır evde yalnızım ve bi bok yapamadım offf.
Kapı çaldı.uzun koridordan geçip kapiyi açtım.emily ve bob gelmişti. Onlarla konuşup sarildiktan sonra yatağıma geçip uyudum.
Sabah kafamın içinde yankilanan alarm sesi ile uyandım. Lanet olsun bugün okul vardı. Of.
Okulun içine girip sınıfa yürüdüm. 1 haftadır okulda justini görmüyorum. Ve endiselenmeye başlamıştım.
Teneffüs zili çaldığı anda sınıftan fırladım. Ve justin in sınıfının önüne geldim.icerden herkez teker teker çıktıktan sonra içeri girdim.justin kafasını sıraya koymuştu ve halsiz gözüküyor du.
Yanına gidip oturdum.merakindan kafasını kaldırıp bana baktı. Gözlerinin altı mosmordu. Belli çok kötü hasta olmuştu.
"Justin sen çok kotusun niye okula geldin"
"Bir haftadır gelmiyorum.onun için gelmek istedim."
"Tamam.su anda nasılsın"
"Hasta"dediginde kikirdadim.
"Peki. "
"Şey...lydia biz seninle hani bir kez daha beraber felan olabiliriz yani"
"Evet justin eğer bu bi çıkma teklifi ise evet"
"Evet bu bi çıkma teklifiydi."
Bu zamandan sonra justinle yeniden birlikteydik.ve bugünün tarihini almalıyım. Bir daha ayrilmamak üzere justin....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goodbye My Love(justin Bieber Fan Fiction)
FanfictionÖyle güzel uyuyorduki uyandırmaya kıyamıyorum.ama bu masumluğun altında ne yattığını çok iyi biliyorum. O beni aldattı,bıraktı ben ona o kadar bağlanmışken beni yüz üstü bıraktı. Hayallerimizi alt üst etti. Ama bana yaptıklarını ona göstericem. İnti...