ÜÇ

47 4 1
                                    

3 ay sonra

Yeni evime yerleştim.bu ev eski evden daha büyüktü.haa siz bilmiyosunuz tabi. O pattie olacak kadın justin ile beni ayırdı.anlaşmaya göre yetimhaneye geri gitmicektim ama anlaşmayı bozdu ve o gün gördüğüm kızı yeni evlatlık almış.tabi benide yeniden yetimhaneye bıraktı.justin ne kadar uğraşsada beni oraya bıraktılar.şimdi ise yeni bir evdeydim.şükürler olsunki burada ne benim yaşımda bir erkek nede kız vardı.sadece ben.daha iyi.

Yarın okullar başlıyacaktı.ve burası justinlere çok uzak değildi.yani yine aynı okula devam edicektim.umarım justin ve amy(yeni evlatlık olan kız)o okulda değildir umarım!

Odamı ben gelmeden önce dizmişler ve çok hoş gözüküyor.her şey beyaz.

Emily(lydiayı evlatlık alan):aşağıda yemek hazır yerleştiğin zaman gelebelirsin.

"Tamam"
Odadan çıktılar.bende banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım.sonra aşağıya indim.Yemek masasına oturdum.tabikide üstüne değil sandalyelerden birine.

"Ellerinize sağlık"deyip masadan kalktım.çok resmiyim.

Odaya geçip yatağın içine girdim.justinin sevgilisi varmıydı acaba belkide vardır çünkü annesi asla onu yalnız bırakmaz.acaba amy ile arası nasıl. Herneyse!çok uykum geldi uyumam lazım diye mırıldanıp ışığı kapattım ve uykuya daldım.

Sabah gözlerimi açtığımda başımda emilyi gördüm.hemen gözlerimi tam açıp yatakta doğruldum.

"Sana kıyafet ayırdım.onları giy istersen.bide benimle resmi konuşmana gerek yok emily de bana"sadece kafamı salladım ve odadan çıkmasını izledim.koltuğun üzerindeki kıyafetlere baktım.gayet güzellerdi.kadının zevki güzel.

Evden çıktım ve okula doğru yürümeye başladım."lydia!"birinin adımı seslenmesiyle arkamı döndüm bu emilydi. "Seni bugünlük ben bırakayım olurmu""peki."dedim ve arabaya doğru ilerledim.araba baya lükstü.

Okulun içine girmeden arabayı durdurdu ve bana baktı."akşam seni alıyımmı?""hayır. Ben kendim gelmek istiyorum.hem sanad-""hayır bana zahmet felan olmaz hem sen nasıl istersen öyle olur ""tamam"arabadan inip bana karşıdan şaşkınca bakan justin ve amyi gördüm.justini görünce duraksadım.3 aydır görmüyordum onu ve sanırım çok özlemiştim.şu anda elimde olsa ona öyle sarılırdımki.ama bunu yapamadım.amy bana sırıtarak bakıyodu.ne için sırıtıyodu onu bilmiyodum.herneyse deyip okula doğru yürüdüm.arkamdan geliyorlardı.amy sürekli justine bişeyler söylüyodu ama justin sadece 'hıhı'gibi sesler çıkarıyordu onu kayle bile almıyordu.bu sırıtmama neden oldu ama sonra amy nin kullandığı sözcük sırıtmamı kesdi.'aşkım' ne aşkım mı bir hışımla arkamı döndüm.nasıl yani ya bunlar sevgilimiydiler.justini kolundan tuttum ve kenara çektim."evet bunu sormaya hakk-"diyemeden benim dudaklarıma yapıştı.çok geçmeden ayrıldı.ben daha olayın şokunu atlatamadan benim yanımdan ayrıldı.bu kesinlikle bana olan özlemini gidermek içindi.ve giderdide beni sürtük olarak gördü.buna inanamıyorum.herneyse!

Okul çıkışına kadar justini hiç görmemiştim.sınıflarımız ayrıydı.sınıfdan çıktım ve çıkış kapısına doğru yürüdüm.bahçeden geçerek evin yolunu tuttum. Eve vardığımda kapıyı çaldım. Kapı açıldığında bob beni karşıladı (lydiayı evlatlık alan adam)üstümü giyip yemek masasına oturduk.

Sabah

Okula girdim.bugün sorucaktım beni niye öptüğünü sorucaktım.

En sonunda zil çaldı ve bu sıkıcı ders bitti.koridorda yürürken justine rastladım hızla yanına koşup:

"Şey..justin beni dü-"

"Ben sadece seni o an öpmek istedim.tamam mı?"yine sözümü kesmişti ama cevabımı almıştım.tam oradan gidicekken aklıma bir şey daha geldi.

"Peki ya amy ile sevgilimisiniz"

"Annemin zoruyla biliyosun zaten annemi.ama ben seni seviyorum hem de çok...."dedi ve ellerimi tuttu.ve cümlesine devam etti."hemde her şeyden çok"bende onu sevdiğimi söyleyecekken yanımıza amy geldi ve justin ellerini benden çekti.

Nihayet okul çıkışı gelmişti.justini sık sık görüyordum.ama konuşmuyorduk.bir gün yeniden birlikte olacağımızı biliyorduk.nede olda daha 12 yaşındayız.önümüzde çok yıl var.

Eve girdim evde kimse yoktu.ama bir not vardı.

Tatlım.biz bugün ve 2 hafta boyunca evde olamiyacaz. Bu notu gördüğünde beni ara

Emily

Cebimden telefonu çıkararak emilyi buldum ve ara butonuna bastım.ikinci çalışta açtı.

"Tatlım.annem rahatsızlanmış apar topar onun yanına gittik bobla eee... sana bir miktar para bıraktık odanda.yetmezse istiyeceğin kişiyi biliyosun."

"Evet biliyorum emily."

"Peki tatlım görüşürüz."

"Görü- ah dur annen için üzüldüm geçmiş olsun."

"Sağol" deyip kapattı.2 hafta boyunca evde yalnızdım.süper.belki justini çağırabilirim ha?ne dersiniz

Goodbye My Love(justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin