BEŞ

36 5 1
                                    

1 ay sonra

Aradan bir ay geçti ve biz hala çıkıyoruz. Justin ile bir daha birlikte olmak süper.simdi yine o sıkıcı derslerden birindeyiz.

Teneffüs zili çaldığı anda sınıftan fırladım. Ve justin in yanına gittim.tabi o sümsük Amy de vardı.

Evin kapısını açarak içeri daldım. Bugün bence güzel olcak ti. Üstümü değiştirip justinle hep bulustugumuz yere gittim.tabi justin de oradaydı.

Benim dahiane fikrim ile cebimden Telefonumu çıkardım. Justinde gitarini.ve şarkı söylemeye başladığında bende kayita aldım.

Süper söylüyordu ve herkez başımıza toplanmisti.sarki bittiğinde bende kayiti bitirdim. Herkez alkislayip dagildiktan sonra.bende video yu sosyal medyada paylaştım tabi bundan justinin haberi yoktu.ve olmamaliydi

Justin ile benim evime doğru yürürken

"Ünlü olmak istermisin"

"Bilmiyorum ama isterim sanırım yani böyle hayranlarim fan sayfalarim benim için aglayanlar heralde güzel olurdu."

"Tamam."

Eve vardığımızda justini öpüp vedalastim eve girip odama çıktıktan sonra pijamalarimi giyip aşağı indim herkez asagidaydi dün Emily nin yeğeni gelmişti. Ve gerçekten yakışıklı ydi.

Yemeği mi yerken bir anda da mark i kesiyordum. Ona baktigimi anladiginda hemen yemegime dönüp yemeğe başladım.

Yukarı odama çıkıp telefonumla oynamaya başladım. Kapı açılıp kapandiginda kafamı kaldırıp kimin geldiğine baktım.mark.ne alaka şimdi mark.

"Ben sadece uyudunmu diye sana bakmaya gelmiştim."

"Görüyorsun işte cevabını aldın şimdi git"

"Sana bir şey sorcam"

"Tabii"

"Benim sevdiğim bir kız var ve onun benle çok alakası yok"

"Hm anladım gel otur..."

1 saatlik konuşmanın ardından odasına gitti.bende yatağıma girip uyudum

1 hafta sonra

Telefonumun çalması ile yeşil rengi kaydirip telefonu kulağıma götürdüm.
"Alo"

"Lydia ile mi görüşüyorum"

"Evet"

"Merhaba Lena ben scooter Braun.ben bir menajerim ve videoya çektiğin kişi hakkında konuşmak istiyorum."

"Justin den mi"

"Sanirim"....





Goodbye My Love(justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin