SEKIZ

37 6 1
                                    

Gözlerimi acmamla telefonumun çalması bir oldu.arayana baktığımda tabikide Lena ydi başka kim olabilirdiki zaten.

"Efendim lena"

"Lydia kapının onundeyim şu lanet kapiyi ac"

"Tamam"

Aşağı inip kapiyi açtım. Ve lena ile sarıldık. O kahvaltiyi hazırlarken bende yayını ve selenayı anlatıyordum.

Lena herseyi biliyordu benim justinle olan aşkımı felan justin gittikten sonra 1 yıl neredeyse depresyondaydim. Ama lena geldikten sonra toparlandım gerçi o beni toparladı ama olsun.

Ardından amerikaya geldik okumaya üniversiteye şimdi bitti ben sunucu o ise bir çocuk doktoruydu.aklima gelen güzel fikir ile gulumsedim.

"Lena biz niye ayrı yaşıyoruz"

"Harbiden biz tam bir maliz"

"Sen benim yanıma gelsene "

"Kanka ya..şimdi. .bilmem..off peki tamam gelcem."

"Oley"

1 hafta sonra

Lena dün benim evime yerleşmişti ve bir ev arkadaşım olduğu için çok mutluydum ha bide tabi dün program. Vardı Katy perry ile tanışmıstim gerçekten çok güzel bir kadın.

Ve bende git gide ünlü olmaya başladım. Gerçekten çok güzel bir duygu.

Lena ile ev için alışveriş yapmıştık. Bazı aksesuar ve lenanin odası için tablo felan almıştık. Şimdi onları yerleştirmeyi bırakıp koltuklara uzanmış tık.

Kapı sesi ile yerimden dogruldum. Kapının kulbunu çevirip açtım.ve gelene baktım.inanamiyorum SELENA GOMEZ.hemen kendimi toparilayip "hosgeldin" dedim.

"İçeri gelsene " kafasını sallayıp içeri geçti lena onu görünce ayaklandı."hosgeldin"dedi.

Oturdu ve bizde öylece dikilmeyi bırakıp oturduk.

"Aslında dışarda buluşuruz diye düşünmüştüm ama böyle oldu."

"Benim için farketmez"gozlerini odada gezdirdi.

"Evin güzelmiş"

"Ah! Teşekkür ederim"

"Şey bu benim ev arkadaşım Lena "

"Merhaba " dedi lena

"Merhaba" oda cevap verdi.

2 saat sonra

Selenayı justin arayıp gelmesini söyledi ve gitti.bizde lena ile film izledik.ben mutfağa gidip biraz daha patlamış mısır getirdim.

Uykumun gelmesi ile koltukta uyuyakaldim.

Goodbye My Love(justin Bieber Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin