Bu sabah her zamankinden daha erken uyandım.Bugün yorucu olucak bunuda biliyorum.yataktan sallana sallana indikten sonra çalan alarmı kapattım.
Yine sallana sallana yatak odamda ki banyoya girdim. Şu günlük rutin islerini bitirdikten sonra banyodan çıkıp dolaba ilerledim.
Dolaptan kırmızı arkası açık mini bir elbise seçip yatağa attım. Kıyafetleri giyip ona uygun ayakkabı giydim.ardindan makyajimi yapıp telefonu elime aldım.
Sunucu olacağım programı aradım ve nerede olacağını öğrendim. Zaman kaybetmeden dışarı çıktım. Arabayı garajdan cikarttim. Ve oraya ilerlemeye başladım.
Telefonumun çalması ile arabayı kenara çekip durdum.telefonu elime alıp kimin ardigina baktım. Tabikide en yakın arkadaşım Lena dandi. Anında telefonu açıp kulağıma koydum.
"Alo."
"Lydia kanka nerdesin? gittinmi? Peki ya ilk Konuk kim? Ay kanka hadi sole?"
"Tamam dur bi dur! 1 yoldayım 2 daha gitmedim 3 konuk kim bilmiyorum.umarim bütün sorularının cevabını vermisimdir"
"Fazlasıyla "
"Neyse ben kapatıyorum akşam beni izlemeyi unutma!"
"Unuturmuyum hiç! "
Telefonu yerine koyup yeniden stüdyoya sürdüm.
Arabayı park edip indim.ve koca binadan içeri girdim.benim is yerimin olduğu yere gidip bazı şeyleri imzaladım.
"Konuk kim?"
"Selena gomez lütfen güzel sun çünkü dünya yıldızı justin bieber izleyecek bizi"
"Tamam"
Inanmiyorum justinin sevgilisi ile justin ve daha bir sürü şey hakkında konusucak tık.
Akşam
"Yayına son 20 saniye"
Anında yerime geçtim ve canlı yayının başlamasını bekledim.
"5,4,3,2,1 vee yayın."
"Hoşgeldiniz sayın seyirciler ve ekran basindakiler ben lydia bugün ilk yayinimiz ve cok güzel bir konuğu muz var işte geliyor selena gomezzz"
Ve içeri süper elbisesi ile selena gomez girdi.herkez ayağa kalkıp alkislamaya başladı.bende onu oturması için koltuğu işaret ettim.
Uzun uzun konuşmaların ardından yayinimiz bitti.bugunun en çok izleneni olmuştuk.acaba haftayaki konugumuz kim olacaktı.
Eve girip güzel bir oh çektim. Selena gerçekten çok tatlı birisiydi.ve artık bende numarasi var musait olduğu bir zaman beni arayıp bulusacagiz
Yatağıma girip bugünü düşündüm.selena ile tanismistim belki arkadaş olurduk, belkide justin beni tanınmıştır.ama hiç sanmıyorum
Gözlerimi kapatıp uykunun tadını çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goodbye My Love(justin Bieber Fan Fiction)
FanfictionÖyle güzel uyuyorduki uyandırmaya kıyamıyorum.ama bu masumluğun altında ne yattığını çok iyi biliyorum. O beni aldattı,bıraktı ben ona o kadar bağlanmışken beni yüz üstü bıraktı. Hayallerimizi alt üst etti. Ama bana yaptıklarını ona göstericem. İnti...