Yatağa yatıp Justin'in hareketlerini hayal etmeye başladım.
Böyle gülüşünü, bakışını, gülmeden önce dudaklarını yalamasını, bana "seni bir yerlerden tanıyorum" diyişini, saçlarını, bal rengindeki gözlerini..
Selena'yı öpüşünü..
Derin bir nefes alıyorum Selena'yı öpüşünü
Sonra aklıma geliyor onun yerinde olmak için herşeyimi vereceğim gerçeği.
"Lanet olsun" diyorum ve bozulmuş bir plak gibi bunu defalarca tekrarlıyorum "Lanet olsun, Lanet olsun, Lanet olsun"
Telefonum çalmaya başlıyor, Evet melodisini merak ediyorsanız Justin-What do you mean ?...
Böyle böyle kendime acı vermeyi de seviyorum işte (!)
Telefonumun üzerinde yazan 'Selena' kelimesine gözlerimi deviriyorum. Tamam iyi bir kız ama tanrı aşkına söyleyin kim eski erkek arkadaşının yeni sevgilisini sever ki ?
Telefonu açıyorum ve kulağıma götürüyorum.
"Efendim, Selena"
"Lydia.. Öyle hışımla çıktın ki bir şey oldu sandım. Bir şey olduysa da ben şey özü-"
"Selena, gerçekten sorun yok. Biliyorsun sunucuyum ve menejerim aradı, bir röportajım varmış ve ben gerçekten bunu unutmuşum" dedim. O kadar hızlı konuşmuştum ki anladığını sanmıyorum "Tam bir ahmağım"
Güldü. "Ara sıra benimde başıma böyle şeyler geliyor"
Vay be anlamış.
"Ve bende ahmak oluyorum"
İkimizde gülmeye başladık. Ve röportajımın birazdan başlayacağı bahanesiyle telefonu kapatıp masanın üzerine koydum.
Fakat sonra telefonuma bir bildirim geldi.
Beni rahat bırakın ! Şurda depresyona girmeye çalışıyoruz.
Masanın üzerinden telefonu alıyorum. Ve üşendigimden mesajı bildirim çubuğundan okuyorum.
Ha bu arada Justin telefon numaranı istedi. Hazırladığı bir partiye senide çağıracakmış. Verecektim fakat senden izin almam gerektiğini düşündüm.
Selena xoxo
Parti mi ?
Ve Justin mi ?
Ve ve Justin telefon numaramı mı istemiş ?
Pekala
Selena'ya bir mesaj cevabı yazmaya başladım.
Ah tabikide telefon numaramı verebilirsin. Benim için herhangi bir sıkıntı yok.
Lydia xx
Ve telefonumu sessize aldım çünkü insanlar buna zorluyor.
Ve yatağa yatıp kendimi uykuya teslim ettim
###
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goodbye My Love(justin Bieber Fan Fiction)
FanfictionÖyle güzel uyuyorduki uyandırmaya kıyamıyorum.ama bu masumluğun altında ne yattığını çok iyi biliyorum. O beni aldattı,bıraktı ben ona o kadar bağlanmışken beni yüz üstü bıraktı. Hayallerimizi alt üst etti. Ama bana yaptıklarını ona göstericem. İnti...