AYNI DİZİ

950 20 0
                                    

( Multi Özge ' nin giydikleri ) ( Bölüm şarkısı Ceren ÇAĞATAY - Sana Açacagim kalbimi )
Arkadaşlar serkan borekyemez Se serkan çayoglu S

Yıl : 1992  5 yaşındalar

                            Özge ' nin ağzından

Ö: Seykan hadi evciyik oynayayım . Şen baba ol bende anne . Nihal de kızımız oysun .

S: Oluy . Sen ne deysin Nihal .

N :Bence de oluy .

Yıl : 2015  28 yaşındalar

                         Özge 'nin ağzından

Geçen gün bir dizi teklifi aldim . Adı "Kiraz mevsimi " . Bugün görüşmeye gideceğim. Hatta 2 saat sonra gideceğim . Hemen hazırlanmalıyım . Giyinme odama gittim . Kırmızı küloş etek giydim üzerine beyaz büstiyer giydim. Bir de siyah stiletto giydim. Saçlarımı hafif dalgalandirdim . Saat 13.36 'dı. Evden çıktım ve arabama bindim.

                              30 dakika sonra

İçeriye girdim sekreter bana doğru ilerledi.

S : Merhaba . Siz Özge hanım olmalisinız.

Ö: Evet.

S : Buyrun . Beni Takip edin.

Sekreter yürümeye başladı . Bende takip ettim.

S : Sizi içeride bekliyorlar.

Iceri girdim .. Serkan.

Ö : Serkan bu gerçekten sen misin .

S : Özge sende çok değişmişsin .

Eda : Siz tanışıyormusunuz ?

Ö&S : Evet.

Serkan' ı 5 yaşımdan beri seviyorum. Eskiden aynı sitede otururduk . Sonra biz 9 yaşındayken onlar Berlin'e taşındılar.

Aslı: Hemen konuya giriyorum. Dizimizin adı Kiraz mevsimi. Siz de eğer teklifi kabul ederseniz başrolde oynayacaksiniz.

S : Ben kabul ettim.

Ö: Bende.

Eda : Buyrun sözlesmeler.

Sözleşmeyi okudum . Imzaladim . Serkan da imzaladı.

Aslı : Çekimler 1 hafta sonra başlıyor . Ilk çekimleri yaparız sonra da çekime başlarız . Benden size bir tavsiye 1 hafta boyunca uyuyun .

Serkan ile odadan çıktık .

S : Akşam bir yemek yiyelim mi ?

Ö: Olur. Evin konumunu sana mesaj atarım.

Arabama bindim ve eve gittim. Nihal ile birlikte kalıyorduk. Eve geldim . Kapıyı çaldım.

N : Kim O ?

Ö: Postacıııı .

Nihal kapıyı açtı .

N : Aaa sen miydin ?

Iceri geçtim.

Ö: Görüşmede oldu bilemezsin .

N : Ne oldu ?

Ö : Serkan ile başroldeyim ve akşam yemeğe çıkıcaz.

N : Aauuuvvv. Eee öyleyse sana elbise secelim.

Yukarıya Giyinme odama çiktik. Bordo belinde zimbali kemeri olan bir elbise gösterdi.

N : Bence bunu giy.

Ayakkabıların yanına gitti . Siyah küçük taşlı bir ayakkabıyı eline aldı. Son olarak da siyah bir çanta aldı. (Multi)

N : Hadi oturda saçlarını yapayım.

Oturdum ve saçlarımı bukle bukle yaptı. Siyah rimel , siyah eyeliner , toz pembe bir ruj sürdü. Elbisemi giydim , ayakkabılarımı da giydim. Telefonumu aldım Serkan' a konum attım .

                                30 dakika sonra

Serkan geldi. Dışarı çıktım . Serkan kapımı açtı . Bindim . Serkan da bindiginde arabayı sürmeye başladı.

                                30 dakika sonra

Yemek yiyeceğimiz yere gelmiştik. Iceri girdik.

G : Ne alırsınız ?

S: Az pişmiş et ve şarap.

G: Siz .

Ö : Bende aynısından alayım.

S : Biz gittikten sonra ne yaptın ?

Ö: İyiydi . Okudum oyuncu oldum . Sen ne zaman geldin ?

S : 1 hafta oldu .

Yemekler geldi.

▪\○||◇<◇《★♥♥¡》}☆☆{☆{>■>>■■\○\○~~||◇|◇<<>¤¤{★]★★☆☆¡♥♡{☆<□\○~~□□■>■>>>¤{{《★》》}》♡♡♡♥¡♥♡

Ilk bölümün sonu . Kitabımı arkadaşlarıniza da önerirmisiniz ?

(425 kelime)



Aşkın Yaşı YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin