Herään aamulla siihen, kun puhelimeni soi. Otan sen yöpöydältä silmät edelleen kiinni. "Moi" vastaan unisena kännykkääni katsomatta kuka soittaa. "Moi, herätinkö?" Kuuluu kännykästäni ja huomaan äänestä sen olevan Luke. "No itse asiassa joo" vastaan rehellisesti. "Sulla on varmaa asiaakin?" Kysyn Lukelta. "Joo, poikien kans aateltii, jos mentäis tänää rannalle, tuutko mukaa?" Luke kysyy. "Joo voinhan mää" vastaan hänelle.
Luke kertoo vielä kellon ajan ja rannan missä näkisimme. Nousen ylös sängystä enkä viitsi mennä suihkuun tällä kertaa. Murtuneen käden kanssa siinä kestää kauemmin.
Haen kangaskassini, johon laitan, pyyhkeen aurinkorasvan, aurinkolasit, lompakon, kännykän ja avaimet laittaisin myöhemmin.Laitan bikinini vaatteiden alle. Vaatteiksi laitan nilkkasukat, farkkushortsit ja valkoisen napapaidan, jossa lukee peach ja jossa on rauhan symboli.
Sen jälkeen laitan hiukseni sopivan sotkuiselle nutturalle. Naamaani laitan peitevoidetta, puuteria, ripsiväriä ja rajauskynää. Sitten olenkin jo valmis.
Kävelen alas ja otan särkylääkkeen sillä oikeaan käteeni eli murtuneesen alkoi särkeä. Otan avaimet pöydältä ja balleriinat laitan jalkaan ja lähden kävelemään mapsin avulla rannalle.
Aikaa minulla meni melkein puolituntia rannan löytämiseen. Pojat tulevat noin puolen tunnin päästä.
Menen vapaalle paikalle rannassa ja levitän pyyhkeeni siihen. Laitan aurinkolasit silmilleni ja jään ottamaan aurinkoa.
Rannalla on muutama pikkulasta, pari aikuista ja poikia pelaamassa lentopalloa. On myös muutama tyttö pelin reunalla.
Olen jäänyt ajattelemaan syvällisiä, kun tunnen jonkun osuvan murtuneeseen käteeni. "Au" sanon refleksin omaisesti ja irvistän. Nään muutaman pojan tulevan hakemaan palloa luotani. "Voisitteko mitenkää pitää pallon halussanne?" Kysyn ärsyyntyneenä. "Anteeksi, ei ollut tarkoitus" ruskea hiuksinen poika sanoo ja näyttää olevan vilpittömän pahoillaan. "No, kyl se kipu lähtee kohta" sanon jo leppyen. "Oon Jen" esittelen itseni hymyillen. "Mä oon Dylan ja täs on Eric ja toi tos on Felix" Dylan sanoo, ja osoittaa ensin vaalea hiuksista poikaa ja sitten suklaan ruskean hiuksia omistavaa poikaa.
Jäämme juttelemaan, kuin vanhat tutut, kun huomaan ihan lähellä olevan Ashin ja muut kolme poikaa. "Moi, täs on Felix, Dylan ja Eric ja täs on Ashton, Calum, Michael ja Luke" esittelen pojat toisille. Juttelemme hetken, kunnes Cal ehdottaa uimista. Muut hyväksyvät sen. "Öhöm... jos jätän tällä kertaa väliin" sanon naurahtaen ja katsoen kipsattua kättäni.
Pojat lähtevät kisaten veteen ja uivat siellä ties kuinka kauan. Nään blondin tytön tulevan luokseni.
Olen huomannut ihmisten olevan paljon sosiaallisempia täällä, eikä kukaan ole yleensä yksin, tai ainakaan minä en ole ollut kertaakaan yksin.
"Moi, mä oon Jen" sanon blondille. "Mä oon Holly" tyttö sanoo. Juttelemme ja tutustumme toisiimme, ja saan tietää Hollyn olevan saman ikäinen, kuin minä ja käyvän samaa luokkaakin, kuin minä. Ihme, kun en ole huomannut häntä.
Juttelemme Hollyn kanssa kaikessa rauhassa, kun pojat tulevat luoksemme. "Hei halataanko?" Felix kysyy minulta virnistellen kädet levitettyinä haliin. "Iu, sä oot ihan märkä" sanon nauraen. Esittelen pojat ja Hollyn toisilleen ja alamme jutella niitä näitä. Pian joku ehdottaa pullon pyöritystä. Joku saa jostain pullon ja Eric aloittaa pyörittämällä sitä. Se osoittaa Lukea. "Totuus vai tehtävä?" Eric kysyy. "Tehtävä" Luke vastaa. "Kaada jääkylmää vettä kauneimman tän ringin tytön niskaan" Felix virnistää. "Eiks toi oo epäreiluu?" Kysyn mutristaen suutani. "Luke voi kaataa vaan mun tai Hollyn päälle, ja jos nyt oikein laskin, nii se tulee mun päälle 50%" marisen. Felix vain virnuilee minulle. Tuhahdan hänelle.
Pian Luke tulee ämpärin kanssa ja kaataa vedet minun päälleni. "Hyiii" kiljun. Muut nauravat minun ilmeelle, samoin kuin minäkin alan nauramaan. "Mä käväsen vessassa" sanon ja lähden ringistä kahvilaa päin, missä on lähin vessa. Yhtäkkiä minua alkaa huippaamaan ja tunnen, kun silmissäni sumenee.
Herään hiekasta jonkun ajan päästä ja muistan, etten ole syönyt mitään. Kävelen kahvilaan ja tilaan leivän. Käyn vessassa ja menen muitten luo, syödessäni samalla leipääni. "Tuliks sulle vai noin kova nälkä" Dylan virnuilee. "Ei, mutta unohin aamulla syödä ja pyörryin matkalla, mut nyt kaikki on hyvin" sanon heille totuuden mukaisesti. "Okei" Ash sanoo vähän epäilevän oloisesti.
Jatkamme peliä ja se osoittaa minua. "Totuus" sanon, ennenkuin kukaan kysyy minulta mitään. "Missä sä oot ennen asunu?" Luke kysyy. "Katon alla" vastaan näsäviisaasti.
Olemme iltaan asti rannalla, kunnes jokainen päättää lähteä kotiin. "Saanks kyydin?" Kysyn. "Joo" Felix vastaa virnistäen. Kerron osoitteeni ja lähdemme Felix mopolle. "Meetki hiljaa, muista et mun toine käsi on murtunu" varoitan häntä. "Joo joo, äiti" Felix vastaa. Tuhahdan ja nousen kyytiin. Felix antaa kypärän, jonka laitan päähäni. Ja lähdemme liikkeelle. Pidän Felixistä yhdellä kädelläni kiinni ja laitan silmät kiinni.
Pian pysähdymmekin taloni eteen ja vaihdamme puhelin numeroita. Otan avaimen kassistani ja avaan oven ja menen sisälle.Olen hyvin väsynyt, vaikka kello onkin vasta 9 illalla, mutta päätän mennä nukkumaan ja pian olenkin unten mailla.
A/N
Anteeksi tekstin tympivyydestä, mutta teksti ei luonnistunut niin hyvin kirjoittaessa sen uudestaan. Seuraava luku pidempi ja toivittavasti parempaa laatua.