7. Marso

76 8 2
                                    

Ještě pár dní jsem si lámala hlavu s tím dárkem od tajného ctitelea letáčkem.

Všechno se zdálo lepší, protože Melisa mi řekla ,že rebel onemocněl na pěkně dlouhou dobu. Za celých pár dní jsme se s Melisou stali zase nejlepší kámošky. Matematická soutěž se blížila čím dál víc. Vlastně měla být už za tři dny.

Vánoční atmosféra pomalu mizela.

Už skončili Vánoční prázdniny.


,, Jo to jsem šťastná že tě to napadlo." Jdu večer po ulici a usmívám se štěstím že nás s Melisou napadlo jak si usnadnit tu matiku. 

,, Jo tak to ještě proberem." Odpověděla mi a zavěsila.

V mém mobilu už pak bylo slyšet jenom přerušované pípání.

Další den ,, škola '' ta budova kterou mají rádi jen šprti.  Naštěstí bez rebela.

Vkročím do třídy. Všechno je jako při starém. Melisa lenoší a čte knihu.. Hloučky kluků s otřesnýma účesama hrajou fotbálek s japkem. Míče jim učitelé zabavili, ale to ještě nevěděli že oni si vždycky najdou nějakej způsob.

Nakoknu mezi hlučící skupinku holek ze třídy. Listují módníma časákama a pomlouvají ostatní, což je jejich dost oblíbená činnost.

Hodím tašku k mé lavici.

,, Meliso, kde je ten papír!!''

,, Támhle'' Ukázala na bílý cár papíru. Vysel kousek od dveří.

Přiběhla jsem k papíru. Vykulila na něj oči.  ,, CO? On se taky zapsal?'' Já to jeho jméno nikdy nepřehlídnu.

,,Tak pojďte'' Učitel mi vzal cár papíru přímo před nosem. Trochu s ním zamával.

Melisa se zvedla.

,,Tak počkat. To píšu jen já a Melisa. Ale vždyť tam byl napsanej...'' Trochu jsem musela zapojit mozek a nedat před učitelem na jevo že rebela nenávidím.

Prostě jsme s Melisou potichounku šli za učitelem a doufali že náš plán vyjde.

Učitel sáhl po klice. Dveře se s hlasitým vrzáním otevřeli.

Seděl tam. Vyvalili jsme na něj bulvy. ,, Tak nemocnej jo? '' špitla jsem na Melisu.

Ta mlčela.

Rebel tam seděl a usmíval se na mě doslova jako měsíček na hnoji.

,, Každý se posaďte jinam'' řekl chladným tónem ten protivnej učitel.

Náš plán doslova nevyšel.

Rebel sedí u dveří, ale já s Melisou jsme taky rebelové, protože sedíme u okna.

Rebel s Melisou celou dobu propalovali papír pohledem. Naštěstí to je na ABC ( možnosti ). Prostě typuju a u toho se koukám z okna. Když to dodělám tak si lehnu na lavici a civím do blba.

Rebel. Pořád zažranej do toho papíru. Melisa už má taky hotovo.

Pak se od ní dozvím co mám blbě.

Rebel po soutěži odešel ze školy.

Pořád jsme s mluvili o tý soutěži a přemýšleli o tom jak to dopadne.

Nakonec po škole nastalo mé oblíbené flákání se venku.

Moc si přeju abychom s Melis jeli do těch tropů mi a ne Rebel

Ty! Teď se nosí mikádaKde žijí příběhy. Začni objevovat