10.

18 6 0
                                    

Je ráno. Jako vždycky v poslední době jdu společně s Melisou do školy. Upřímně s tím tajemstvím už ji radši neotravuju, protože vím jak reaguje když jsem moc otravná. Buď se mě pokusí udusit tím mňamózním rohlíkem ze sámošky nebo mi uteče a já nejsem zrovna maratonec.

Už je to tu. Obě stojíme před hrůzostrašným kabinetem paní příšernoúčesky a přešlapujeme z místa na místo.

Dveře se rozlétly. Stojí před námi. Pořád stejná, vůbec se nezměnila, ale i přesto dnes vypadá dnes jako hodně přepracovaná ženská.

Oběma nám dá jen pár tupých poučných řečiček a pak nám napsala do žádovských průkazů  pak vět.

Takže z toho vyváznem docela dobře.

Spěcháme s Melis do třídy. Už nám do uší bije zvonění. Rozrazila jsem dveře. U tabule už stála hysterická a velmi nafrněná učitelka z češtiny. To víte že jsme dostali sprda i od ní.

Posadíme se na svá místa a všichni se nám smějí. Pak se třída trochu zklidní a já už se zase flákám. Civím tupě z okna a vypadám jako bych viděla nějakou bránu do metrixu.  Z mého přemýšlení mě náhle vytrhne zvuk otevírajících se dveří. Ohlédnu se.

,, Ha, taky přišel pozdě" Zašeptá mi do ucha Melisa.

Rebel se zdvořile omluvil a uklonil se učitelce

,, Dobře, posaď se"

,,Co" Vyhrknem s Melisou společně.

,,Takže na nás tu řve a tohohle červenovlasýho blbečka nechá jen tak být" naštvu se.

Posadil se za mě a klidně otevřel učebnici češtiny.


,,Praštěná češtinářka!" Jdu po chodbě a z učebny matematiky. Už končí vyučování a Melisa musela urychleně odběhnout do knihkupectví co je u školy, tak se tam pomalu dostávám za ní, protože mě knížky moc neberou.

,, Už to mám!! Rebel ji podplácí, aby na něj nebyla drzá jako na mě." Vyjeknu na celou chodbu a zavřu skříňku.

,, Co prosím?" Ucítím chladnou velkou ruku na svém pravém rameni. Pootočím hlavou. ,, Aaaaaaaaaa!!!!!!!!!" Utíkám pryč ze školy. Co nejdál.

,, Melis!!!!" Vtrhnu neohrabaně do knihkupectví a málém srazím kámošku na zem. Schovám se za ni.
,, Co se ti stalo?" Překvapeně na mě kouká.

,, On, on je tam. Pronásleduje mě. Schovej mě!"
Rychle zalezem za regál s Akčními knihami.
,, Co jsi mu provedla?" Ušklíbne se na mě Melisa.
,,Nic"

Ozve se otevření dveří od knihkupectví.
Pomalu se otočím do uličky a zkouším táhnout Melisou s sebou pryč.

,, Ahoj" Ozve se rebelův hlas.
,, Ahoj" odpoví mu Melisa.
Rychle se napřímím a dělám jakože nic.

Melisa z něj ihned začne tahat info o výsledcích Marsa.

,, Výsledky by se k nám měli dostat až na konci Března myslím" odpoví jí a přitom na mě furt civí.
,, No, díky" usměje se Melis. ,, Mi už musíme jít" rychle se snaží zachránit mě, aby na mě nezačal mluvit.
Zamávám na něj ručičkou jako malinká holčička před školkou a odskakuju z uličky k východu. Melis mě následuje.

Ty! Teď se nosí mikádaKde žijí příběhy. Začni objevovat