~ Capitolul 5 ~

76 12 0
                                    


Sasuke se ridica elegant de la masa, sub privirea intrebatoare a amicului sau, si in timp ce rozalia incanta invitstii cu imaginea si discursul ei, el se apropia tot mai mult de bar. Se ascunse in umbra intunecata a acelei zone, asezandu-se pe scaunul inalt. Barmanul il servi cu o bautura spirtoasa cu gheta, deasupra caruia inca salasluiau flacarile albastrui. Savura bautura srivindu-si buzele incantat, dar acest gest nu se datora bauturii, ci placerii pe care o simtea privind domnisoara eleganta. Era extrem de sexy imbracata in rochia lunga si mulata, de culoare bej. Materialul fin ca de matase ii scoteau in evidenta sanii fermi si rotunzi, care nu erau jenati de sutien, ci lasati liberi si ametitor de sexy. Sasuke nu se putea multumi doar cu imaginea ei de la distanta, asa ca se ridica de pe scaun luand cu el si paharul cu lichidul afrodisiac. Se strecura cu gratie, in privirea admiratoare a domnelor, printre mesele aglomerate si ajunse in final langa fratele sau si Shisui. Acestia cand il observa surasesera viclean, dar isi abtineau comentariile. Acum putea vedea faptul ca era chiar mai sexy decat la distanta. Avea spatele acoperit de o dantela transparenta presarata de mici strasuri argintii, in forma unui V pana aproape de posterior. Parea o sirena in acea rochie ce se asorta de minune cu colierul de o nuanta capucino si pantofii stiletto de aceiasi culoare. Era lipsita de accesorii pompoase ce atrageau in mod negativ atentia. Cocul ei rebel, semana cu o crema de fructe de padure, pozitionat la ceafa, prins intr-o bronsa eleganta. Suvitele lungi si ondulate incadrau perfect fata ei luminata. Trasaturile faciale erau evidentiate de un machiaj curat si delicat ce inspira prospetime si finete in egala masura.

Rozalia se apropie de finalul discursului si inainte sa incheie cu o concluzie rezumativa a discursului sau, isi lua ochii de un verde stralucitor din foaie, si ii fuse suficient sa i se taie rasuflarea. In acea fractiune de secunda privirea ei fuse capturata in intunericul ochilor lui Sasuke. El ii zambea elegant, insa ea parea ca s-a pierdut cu totul. Nu se mai putea concentra deloc si se balbaia in ultimile fraze ale discursului, cum nu se balbaise timp de douazeci de minute de cand tot citea. Avea senzatii de tuse, ii tremurau piciorele si avea intreruperi de voce grav. Finalizase discursul cu mare greutate si se simtea in sfarsit usurata. Sala o aclama asurzitor, iar Madara mai tare ca toata lumea. Ea il privea pe Sasuke care o aplauda cu un zambet viclean pe fata si o spranceana ridicata. Inghitise in sec si in momentul in care fusese anuntata de  prezentator ca poate parasi scena, cu o fuga fulgeratoare disparu din atentia invitatilor. Madara deja se alatura, in spatele scenei, de Itachi si Shisui fara sa anticipeze si prezenta brunetului, care statea mai retras aproape de iesire. Sakura in timp ce se apropia de culise isi scoase din plicul elegant mobilul pentru a suna un taxi sa vina sa o duca odata acasa. Era speriata de ziceai ca a vazut lupul si isi tot ingana in minte " Cum de participa el la asa ceva? Ohhhhh mai rau de atat chiar nu cred ca se poate. " insa soarta a fost destul de cruda pentru ca o subestimase asa ca o supuse unei situatii pe care ea o considera extrem de jenanta. Inainte de a iesi in viteza pe usa si sa plece de la acest fiasco, fu intampinata de cei trei barbati care o asteptasera. 

- Ati fost o adevarata incantare, domnisoara Haruno. Permiteti-mi sa va complimemtez, sunteti uimitoare. Aceste cuvinte veneau din parte lui Madara ca niste sageti de venin. Nu se simtea deloc confortafil sub privirea lui vicleana plina de intentii ascunse, dar cu toate ca barbatul simtea asta, nu se putu sa se abtina.

- Permiteti-mi sa va felicit. Itachi isi dadu ochii peste cap in vreme ce Sakura intinse mana dreapta catre barbat, oftand inabusit. Spre surprinderea tuturor, mai putin Sasuke care urmarea abordarea tatalui sau dintr-un colt retras, barbatul o trase pe rozalie in bratele lui si o stranse cu putere. Ea se inrosi in obraji si isi pozitiona mainile pe pieptul lui masiv sa il indeparteze. Madara simtea tot trunchiul ei in brate, inclusiv sanii tari si voluminosi si avea senzatia ca flacarile ii cuprind trupul dornic de o partida salbatica de sex cu micuta sirena. Ar fi sfasiat rochia de pe ea si cine stie ce s-ar fi intamplat daca Itachi nu il trase pe tatal sau din imbratisarea, ce dura mai mult de un minut jumatate. Madara ranji pervers la rozalie, lucru care o facu sa se cutremure. Din fercire Itachi o calma pe un ton serios si gentil.

Te provoc!(Sasu♡Saku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum