Dupa ce Sakura simti ca privirile celorlalti nu ii mai jeneaza, incepu sa sopteasca rastit catre Sasuke.
- Doar nu iti inchipui ca vei intra in baie cu mine. Ma astepti afara! Sakura se grabi sa dispara de sub privirea taioasa a brunetului insa acesta o impiedica prinzand-o cu mana dreapta de talie.
- Usor iubito, nu te grabi. Chiar asa de tare te-a daramat sarutul meu? Sasuke o privea viclean in timp ce mana lui aluneca de pe talie spre posteriorul ce era responsabil de incomoditatea din blugii lui. Sakura se uita adanc in ochii lui, dar se ingrozea cand nu ajungea la sclipirea inocenta pe care toti oamenii cu suflet o posedau. Incepea sa creada ca el e lipsit de spirit si de aceia e asa inganfat si egoist, iar nesimtirea sa depaseste orice limita. Ii mangaia obrazul fin cu dosul palmei si se apropia tot mai mult de ea. Era parca intepenita de o forta intunecata care tine cu el si s-au aliat ca sa ii striveasca mintile conducand-o spre delir. Isi reveni cu greu in fire si il impinse de langa ea.
- Nu mai este nevoie sa indrugi prostii si sa mai faci gesturi din astea siropoase aici unde nu ne vede sau aude nimeni. Sasuke inspira adanc inchizandu-si ochii, iar in momentul in care ii deschise zambi demonic.
- Cui ii pasa daca este sau nu este vreun paparatzzo prin prejma? Mie nu. Sakura se incrunta groaznic la el, iar apoi se napusti asupra lui cu soapte acide.
- Termina cu tampeniile, Sasuke! Amandoi ne aflam aici si ne toleram unul pe celalalt ca sa il inlaturam pe Madara fiecare din calea lui, asa ca sa iti intre bine in cap faptul ca ce fac eu acum nu este pentru ca te plac, ci pentru ca ti-am acceptat ajutorul. Inceteaza sa te gandesti la aiureli pentru ca pe alea le practici cu vagaboandele mondene, in niciun caz cu mine. Sakura intra in baie trantind usa in urma ei. Sasuke ofta innebunit trecandu-si mana prin parul rebel si stralucitor. Isi propti pentru cateva secunde fruntea in perete iar apoi il lovi cu pumnul astfel incat rozalia sa-l auda. Asa a si fost. Sakura a tresarit in fata oglinzii cand a auzit bubuietura in perete si s-a cutremurat la gandul ca Sasuke a fost cauza. Isi privea reflexia in oglinda clara cu o forma sofisticata, dar bizara. Isi atinse buza inferioara simtind inflamata zona in care se provocase rana deschisa. In timp ce isi plimba varful degetelor peste fierbanteala si finetea lor inghiti in sec gandindu-se la sarut. Nu avea deloc experienta in acest domeniu, dar parea a fi o profesionista cand practica sarutul cu brunetul. Sarutul lui parca fuse otravitor pentru ca inca se mai cutremura simtind vapaia inflacarata cum ii chinuia rana ce o ustura groaznic. Pe buzele ei ramasese parfumul buzelor lui dulcegi si ii starnea o pofta de a-l saruta, ingrozitoare. Era totusi foarte enervata de aroganta lui si de felul in care a reusit sa o citeasca. Era de neconceput faptul ca printr-un siplu sarut, i-a daramat ratiunea in cateva secunde insa acum avea nevoie de mai bine de zece minute sa o readuca la normal.
- Offff.... fira-ti sa fiti voi Uchiha! Hai Sakura fii indrazneata, arata-i ticalosului ca nu numai el are darul de a suci mintile. Isi facu curaj si iesi din baie. Sasuke nu se afla pe culuar deci probabil ca se intorsese la masa si o astepta. Pasi cu gratie spre incaperea restaurantului si il zari la masa. Privea pe fereastra in timp ce mangaia gura pabarului de sticla cu degetul aratator. Era extrem de atragator. Avea un aer misterios si era asa de sexy in ipostaza ganditorului. Sakura se opri in fata mesei si se aseza pe scaun. Brunetul o privea cu coada ochiului, iar ea stia asta. Sub ochii lui intunecati, incepu sa deguste cu senzualitate fiecare preparat din farfurie. Sasuke ramasese infierbantat in urma sarutului dar acum cand rozalia il privea fix in ochi si gusta carnea fragefa si rosie mangaind furculita cu buzele, il facea sa arda. Simtea nevoia sa o inhate de talia aia micuta si sa o aseze in poala lui, dar sa fie dezbracati, si atunci sa o mai vada el cat de tigroica e. Avea din nou acea privire de pantera vicleana si prin orice gest al ei, el se simtea tot mai provocat. La initiativa brunetului au inceput o discutie despre muzica clasica, teatru si alte preocupari ce pe Sasuke il plictiseau de moarte, dar el isi dorea sa ajunga la un anumit punct cu subiectul asta si treaba asta era destul de usoara pentru ca Sakura se lasa purtata de val si incepu sa vorbeasca numai despre Betowenn si Andreea Bocelli. In tot acest timp Sasuke ii mangaia mainile gadilandu-le in palma, i le mai saruta din cand in cand ( gesturi care provocau rozaliei palpitafii si o lua cu sughituri cand ii simtea buzele senzuale pe pielea zbarlita de la atatea fiori nejustificati ) ii alinta obrazul cu palma si isi rasucea suvitele lungi si roz al parului ei lung, dupa degetul aratator. Nu stiau daca erau priviti, dar isi jucau rolurile asa bine incat ceilalti oameni prezenti in restaurant ii priveau ca pe o teleovela siropoasa ce-ti starneste chef de nebunii. Sakura se simtea deja extenuata de prezenta lui ce-i intuneca mintile si o determina sa gandeasca asa departe cum nu mai indraznise niciodata. O necesitate care ardea in interiorul ei si avea nevoie sa fie potolita, dar vroia sa-si reprime dorinta si curiozitatea asta departe de el. Asta se va intampla la momentul potrivit cu barbatul iubit, nicidecum cu un idol al femeilor ce o poate face sa sufere enorm. Era sigura ca Sasuke este genul de barbat bogat care va trai o viata printre burlaci fiind un idol al femeilor. Nu si-l putea imagina indragostit nici daca-i ofereai bani si avea nevoie de ei ca de aer.
CITEȘTI
Te provoc!(Sasu♡Saku)
Romance"Te provoc!" a fost suficient pentru urechile lui. Imediat ce creierul a procesat informatia a inceput sa se depene un fir al unei srategii ce nu poate da gres. Charmul acestuia nu putea fi pus la indoiala astfel incat ghiarele lui au fost scoase l...