~ Capitolul 11 ~

85 12 0
                                    


- Alo? Se auzi un marait inabusit ce o facu pe rozalie sa tresara de emotie. Era nerabdatoare sa-i raspunda dar nu se gandise deloc la modalitatea prin care va reusi sa extraga de la ea un sfat ce o va ajuta. Nu trebuia sa starneasca suspiciuni pentru siguranta ei. 

- Konan? ... stiu ca este tarziu si nu as fi vrut sa te deranjez dar...   Sakura se opri pret de cateva secunde. Il auzi pe Yahiko cum maraia bosumflat ca somnul le-a fost tulburat. Sakura simtea ca moare de rusine, insa pana sa se mai gandeasca la deranjul creat, colega ei de servici o intreba cascand somnoroasa.

- Da spune-mi ce este? Esti bine? Sakura isi puse planul in aplicare. In pupilele ei mari si verzi se refleca imaginea ceasului pe cre il privea insistent. Putea simti cum timpul este impotriva ei. Ii mai ramasesera doar cinci minute pentru apelul catre Sasuke, daca se va hotara in directia asta.

- Aaaa, maine este posibil sa nu pot veni la munca pentru ca sunt invitata de Madara.... Sakura nu-si duse fraza la bun sfarsit ca tipatul soptit al amicei ei o facu sa tresara.

- Ai innebunit?!? Unde sa te duci cu omul asta?  Ok asculta. Eu m-am inselat in privinta lui. Exista un articol intr-un ziar vechi in care se vorbeste despre faptul ca a violat o femeie. Nu-ti spun cum a descris acel redactor sccena pentru ca este oribila si nici nu avem timp. Omul ala e rau,  Sakura si imi pare rau ca nu te-am crezut la inceput. Am vrut sa iti spun ce am aflat, astazi la munca, dar te simteai rau si am preferat sa o las pe alta data. Cert e ca avand bani a putut ascunde stirea scandaloasa ce i-ar fi putut murdari imaginea, asa ca multi spun ca este doar un zvon.   Sakura asculta atenta rontaindu-si buza inferioara. Auzea cum Konan paseste cu rapiditate spre o camera in care sa nu fie auzita de iubitul ei secretos si nu trecu mult pana cand aceasta isi dadu seama ca se afla in baie. Ecoul soaptelor ei era puternic si deranjant auzului.

- Yahiko este prieten cu bunaciunea de Itachi Uchiha si cand s-au luat la discutii pe tema asta, Itachi i-ar fi dat de inteles ca este adevarat. L-am intrebat mai multe detalii, dar stii cum e el si nu am mai insistat. Oricum m-am interesat in legatura cu asta, pentru tine. Asa ca ai grija si fereste-te de el. Tu nu esti genul de fata care sa il lase sa se joace cu corpul ei precum cu o jucarie. Deci....mare grija.  Sakura ii multumi pentru informatia oferita si isi ceru scuze pentru deranjul creat. Konan avea inima impacata pentru ca a reusit sa o avertizaze si fara sa fie suparata ii ura un somn usor. Da vezi sa nu. Rozalia simtea cum ii tremurau mainile ducand din nou telefonul la ureche. Il apelase foarte hotarata pe Sasuke sa profite de ajutorul pe care era dispus sa il ofere. Era ingrozita de ceea ce ii comunicase Konan dar nu avea alta solutie. Ea era un om slab de caracter. Nu avea putera sa il infrunte pe Madara nici intr-o conversatie, dar fizic( in cazul in care ar incerca sa o violeze). Ii era groaza cand auzea robotul raspunzandu-i. " cine dracu stie ce face la ora asta, iar eu il apelez ca disperata! ".  Era nervoasa si continua sa rosteasca asta  printre dintii incleatati. Un nod i se puse in gat, blocandu-i respiratia in momentul in care auzi o voce masculina la telefon. El era. Avea o voce puternica si placuta auzului. 

- Esti extraordinara. Chiar in ultima secunda te-ai hotarat. Sakura ofta invinsa dupa care rosti cu calmitate privind ceasul ce indica miezul noptii. 

- Scuze, poate te-am deranjat dar vroiam sa iti dau raspunsul final....  Si-l imagina pe brunet zambind satisfacut, dar asta o ingrijora prea putin spre deosebire de ce aflase recent despre Madara. - Accept ajutorul tau,dar....   Sasuke se afla in camera sa privind cerul instelat pe geamul urias, fumuriu. Braul lui era infasurat de un prosop negru si lung. Trupul sau ud si lucios era relaxat. 

- Dar....  ? Repeta Sasuke apasat. Era clar ca acest dar era urmat de niste coditii din partea Sakurei iar el nu era incantat de asta. 

- Dar vreau sa ma respecti. Asta este singura mea conditie. Nu vreau sub nicio forma sa te mai comporti ca un nesimtit cu mine, asa cum ai fost astazi la bazin, sa mai faci apropouri indecente sau sa ma mai saruti cu forta...clar?  Sakura il auzi cum pufni intr-un ras ironic.

Te provoc!(Sasu♡Saku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum