~ Capitolul 14 ~

82 14 0
                                    



- Ino m-a anuntat ca spectacolul incepe la ora sase, iar tu vii sa ma iei la ora sapte?? Trecusera mai bine de zece minute de cand cei doi nu mai vorbisera. Linistea sacra se indeparta odata cu vocea rozaliei care ceda din cauza nervozitatii. Se grabise sa se macheze si sa se imbrace, dar pentru ce? Asteptase in casa pustie, uitandu-se pe geam la fiecare doua minute, insa masina lui Sasuke nu aparea. Rochia pe care o purta era departe de gusturile ei, iar incaltamintea ii provoca rani in zona gleznelor. Se parea ca Ino era putin mai mica in numar decat ea. Machiajul arata bine in schimb coafura arata oribil. Buclele nu mai aveau acea forma perfecta, de spirala, iar firele ce s-au dovedit a fi rebele, nu mai doreau sa fie retinute de agrafele dure. Era hotarata ca din acesta cauza sa il lase balta si sa nu se mai prezinte alaturi de el la spectacol, dar renunta la aceasta decizie din moment ce la ora sapte fix Sasuke a coborat din masina. Procedase exact asa cum o anuntase in fata restaurantului. La aceasta ora era stabilita intalnirea celor doi, prin urmare s-a vazut nevoita sa fie corecta si nu a putut sa dea dovada de nesimtire. Il privea cum conduce. Era concentrat si incruntat. Mainile erau puternic stranse pe volan, iar respiratia lui semana cu vuietul unui uragan. Pare ca nici nu auzise ce il intrebase, iar asta o enerva si mai tare.

- Tu nu auzi? De ce nu-mi dai o explicatie? Unde ma duci defapt? Brunetul ofta stresat, iar apoi ii raspunse cu aciditate neluandu-si privirea de la drum.

- Te-am auzit perfect. Planuiam sa ne facem aparitia mai tarziu ca toti invitatii sa fie prezenti inclusiv Madara. El obisnuieste sa intarzaie intentionat si sa apara in toata atentia celorlalti ca sa se dea interesant. 

- Si? Sakura nu era lamurita in totalitate asa ca il indemna sa-i dea explicatii pe care sa le poata intelege.

- Si noi in aceasta seara trebuie sa fim cu un pas inaintea lui. Stiam ca va pleca de acasa de la ora sase jumatate, iar noi vom aparea exact cand lucrurile vor deveni mai interesante. Nu iti mai fa atatea griji, iubito! Daca as fi stiut ca scorpia blonda vine, ti-as fi dat mai multe explicatii, dar nu am prevazut asta, desi era clar ca Sai nu o va lasa acasa. Imi pare rau ca te-am facut sa te tensionezi, dar promit ca daca ma lasi, o sa ma revansez.  Sasuke ii atinse piciorul cu varful degetelor, iar ea tresari puternic, scotand un icnet de uimire. Buzele lui erau arcuite intr-un zambet provocator, iar flacarile din privirea demonica spintecau bezna din masina.

- Nici sa nu indraznesti sa faci gesturi lascive, Sasuke! Pentru ca ma jur ca te las acolo si plec.  Sakura indeparta mana brunetului de pe coapsa ei usor dezgolita, iar apoi isi acoperi picioarele cu plicul dreptunghiular de o dimensiune potrivita tinutei ei. Sasuke zambi amar, iar apoi opri masina in fata unei cladiri uriase. Cobora elegant si trecu prin fata automobilului pana cand ajunse in dreptul portierei femeii. Itachi se afla afara alaturi de prietenul lui si de o femeie extraordinar de frumoasa. Sasuke deschise portiera prividu-si fratele viclean. Acesta era confuz si se gandea ingrijorat la ideia ca din masina ar putea cobora Naruto. In schimb Itachi putea zari cu uimire faptul ca Sasuke se indrepta spre treptele acoperite de covorul rosu, tinand-o de talie pe Sakura. Erau stralucitori impreuna, iar fotograful profesionist al revistei "Vibe" ii opri sa le faca cateva fotografii. Toti barbatii, inclusiv Itachi, erau fermecati de frumusetea zambetului ei, plus ca in tinuta pe care o purta arata ca o zeita a seductiei. Rochia argintie din material fin si lucios, cadea pe corpul ei ca o cascada de argint topit. Spatele era gol in totalitate, insa decolteul lipsea cu desavarsire. Rochia nu avea bretele ci se sustinea de un accesoriu din argint fixat la baza gatului. Pe el se aflau mici pietricele transparente ce semanau cu diamantele. Slitul lateral ii dezgolea piciorul drept aproape in totalitate. Era o rochie lejera si sexy, care ii punea in valoare frumusetea corpului si fara sa fie mulata. Pantofii negri cu platforma, sclipeau orbitor si se asortau de minune cu plicul si bratara lata si delicata. Tristetea din ochii ei o facea sa fie si mai atractiva. Machiajul ii punea in valoare trasaturile fetei si ii facea privirea sa para ucigatoare. Coafura lejera, usor dezordonata era plimbata de vantul rece in directia brunetului ce o privea seducator. Parul ei roz ii mangaia umerii si ii acoperea spatele dand o nota de senzualitate. Inaintau impreuna spre intrare, iar Sasuke afisa un zambet satisfacut vazand ca "iubita" lui face furori si pentru aste era mai invidiat decat fusese inainte. Brunetul era la fal de uimit de frumusetea si senzualitatea Sakurei pe cat erau ceilalti, dar nu indraznea sa o priveasca pentru ca ideile care s-ar fi conceput in mintea lui, ar fi insemnat benzina pe jarul incins. 

Te provoc!(Sasu♡Saku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum