~ Capitolul 2 ~

87 11 0
                                    


Blonda o privi nesigura la inceput, dupa care ii zambi angelic. Raspunsul Sakurei o surprinse de-a dreptul, si fara sa mai stea pe ganduri se intoarse spre plaja, pregatita sa alerge oricat ar fi nevoie doar ca sa isi recupereze catelusa. Inainte sa porneasca ca sageata albastra de pe loc, o incuraja pe prietena ei sa aiba rabdare pana cand se va intoarce, si daca se va intoarce inaintea individului ingamfat vor rezolva cumva problema. Nici bine nu se departa blonda, ca lasitatea se instalase din nou in mintea Sakurei si incepu sa incolteasca groaza. Ce ii va spune? Cum il va calma, daca situatia ii scapa de sub cotrol? Nu avea nici cea mai vaga ideie, dar de un lucru era sigura, nu se va impopotiona doar ca sa-i suceasca mintile asa cum ii spusese blonda. Va aborda situatia dupa cum va considera pe moment, acum doar spera ca prietena ei sa gaseasca catelusa si sa se intoarca inapoi ,inainte ca el sa apara.

Valurile loveau cu putere rocile masive formate din nisip tasat de trecere miilor de ani. Erau inalte si putercice, aproape zdrobitoare, dar nu suficient de infricosatoare pentru surfferii inraiti, flamanzi de adrenalina. Inceputul lunii octombrie, insemna valuri ce ating limitele unui tzunami, in larg. Naruto privea fascinat alaturi de alti doi prieteni, de pe malul umed al plajei, placa de surff ce mangaia taios valurile sclipitoare in lumina soarelui. Brunetul conducea placa lunga de aproximativ trei metri jumatate, cu un talent ce facea sa para foarte simpla actiunea lui aproape sinuciagasa, pe un val de aproximativ cinci mentri inaltime. Baietii de pe margine il incurajau cu urlete si fluieraturi, iar domnisoarele aproape ca se topeau, nu din cauza soarelui ci din cauza felului in care arata Sasuke. Muschii lui erau incordati si luciosi din cauza apei, parul brunet stralucea in razele dogoritoare ale soarelui, iar atitudinea lui de neanfricat il facea sa para ,, stapanul oceanului ".

Dupa ce valul fuse imblanzit de malul intins al plajei, brunetul pasi increzator inaintea prietenilor care venira sa il intampine. In atentia tuturor, Sasuke alaturi de prietenii lui continuau jocul periculos, incarcat de adrenalina, calarind valurile gigante. Extenuat si ud leoarca se imdrepta spre ruxacul in care se aflau haine de schimb, prosop si telefonul mobil. Amicii sai inca se avantau in valurile necrutatoare, insa el isi sterse corpul cu prosopul si se intinse pe nisipul sclipitor si fierbinte. La nici trei minute dupa ce s-a asezat, telefonul incepu sa sune in disperare facandu-l sa tresara. Isi dadu ochii peste cap vazand nemele celui care suna afisat pe ecran, insa nemaiezitand raspunse pe un ton plictisit.

- Da. Ce vrei? Vocea de la capatul celalalt al firului, era ironica, dar se putea simti nervozitatea.

- Pe unde naiba umbli? Itachi era destul de apropiat de brunet, dar era mult mai dedicat carierei lui.

- Surff. Raspunse Saske direct prividu-l pe Naruto cum i se alatura.

- Te sunasem si mai devreme, dar erai prea distras probabil de valuri si mi-a raspuns rabotul. Sasuke zambi lejer dupa care incerca sa isi provoace fratele- Valurile sunt mai bune decat cele de anul trecut. Pacat ca te ocupi de evenimentul ala stupid si nu te poti alatura grupului nostru. Itachi rase scurt dupa care ii replica pe un ton serios - Sper ca nu te gandesti cumva sa lipsesti de la evenimentul stupid...presa are pretentii sa fim toti trei acolo.

- Toti trei? Ingana brunetul usor nedumerit. - da toti trei: eu, tu si tata. Nu vreau sa te aud plangandu-te ca nu vrei sa fii in acelasi loc cu el. Vii si punct, fara alte discutii, plus de asta da bine sa mai apari si tu la un eveniment caritabil, social si cultural, nu numai prin cluburi si vacante alaturi de pitipiance in bikiny.

- Pfff! O adunatura de burlaci si sa nu-ti mai treaca prin cap faptul ca nu o sa vin acolo din cauza tatalui nostru. Voi fi acolo doar ca sa-i fac tensiunea sa creasca.

Dupa ce acestia incheiase conversatia, Naruto nu se putu abtine sa nu intrebe curios - ce s-a intamplat? Sasuke il privi cu un suras amar si-i spuse de evenimentul fratelui sau la care participau sponsori si investitori bogati, studentii cu medii exccelente de la universitata la care invatau si diverse personalitati plictisitoare ce o sa il omoare in seara asta. Naruto se mai amuza pe seama brunetului facand niste glume nesarate iar apoi se ridicara amandoi in picioare imbracandu-se cu hainele uscate.

La scurt timp gasca s-a spart iar ei au pornit spre parcarea plajei, unde Sasuke isi lasasera masina care trebuia sa faca o vizita la spalatorie pentru defilarea din seara evenimentului. In timp ce vorbeau se apropiau tot mai mult de parcare, pe straduta ingusta ce conducea catre aceasta.

- Ce faci dupa petrecere? intreba blondul savurandu-si hamburger-ul.

- Nu stiu. Imi recomanzi tu ceva? Naruto rase viclean dupa care ii rosti pe un ton ironic - Credeam ca vei incinge patul cu vreo scorpie! Brunetul il privi cu o spranceana ridicata, iar apoi pe buzele pline si rosii se intinse un zambet ce ar fi fost capabil sa nimiceasca orice femeie.

- De ce crezi ca merg la petrecerea stupida pana la urma? Ai senzatia ca sunt asa de interesat de discutiile lor plictisitoare sau de tema evenimentului? Blondul zambi in colul gurii, intuind adevaratele intentii ale pretenului sau. Sasuke zambi, dupa care isi musca buza inferioara, ignorand complet durerea inca existenta din coltul gurii.

- Voi seduce in cele din urma o femeie la care sa poftesc mai ceva ca dupa hamburger-ul tau si imi voi incalzi noaptea cu ea. Simplu nu? Blondul il servise pe Sasuke sa guste din hamburger, insa acesta refuzase pe motiv ca vrea sa isi mentina corpul la nivelul acela....adica perfect. Naruto se opri brusc atragand atentia brunetului.

- Ce mai e ?! intreba Sasuke plictisit, privindu-l dezagreator. Naruto surase pervers dupa care ii spuse pe acelasi ton:

- Exista sanse sa iti satisfaci setea mai devreme? brunetul il privi nedumerit si il intreba taios:

- Ce intrebare picata din cer mai e si asta? Sasuke era enervat de atitudinea jucausa a lui Naruto, dar inainte sa-i ofere o injuratura, blondul i-o lua inainte si ii zise amuzat si parca fermecat in egala masura:

- Intrebarea nu e picata din cer, dar ea sigur este! Dumnezeu este prea darnic cu tine, mai ales dupa ce te-ai culcat cu concubina tatalui tau. Un lucru este clar .... trebuie sa gasesc amanta tatalui meu si sa i-o trag cat mai repede, poate am norocul si mie Dumnezeu imi va trimite una cu par albastru.

Sasuke privea corpul femeii ca pe un teren de lupta din coloseumul Romei. Isi musca buza inferioara si in timp ce se tot apropia de ea putea sa descopere cat de atragatoare este. Era inalta, supla acoperita de niste haine ce ii scoteau formele in evidenta. Parul lung si matasos, de culoare roz, ajungea pana la fundul bombat si mangaia spatele fin, usor dezgolit de maieul vaporos prin care se zarea sutienul de la costumul de baie.

- Mare ghinion daca a picat din cer. Adauga brunetul neluandu-si privirea de pe trupul firav al domnisoarei. Naruto nereusind sa dea de capat aluziilor prietenului sau il intreba nedumerit :

- De ce !?!... brunetul isi fixa privirea sclipitoare asupra ochilor senini ai blondului, dupa care ii raspunse ranjind demonic.

- Daca a cazut din cer, fii sigur ca a ajuns in iad si o sa dea nas in nas cu demonul care ii va topi corpul ala de zeita, in mai putin de douazecisipatru de ore. Caninii lui ascutiti straluceau in lumina sangerie a amurgului, iar asta il face sa pare infricosator de sexy.




Te provoc!(Sasu♡Saku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum