~ Capitolul 15 ~

106 13 0
                                    



Dimineata asta era mult mai friguroasa decat toate celelalte. O durea tot corpul si avea o senzatie de gol in stomac pe care nu o puta umple nici-un hamburger gigantic. Era dezorientata complet si parea sa nu-si mai cunoasca propria camera. Trupul ei se cutremura la senzatia de frig care o intampinase in mod neasteptat. Era clar ca racoarea toamnei se intensifica, dar nu asta era adevaratul motiv pentru care ea isi simtea spiritul afundat in furtuna. Intamplarea de acum doua seri o daramase. Iesise mai urat decat se astepta ea. Drumul pana acasa alaturi de brunet fuse tacut si stanjenitor, dar dupa acea seara urmase raul. A doua zi merse la cafenea, reluandu-si activitatea de chelnerita. Ino trecuse pe la ea ca sa discute pe larg despre seara tensionata, dar nu se simtea in stare sa sustina subiectul. Dupa refuzurile taioase referitoare la detalii, blonda ii spuse Sakurei ca este de nerecunoscut. Fuse deranjata ca ocolea sa-i marturisesca motivul pentru care este supara. Plecase furioasa din cafenea si de atunci nu o mai vazuse ; nici macar nu mai vorbise cu ea la telefon. Ofta sonor si se apropie de fereastra. Isi privea vanataia de pe umarul stang. Arata groaznic. Ii era teama sa iasa din casa si faptul ca trebuia sa mearga la cafenea ii starnea lacrimi in ochi. Amintirea care ii sageta gandurile o facu sa se sprijine ca secerata de sticla geamului. Lacrimile ii inundase obrajii imbujorati. Nu putea uita faptul ca un mesager de-al lui Madara a cautat-o la munca si aproape ca a fortat-o sa il urmeze pana la seful lui. A lovit-o pentru ca s-a opus ordinului si spre norocul ei Konan si Yahiko ieseau din cafenea si au vazut ce se intampla. Iubitul colegei ei a sarit sa o ajute, iar Konan s-a repezit la ea sa o ridice de pe asfalt. Individul ii facea fata lui Yahiko si totusi nu-si poate explica cum de l-a injunghiat cu acel briceag. Se simtea oribil stiind-o pe Konan la spital intr-un stres sufocant, alaturi de Yahiko caruia ii trebuia cusuta rana deschisa. Din fericire nu i-a fost afectat niciun organ intern, dar tot se simtea groznic pentru pericolul din preajma ei si a celor care incearca sa o ajute. Nu il mai vazuse pe Sasuke din seara aceia si nici nu mai indraznise sa-l caute. Ino nici nu avea habar prin ce situatie extrema trecuse si se simtea tot mai mult in nesiguranta. Cand abia credea ca viata ei se va schimba, aparuse cosmarul asta care o impiedica sa guste din fericire si libertate. Se imbraca rapid fara sa mai faca dus. Iesi cu rapiditate din casa dupa ce se spala pe dinti si fata. Aerul rece i se izbi de obrajii puternic. Ofta stins gandindu-se ca bunica i s-a imbolnavit si astazi se va interna la spitalulul central. Simtea cum este extenuata de toate problemele. Ghinionul se tinea scai de capul ei in ultima vreme. Toate relele se aglomerau chiar la momentul nepotrivit. Maine incepea al treilea an universitar si nu se simtea deloc pregatita. Autobuzul in care urcase era exagerat de aglomerat si abia astepta sa iasa din nou afara, sa poata respira. La aproximativ zece minute, autobuzul se opri in statia din apropierea cafenelei. Putea zari de la distanta faptul ca era deja destul de aglomerat.  Imediat ce intra inauntru se apuca de treaba. Nu avea timp nici macar sa respire. Lua comenzi si servea la mese continuu. Nu-si putea permite sa se planga, trebuia sa munceasca cat pentru doi. Konan nu se prezentase astazi. Probabil statea la spital cu Yahiko, iar ea trebuia sa munceasca cat si pentru colega sa. In cafenea isi facu aparitia blondina tinand in mana o revista si o pereche de ochelari de soare. Sakura ofta si isi lasa privirea in jos pentru a-si continua treaba. Stergea o masa de la care plecase trei clienti si era destul de dezordonata. Ino analiza incaperea pana ce ochii ei albastri se lovira de rozalie. Ii facu semn sa se apropie de masa la care se va asaza. Sakura isi finaliza sarcina si se apropie de Ino. 

- Merg sa duc tavile astea la debarasat si vin sa discutam. Ino se incrunta si ii rosti rozaliei pe un ton artagos.

- Stai linistita, nu te voi retine mult. Tu ai treaba, iar eu trebuie sa ma intalnesc cu mama sa-mi dea noua colectie de toamna. Tot ce vroiam sa-ti zic este ca, majoritatea studentilor din universitatea la care invatam stiu ca esti ''iubita'' arogantului de Uchiha. Sakura isi privea nedumerita prietena. Ino isi scoase o tigara subtire si lunga dupa care o aprinse si trase din ea cu lacomie. Era nervoasa si rozalia cunostea faptul ca prietena ei nu este o fumatoare. Probabil se certase cu Sai si asa isi calma nervii. Sakura simtea ca bratele ei extenuate nu mai pot sustine greutatea tavilor asa ca le tranti pe masa si ridica o spranceana spre Ino.

Te provoc!(Sasu♡Saku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum