~ Capitolul 6 ~

76 12 2
                                    


Petrecerea era in toi. Luminile colorate ale laserelor, invadau ringul de dans intunecat. Sasuke inca se afla in fata barului privind-o pe rozalia, care abia se aseze jos dupa un dans energic cu directorul universitatii. Mai era un sfert de ora pana la acordarea premiilor, insa petrecerea in loc sa se domoleasca devenea tot mai dinamica. Brunetul era in permanenta tachinat de privirea fratelui sau mai mare, insa nu se putea concentra asupra unei strategii de seductie nici daca isi punea dopuri anti-fonice in urechi. Ar fi dorit sa iasa afara si sa isi vina in fire, dar parca toate puterea lui disparuse. Privirea lui Madara se infipse in ochii sai ca un cutit spintecator, iar el era constient de faptul ca tatal lui reprezenta o amenintare in planul sau de cucerire care usor, usor prindea contur. Fuse invitat la dans de catre o doamna eleganta si manierata ce parea ca ea il conduce pe el pe ringul de dans. Era o adevarata frumusete care cu siguranta la viata ei fuse o ispita usturatoare pentru barbati. Femeia il privi fix in ochi si isi musca buza inferioara inrosind-o. Sasuke era multumit de melodia pe care dansau, pentru ca se apropia cat de cat de modernitate. Individa parea ca se incinge tot mai tare in bratele brunetului si focul ce ardea in privirea ei devenise infricosator. Spre norocul lui, dansul lua sfarsit iar el incerca sa se strecoare prin multime, catre iesire, in timp ce melodia lui Adelle " Skayfall" umplea atmosfera de vibratii incitante. In intunericul salii se ciocni chiar la marginea ringului de dans, de o femeie ce il imbrancise furioasa. Simti un lichid rece alunecand de pe piept spre abdomen in jos. Isi ridica furios privirea si un zambet demonic isi facu aparitia in colul gurii. Sakura il privea cu teama tinand mana stanga la gura pe cand in cealata mana se afla paharul cu icetea pe jumatate varsat. Bautura pe care o turnase pe el din greseala ii murdari camasa suficient de vizibil. Brunetul simti ca norocul este de partea lui. O privi incrutat si o lua elegant de incheietura mainii tragand-o afara dupa el. Ea nu parea sa se opuna, astfel incat in mai putin de un minut se aflau in afara cladirii. Sasuke avea planul perfect. Acum ca toate pisele pazalului s-au ordonat in mintea lui, el trebuia doar sa il completeze, asa ca incepu sa atace pe un ton calm si senzual.

- Ai facut asta intentionat, printeso. Stiu ca nu ma prea inghiti de la incidentul de astazi, dar este total inmatur sa te razbuni astfel. Sakura inghiti in sec punand paharul pe una dintre trepte, si apropiindu-se de Sasuke ii rosti cu amabilitate: 

- Imi pare extrem de rau, nu am vrut sa fac asta.... Sasuke i-o taie rapid ca sa nu dea gres tactica lui.

- Ar trebui sa fii mai amabila cu mine, ca nu te-am taxat pentru pagubele serioase ale masinii mele, provocate tot de tine. In schimb tu faci asta. Se victimiza el aratand spre pata de pe camasa sa. Sakura, se apropie de el privind camasa acestuia, care nu mai avea oricum nicio importanta la cum aratau pectoralii sai incordati. Isi musca buza inferioara de teama, dupa care adauga cu o voce tremuranda- Chiar nu te-am vazut si probabil de aceia am fost asa neandemanatica, dar as putea sa incerc sa repar asta cumva, daca imi permiti desigur. Sasuke o privea zambind. Ochii ei atat de sclipitori ii dadeau o senzatie de prospetime si inocenta, iar vocea ei suava si tremuranda ii gadila timpanele. 

- Sper sa te descurci mai bine cu asta, decat cu masina! Glumi el in timp ce Sakura scoase din plicul elegant, un pachet de servetele umede. Miroseau a iasomie, iar acest aspect il impresionase placut pe brunet. Deobicei femeile tin acolo doar cosmetice, bani si monstre de parfum, dar ea era pregatita pentru orice, chiar si pentru o situatie ca asta. Isi apropie mana fragila de pieptul masiv al brunetului, incepand sa tamponeze cu servetelul curat, pata maronie ce nu vroia sa dispara. Sasuke se vazu gentil sa o ajute, asa ca isi mai descheiase inca trei nasturi ai camesei. Ea se incrunta usor, fiind vizibil iritata de gestul lui, dar simtindu-se vinovata continua fara niciun comentariu. Rozalia simtea niste fiori stranii, electrocutandu-i sira spinarii in timp ce mangaia pieptul brunetului cu servetelul, coborand tot mai jos spre abdomen. Totodata simtea ca este urmarita de ochii lui intunecati iar asta ii genera o stare de axfisiere incontrolabila. Brusc respiratia i se accelera iar bustul ei trepida innebunitor in fata lui Sasuke. Acesta isi linse buza inferioara muscand-o apoi cu putere. Atingerile ei delicate, puteau fi asemanate cu nisipul fin si sclipitor ce aluneca pe piele gadilandu-te. Buzele acesteia erau asa de senzuale incat isi putea imagina cum se poate simti daca ele ating abdomenul lui fierbinte. Abia se abtinea sa nu o atinga si sa nu o sarute. Fanteziile lui, ce abia acum incepeau sa se dezvolte, fu intrerupte de vocea ei cristalina:

Te provoc!(Sasu♡Saku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum