Part 10.

5.1K 243 4
                                    

°Layla°

Pribehla do mojej izby ako neriadená strela. Skoro som dostala infarkt.

„Si normálna? Vieš ako si ma vyľakala?" sadnem si na postel a jednou rukou na srdci.

„Prepáč" zatvárila sa previnilo. Iba som to odmávla.

„No, čo je také dôležité, že mi tu spôsobuješ infarktové stavy?" nadvihla som jedno obočie. Naučil ma to Patrick, vždy som mu závidela že on to vie a ja nie.

„Dylan ma pozval na rande!" zvýskla a hodila sa na postel vedľa mňa.

„Dylan?" nechápavo som na ňu pozrela. Ak mám povedať pravdu, čakala som skôr, že to spraví Patrick.

„Dylan!" zvreskla ešte hlasnejšie a hodila sa medzi vankúše.

„Kedy?"

„Zajtra! Absolútne netuším čo si obliecť. Ani neviem kam ma chce vziať!" zase si sadla a prosebne na mňa pozrela.

„Mám pocit, že zase vyrážame na nákupy." Na to len bolestne zastonala a znovu sa hodila medzi vankúše.

*****

°Lia°

„Layla, ale veď tie šaty sú skvelé!"

„To je síce pravda, ale ako Dylana poznám, vezme ťa do nejakej drahej reštaurácie. A tam budeš potrebovať niečo viac...konzervatívne. Elegantné. Aj keď to nesmieme prehnať." Prechádzala sa pomedzi rôzne šaty, sukne a občas zablúdila aj k nohaviciam, aj keď túto sekciu ihneď opustila.

Nakoniec vybrala šaty s modrou sukňou a maslovým vrškom. Ani sa ma neopýtala či sa mi páčia, aj keď odpoveď určite poznala a už ich bežala kúpiť. K tomu v ďalšom obchode hľadala kabelku a topánky.

Béžové lodičky na menšom opätku a malá kabelka do ruky (médiá). Musela som uznať, že outfit ktorý vytvorila bol takmer dokonalý.

Po dlhom nákupe sme sa vybrali domov. Tam sme sa spoločne s Patrickom a Kelly navečerali a ja som si unavená šla ľahnúť.

„Mami?" vošla do izby potichu Kelly.

„Áno miláčik?" sadla som si a natiahla k nej ruku, nech ide ku mne. Hneď ako mohla mi skočila do postele.

„Mohla by som dnes spať s tebou? Ja sa bojím."

„Ale iste." Usmiala som sa a ľahla si k nej.

*****

Ráno ma zobudila Kelly, keď sa snažila nenápadne vyjsť z postele. Skoro spadla. Ponaťahovala som sa, Kelly poslala do jej izby si umyť zuby a ja som si dala rýchlu rannú sprchu.

Vyšla som zo sprchy a obliekla si tie šaty, v ktorých som včera 'spadla' do bazéna. Už boli úplne suché.

Zišla som dole na raňajky, kde už jedli Patrick s Kelly. Pat mal pred sebou notebook a niečo doňho horlivo ťukal.

„To pracuješ aj v nedeľu ráno?" sadla som si k stolu jemu naproti.

„Inú možnosť nemám, nestíham všetko v práci."

„Včela placoval celý deň!" ozvala sa Kelly s plnou pusou.

„Nerozprávaj s plnými ústami zlatko. Najprv sa najedz. A ty ten notebook už konečne raz odlož." Prekvapivo notebook zavrel a pozrel na mňa.

„Pozri, mám taký návrh. Budúcu sobotu je jedna charitatívna akcia na ktorú musím ísť. A mal by som si vziať aj partnerku. Tak ma napadlo, či by si nešla."

"Shit" and "Perfect" LifeWhere stories live. Discover now