°Lia°
Ráno som sa zobudila pomerne skoro. Slnko ešte len vychádzalo, z čoho som usúdila, že mám ešte dosť času na vstávanie, no unavená už som nebola. Chvíľu som iba ležala a počúvala tlkot Patrickovho srdca, než sa moje rozospané zmysly zaostrili.
Pomaly som zodvihla hlavu a rukami sa zaprela o posteľ. Posadila som sa a so zívnutím si prehrabla vlasy. Rozhliadla som sa po izbe, a vtedy mi začalo všetko postupne dochádzať. Moje – naše – oblečenie rozhádzané po celej izbe. Nahý, zatiaľ pokojne oddychujúci Patrick ležiaci na posteli vedľa mňa.
„Nie." Zúfalo som zastonala. Ako som to mohla spraviť? Ako som mu to mohla urobiť? Ťarbavo som vstala z postele a vybrala sa ku kufru, odkiaľ som si vytiahla čisté oblečenie a vošla do kúpeľne. Oprela som sa o umývadlo a zadívala sa na svoj odraz v zrkadle. Hnusila som sa sama sebe. Najmä vo chvíli, kedy som si uvedomila, že napriek tomu, že viem, ako je podvádzanie hrozné a, že som to nemala spraviť... som to neľutovala. A za to som sa nenávidela najviac. Po líci mi stiekla slza, ktorú som ale chrbtom ruky rýchlo zotrela.
Umyla som si zuby, obliekla si spodné prádlo, učesala sa a vybrala zo skrinky kozmetickú taštičku. Na tvár som si naniesla make-up, na mihalnice špirálu a nakoniec jemné linky. Keď som bola so svojím výzorom ako-tak spokojná, obliekla som si čierne obtiahnuté nohavice a biele tričko, rozširujúce sa pod prsiami. Nasadila som si rovnaké náušnice ako predchádzajúci deň a na krk pripla čierny náhrdelník.
Zmierená s tým, že lepšie už to nebude som vyšla z kúpeľne späť do spálne, kde si práve Patrick obliekal nohavice.
Potichu som ho obišla a vzala svoj mobil z nočného stolíka.
„Lia...," začal, no prerušila som ho.
„Nie. Nechcem sa o tom baviť. To čo sa stalo...sa stať nemalo. Obaja sme spravili chybu a uvedomujeme si to, takže nevidím dôvod to rozoberať." Spustila som z neho oči a znovu sústredila svoj pohľad na displej.
„Tak to sa mýliš, ja si totiž nemyslím, že to bola chyba. A ak by si si to myslela ty, ako vravíš teraz a ako si vravela aj včera, tak by si to nespravila. Lia ja viem, že to nebolo správne, už len z dôvodu, že chodíš s niekým iným, ale odmietam sa tváriť, že sa nič nestalo, pretože stalo a ja to ani náhodou neľutujem."
„A čo odo mňa teraz čakáš?" oborila som sa naňho a pustila mobil na posteľ. „Že ti skočím okolo krku? Stojím si za tým, že to čo sa včera v noci stalo bola chyba, a nech sú moje city k tebe akékoľvek, stále chodím s Dylanom. Nič z toho, čo sa stalo, sa stať nemalo a ja neviem čo mám robiť, pretože sa za to nenávidím, ale zároveň sa neviem prinútiť k tomu, aby som toho ľutovala." Rozhodila som rukami a do očí sa mi znova nahrnuli slzy, ktoré som sa snažila potlačiť, no jedna mi predsa len stiekla po líci.
„Ale to ani nemusíš." Prešiel ku mne a slzu mi jemne zotrel. „Nikdy neľutuj to, čo si spravila, pretože v tej chvíli si to naozaj chcela. A ja viem, že keby si nebola s Dylanom, spravila by si to znova. Ale on si ťa nezaslúži, on ťa nechápe, nerozumie ti. A že si sa zamilovala do niekoho iného nie je tvoja chyba. Ty sa len musíš rozhodnúť čo chceš."
„ Keď ja vlastne neviem čo chcem. Nechcem mu ublížiť, mám o rada. Svojím spôsobom ho ľúbim, ibaže..."
„Ibaže nie tak, ako by si mala. Ja viem." Dohovoril za mňa a oprel si čelo o moje. „Pozri, tu sme sami. Tu nie je nikto, iba my. Tak čo keby sme tieto štyri dni nad ničím nepremýšľali a proste boli spolu? Keď sa vrátime, doriešiš svoj vzťah a ja...ja sa ťa nevzdám, nech sa rozhodneš akokoľvek. Ale tu to riešiť nemusíme. Tak si to užijeme, čo povieš?" pousmial sa a preplietol si so mnou prsty. Pomaly stúpli aj mne kútiky úst a iba som nemo prikývla na súhlas. Nevedela som, či je práve najlepší nápad súhlasiť, vzhľadom na to, že je to iba ďalšie podvádzanie. No v tej chvíli mi to bolo jedno, pretože jeho pery sa znovu spojili s tými mojimi.
***
Po vcelku náročnom dni, plnom prezentácií, diskusií a obchodných návrhov sme mali poobede konečne voľno. Patrick mal radosť, pretože jeho projekt vyšiel. Schválili mu stavbu hotela, na ktorom pracoval už veľmi dlhý čas. Zajtra preto máme voľno, v piatok zariadime zahájenie stavby a víkend máme znova voľný, až do nedele, kedy sa vraciame domov.
„Tak, kam to bude dnes?" spýtal sa Patrick, keď sme sa vrátili do hotela sa prezliecť, aby sme mohli vyraziť na ďalšie objavovanie mesta.
„Hmmm....Victoria Park. Naozaj by som rada videla ten vodopád, z fotiek vyzerá nádherný." Usmiala som sa popri prehrabávaní sa vecami. „Teda, ak ti nevadí poobedie strávené v prírode." Obzrela som sa naňho a vstala, pretože už som našla čo som hľadala.
„Isteže nie. Pôjdeme do Victoria Parku." Usmial sa tiež a znovu priložil pery na moje. Inštinktívne som si ruky obmotala okolo jeho krku a bozk mu oplatila.
„Ľúbim ťa." Zašepkal mi na perách. Zarazila som sa a trochu sa odtiahla.
„Nemusíš mi odpovedať." Ubezpečil ma. „Iba som chcel, aby si to vedela." Usmial sa a popral sa do kúpeľne, pravdepodobne, aby som sa mohla prezliecť. Zmätene som zavrtela hlavou, ale nechala to tak. Prezliekla som sa do bielych kraťasí, crop-topu a čiernych topánok. Vlasy som si stiahla do copu a na vrch hlavy nasadila okuliare.Patrick sa vrátil z kúpeľne, taktiež už prezlečený. Šokovalo ma, keď vyšiel v čiernych teplákoch s nízky sedom. Nie, že by v tom nevyzeral dobre – mal v tom sakramentsky dobrý zadok –, ale nikdy som ani nepomyslela na to, že by to nosil aj von. Na nohy si obul biele tenisky a prešiel ku mne.
„Ideme?"
„Uhm...iste." usmiala som sa. Vzal ma za ruku a spoločne sme vyrazili.
_____________________________________
UKRIŽUJTE MA!
Smrteľne vážne ľudia. Neviete, ako hrozne mi je ľúto, že som sem cez tri mesiace nič nepridala, ale ja som naozaj nebola schopná čokoľvek napísať. Mala som úplne zablokovaný mozog, a aj túto časť som písala nezvykle dlho...ale prisahám, snažila som sa! :D :/ Budem sa snažiť odteraz pridávať minimálne raz týždenne, ale po tom, ako to bolo naposledy, naozaj nemôžem nič sľúbiť..:/
Lost Of Love <3
-Nell
P.S.: Tú pesničku som si behom písania pustila asi 6 krát, v poslednej dobe na nej hrozne fičím :3
KAMU SEDANG MEMBACA
"Shit" and "Perfect" Life
Romansa"Nevieš o mne nič. Nepoznáš ma." "Viem dosť." "Napríklad?" "Miluješ ma." Cover by: RossalinGrey Rating: #9 in Romance, 27.8.2K16