Part 15.

4.4K 219 13
                                    


°Lia°

S poďakovaním som vystúpila z Ashleyinho auta a prebehla k dverám. Zazvonila som a nervózne premiestnila váhu tela z pravej nohy na ľavú. Po chvíli sa dvere otvorili a mne sa naskytol pohľad na vysmiatu Claire.

„Ahoj! Konečne si sa ukázala! Nevidela som ťa viac ako týždeň! Toto sa najlepším kamarátom nerobí, Lillian!" snažila sa tváriť vážne a mierila na mňa pravým ukazovákom.

„Nehovor mi Lillian." Nakrčila som nos a prešla okolo nej dnu.

„A nemôžem za to, že nemám čas prísť. Od rána som v práci a potom som buď s Dylanom na tréningu alebo ma zoberie niekam von. V sobotu som bola s Patrickom na nejakej....neviem čo to bolo, nejaká akcia a v nedeľu...som bola doma s Kelly."

„Výhovorky, čisté výhovorky!" krúti hlavou zatiaľ čo zatvára dvere.

„Kde máš mamu?" porozhliadnem sa okolo.

„Nezahováraj Lillian! Ale keď to potrebuješ vedieť, šla nakupovať s kamarátkou." Pokrčí ramenami a vojde do kuchyne. Vyberiem sa za ňou.

„No a teraz mi môžeš vysvetliť, prečo si každý deň s Dylanom a nie so mnou." Namieri prst na seba a zodvihne obočie.

„Pretože s Dylanom chodím a ..."

„Počkaj, o tom ja nič neviem! Takže nie len, že na mňa kašleš, k tomu mi ešte zatajuješ dôležité informácie! Toto si teda zapamätám."

„Netajila som ti to! Len som ti to nemala kedy povedať. Preto som tu, aby som sa s tebou porozprávala. A ty mi tu vykrikuješ, že ťa ignorujem."

„To som nepovedala." Založí si ruky na prsiach.

„Ale prosím ťa." Sadnem si za stôl, zatiaľ čo Claire sa bez slova otočí so zámerom pripraviť kávu.

„No, tak o čom si sa chcela rozprávať?"

„Vlastne hlavne o Dylanovi. Ale aj o...no..."

„O....?" otočila sa zase mojím smerom a oprela sa o linku.

„No, uh, o Ed.."

„To meno ani nehovor! Čo ten zase urobil?!" skríkla.

„No on...stretla som ho na tej akcii kde som bola s Patrickom a..."

„Načo si tam vôbec išla?!" znovu mi skočila do reči a podráždene rozhodila rukami.

„Nevedela som, že tam bude."

„Je to jeho otec Lia. Mohla si čakať že tam bude." Povzdychla si a zaliala kávu.

„Čo si...spravila keď si ho stretla?" postavila predo mňa kávu a sadla si oproti mne.

„Nič...utiekla. Čo som asi mala robiť? Stáť tam a pozerať sa naňho ako na svätý obrázok?"

„A čo Patrick?" spýtala sa, nevšímajúc si moje prechádzajúce, dá sa povedať rečnícke otázky. „Nič. Nepovedala som mu to. Vrátila som sa s tým, že mi bolo zle."

„A to ti uveril?" neveriacky zodvihne obočie. „To netuším, ale ďalej sa nepýtal." Pokrčila som ramenami a opatrne sa napila z hrnčeka plného horúcej tmavej tekutiny.

„A...Dylanovi si to povedala?"

„Nie. Nepotrebuje to vedieť." Položila som hrnček späť na stôl a hlavu si oprela o pravú ruku.

„A teraz si prišla od neho?"

„Uhm." Znovu pokrčím ramenami a napijem sa. „Prečo si nešla k Patrickovi?"

„Potrebovala som sa porozprávať. S kamarátkou. Zase som to nezvládla. Všetko bolo v pohode, lenže ja to proste nezvládam."

„o niečo sa pokúsil a ty si utiekla, však?" povzdychla si a prehrabla rukou svoje blonďavé vlasy. „Uhm." Zamrmlala som s pohľadom upretým do šálky.

„Takže teraz to medzi vami bude fungovať tak, že ty pri každom fyzickom kontakte utečieš, on sa bude vypytovať, ty to zahovoríš a pôjdete ďalej?"

„Nie...on to chápe, povedala som mu, že na to nemám pekné spomienky."

„Lia, nech je akýkoľvek, stále je to chlap." Sarkasticky sa zasmeje. „Dlho to rešpektovať nebude, to mi ver."

___________________________________

Njú čaptr iz hír! :D Ak mám byť úprimná, s týmto dielom vôbec nie som spokojná, je to celé zle a ešte k tomu je to aj nehorázne krátke. Tak dúfam, že aspoň niektorým z Vás sa to páčiť bude, pretože z môjho pohľadu je to hotová katastrofa a seriózne vážne sa za to hanbím :D ale tak, snáď to ju ľudstvo prežije, aj také diely musia byť :D 

By the way, pravdepodobne teraz nebudú časti pravidelne, pretože už nemám predpísanú ani jednu a absolútne som stratila fantáziu čo ďalej... :/ ale určite pridávať neprestanem, len menej pravidelne keďže sa teraz dosť venujem aj druhému príbehu, ktorý píšem s kamarátkou, na ktorý Vám mimochodom do komentu hodím link aby ste to mohli keď-tak omrknúť :D Ale upozorňujem, že od tohto sa to dosť líši a je to ale že úplne iný žáner a popravde, príbehy toho štýlu píšem častejšie :D 

-YoursNel:3:D


"Shit" and "Perfect" LifeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora