°Lia°
„Nevedela som, že vieš salsu." Nadvihla som obočie, keď so mnou Patrick zatočil a pritiahol si ma bližšie.
„Veľa vecí o mne ešte nevieš." Žmurkol a znova ma roztočil po celom parkete.
***
„Tie tvoje tanečné kreácie ma raz privedú do hrobu." Zasmiala som sa, keď už sme kráčali po pláži.
„Nehovor mi, že sa ti to nepáčilo." Zasmial sa tiež a objal ma okolo pása.
„Všetci na nás pozerali." Pokrútila som hlavou.
„A to vadí? Nevyzeralo to, že by sa im to nepáčilo."
„Veď ja som nepovedala, že sa im to nepáčilo. Všetkým sa to páčilo." Zastavila som a otočila sa čelom k nemu.
„Aj tebe?" nadvihol obočie a znovu okolo mňa obmotal ruky.
„Mne najviac." Usmiala som sa a prstami obkresľovala jeho tetovanie, skryté pod látkou trička.
„Dosť by ma zaujímalo, čo ešte vlastne vieš." Zamračila som sa.
„Uhm, no. Robím úžasné tacos." Zasmial sa.
„Že vieš variť už viem. Niečo... zaujímavejšie."
„Napríklad čo?" zodvihol jedno obočie.
„No napríklad, vieš tancovať salsu, tancuješ aj niečo iné?"
„Posledný mesiac som tanec trochu zanedbával." Poškriabal sa na krku a prehrabol si vlasy.
„Ale tancujem. Najviac asi break a street. Spoločenské tance ma nikdy moc nebrali." Zachechtal sa.
„Nikdy ťa moc nebrali? Veď sa v tom vyžívaš! Baví ťa to."
„Nevravím, že ma to nebaví, ale hip-hop a break sú moje lásky."
„Prečo som ťa to teda nikdy nevidela tancovať?" založila som si ruky na prsiach.
„Nikdy si si o to nepožiadala." Pokrčil ramenami s úsmevom.
„Tak o to žiadam teraz, kedy ťa môžem vidieť tancovať?" prestúpila som z nohy na nohu a netrpezlivo čakala na jeho odpoveď.
„Uhm... môžeš sa prísť pozrieť na skúšku." Preplietol si so mnou prsty.
„Kedy?"
„No... skúšky mám v sobotu a v stredu. A učím v štvrtky."
„Učíš?!" obočie mi vystrelilo snáď až ku vlasom. „Ako to, že o ničom neviem?!" rozhodila som rukami.
„Vravím ti, že posledný mesiac sa tomu nevenujem. Nebol som ani na jednej skúške."
„Tak znova začneš." Nasadila som prísny výraz.
„Prečo ti na tom tak veľmi záleží?"
„Pretože ťa ľúbim a chcem aby si bol šťastný. A vidím, že tanec ťa robí šťastným." Vzala som jeho tvár do dlaní a pobozkala ho na obe líca.
„Až také čisté sú tvoje zámery?" pobavene sa usmial a oprel si čelo o to moje.
„Myslím to vážne." Zamračila som sa a pustila ho. Otočila som sa a pobrala sa bližšie k vode.
„Veď ja viem. Prepáč." Podišiel ku mne, objal ma a položil si hlavu na moje rameno. „Aj ja ťa ľúbim." Zašepkal mi do ucha.
***
„Už je neskoro." Zamrmlala som, sediac na piesku s nohami zaborenými pod jemnými zrniečkami. „Mali by sme už ísť domov."
„Si unavená?" ozval sa Patrick spoza mňa a dal mi malú pusu na krk.
„Ani nie, ja len, že už je skoro polnoc a Kelly..."
„Kelly je doma s Laylou a teraz už určite spí. Je to v pohode." Šepol mi do ucha, zatiaľ čo mi rukami prechádzal po odhalenom kúsku brucha.
„Uhm." Súhlasila som nakoniec a oprela si hlavu o jeho rameno.
„Poď si zaplávať." Počula som po chvíľke jeho hlas znova pri svojom uchu.
„Teraz? Voda bude ľadová." Striasla som sa a otočila hlavu k nemu.
„Zohrejem ťa." Pokrčil ramenami s úsmevom a už si aj stiahol tričko. Zahryzla som si do pery a otočila sa k nemu.
„Tak? Ideš?" spýtal sa so zdvihnutým obočím.
„Uhm, o chvíľu, iba... iba tu ešte chvíľku takto seď." Mumlala som, prstami skúmajúc každý jeho sval. Iba sa nad tým zasmial a pozoroval ma, čo spôsobilo nával červene v mojich lícach.
„Prečo sa tak pozeráš?" zodvihla som k nemu pohľad.
„Pretože si nádherná." Odpovedal prosto a odhrnul mi vlasy z tváre.
„Nie je na mne nič zvláštne, ani jedinečné." Pokrútila som hlavou a naďalej pociťovala, že sa červenám.
„Si jedinečná celá. Takým spôsobom, ako môžeš byť iba ty." Nesúhlasil so mnou. Potriasla som hlavou a vstala, neschopná prijať jeho komplimenty. Takto o mne ešte nikdy nikto nehovoril a už vôbec nie predo mnou samotnou.
„Ideme do tej vody?" natiahla som k nemu ruky.
„Iste." Chytil ma za ruky, vstal a potom už zo mňa sťahoval oblečenie. Zastavila som ho však, keď sa dostal ku korzetu.
„Prečo nie? To ho chceš mať na sebe aj vo vode?" zamračil sa.
„Je to korzet. A uhm..." znova som pocítila červeň v lícach. Do pekla už s tým!
„A... ?" spytoval sa s pobaveným úsmevom, napriek tomu, že vedel, čo chcem povedať. Robil to naschvál.
„A pod korzetom sa predsa nenosí nič." Založila som si ruky na prsiach.
„A teraz sa dostaňme k tomu podstatnému – problém?"
„Mám tu naozaj behať takmer nahá?" rozhodila som rukami.
„Veď som tu predsa iba ja. No tak." Pristúpil ku mne a už mi ho znova vyzliekal. Povzdychla som si a nechala sa vyzliecť takmer do naha, až som pri ňom nakoniec stála iba v nohavičkách, s hlavou sklonenou k zemi.
„Už som ti predsa vravel, že si nádherná." Chytil ma za bradu a hlavu mi zodvihol.
„Hlavu hore, spadne ti korunka." Pousmiala som sa a pobozkala ho. Kým on zasypával bozkami moje pery a krk, moje ruky sa vydali k jeho nohaviciam, a napriek tomu, že vyzliecť by isto šli aj bez toho, som mu ich rozopla a potom stiahla dole. Skopal si ich z nôh, vzal ma do náruče a vstúpil so mnou do studeného mora.
________________________________________________
Hi guyz, už znova otravujem :D mám tu novú časť, ktorá je zase až hriešne krátka, ale keďže vydávam (mala by som) každý deň, tak si myslím, že to môžem aj troška natiahnuť. To je teda prvá vec, a druhou je moje ospravedlnenie, že som včera nič nepridala, ale mám celý víkend na starosť sedem-ročné dieťa, a viete si to predstaviť, je to proste satan. Preto som včera nič nepridala, úplne ma vyšťavila.
No a mám tu aj tretiu vec, a to, že je mi naozaj ľúto, že v poslednej dobe tu nie sú skoro žiadne komentáre. Skoro každý, kto časť okomentuje, je niekto, koho aj osobne poznám, čo spôsobí, že si myslím, že to proste robia iba z takej kvázi 'povinnosti', a že tých ostatných, to buď nezaujíma, alebo nebaví, čo ma naozaj mrzí, tak by som bola naozaj vďačná, ak by ste mi aspoň sem komentár napísali, aby som keď-tak vedela, že ste stále tu, iba možno trošku leniví :'D
Thanx <3 ILY to the ) and <- <3
Hope U Like It
Loads Of Love
- Nell
P.S.: Stále si môžete písať aj o venovania, aby som to nevenovala len ľuďom, o ktorých viem, že to chceli už dááááávno:D
YOU ARE READING
"Shit" and "Perfect" Life
Romance"Nevieš o mne nič. Nepoznáš ma." "Viem dosť." "Napríklad?" "Miluješ ma." Cover by: RossalinGrey Rating: #9 in Romance, 27.8.2K16