Part 23

4.2K 225 14
                                    


°Lia°

„Ahoj, tiež vás oboch rád vidím. Troška sa upokojíme, nie?" prehovoril Edward s úškrnom na perách.

„JA, že sa mám upokojiť?! Aký skurvený dôvod ťa oprávňuje dotýkať sa mojej dcéry?! Si..." môj výbuch hnevu prerušil tichý vzlyk.

„Tati, prečo maminka kličí?" zamumlala Kelly, zabárajúca hlavu do Patrickovho ramena. Pri jej oslovení zostali všetci v miestnosti stáť ako oparení. Ticho prerušil až Edwardov smiech.

„Tak takúto komédiu som dlho nevidel." Rozprával pomedzi výbuchy smiechu.

„Je ti niečo vtipné? Koho by mala podľa teba nazývať otcom? Snáď nie teba?" nadvihla som obočie a jeho smiech razom ustal.

„O čom..."

„Ale prosím ťa. Nemyslíš, že tvojich klamstiev bolo dosť? Než ma naserieš ešte viac, buď tak dobrý, a zdrž sa komentára."

„Vezmi si ju." Začula som prehovoriť Patricka. Otočila som sa naňho, práve keď podával Kelly Layle. Podišiel bližšie a zastal vedľa mňa, s pohľadom upreným na jeho otca. Ticho, ktoré v tej chvíli nastalo, ma znervózňovalo. Po niekoľko nekonečných sekundách, jednoducho natiahol ruku, zaťatú v päsť, ktorá v mihu oka pristála na Edwardovej tvári. Nestačil však nič spraviť, pretože Patrick sa naňho doslova vrhol.

„Rick! Prestaň!" skríkla po ňom Layla, ktorá práve položila Kelly na zem a snažila sa ho od otca odtrhnúť. Nakoniec sa jej to, s Dylanovou pomocou podarilo, zatiaľ čo ja som znova držala Kelly v náručí.

„Vypadni! Vypadni z môjho domu!" zvreskol Patrick s ruku natiahnutou smerom ku dverám. Chvíľu po sebe iba navzájom hádzali vražedné pohľady, no po chvíli Edward prešiel okolo neho a vyšiel z domu von. Layla a Dylan Patricka pustili a on sa otočil na mňa. Sklopila som pohľad k zemi.

„Prečo si mi to nepovedala?" povzdychol si a pritiahol si ma, a zároveň teda aj Kelly, do objatia. Jednu ruku som mu obmotala okolo pása, zatiaľ čo druhou som stále držala Kelly.

„No, ehm.. asi by sme si mali odniesť veci." Prehovorila som po chvíli, na čo všetci iba mlčky prikývli.

***

Vybaľovala som si kufor a odkladala veci, ktoré som nemala oblečené späť do skrine, keď sa okolo môjho pása obmotali svalnaté paže.

„Prepáč." Zamumlal mi Patrick do ucha.

„Čo by som ti mala prepáčiť?" otočila som sa k nemu, obmotala ruky okolo jeho krku a prsty zaborila do jeho vlasov.

„No, je to môj otec a ja..."

„Nemáš s ním vôbec nič spoločné." Pokrútila som hlavou. „Nemáš sa mi za čo ospravedlňovať."

„Ľúbim ťa." Oprel si čelo o moje a viac si ma k sebe pritisol.

„Aj ja teba." Šepla som a spojila naše pery.

„Vedela som to!" trhla som sebou, keď som začula Laylin krik a zvonivý smiech.

„Preskočilo ti? Skoro som dostal infarkt." Prehovoril Patrick s rukou na srdci.

„Nesnaž sa to zahovárať!" ukázala naňho a ja som sa jednoducho musela zasmiať nad jej výrazom.

„A ty sa nesmej! O tomto som predsa už dávno mala vedieť!" posunula ruku a ukazovák namierila mojim smerom.

„Tým dávno, myslíš pred štyrmi dňami?" zachechtala som sa.

„Presne tak!" založila si ruky na prsiach.

„No dobre, vidím, že táto konverzácia sa ma netýka, takže ja idem uvariť niečo na večeru, keďže tuto moja milovaná sestrička sa na nás vykašľala. O pol hodinu vás čakám dole." Ozval sa Patrick, rýchlo mi ešte vlepil pusu, a za sprievodu Laylinho 'awww' opustil izbu.

„Tak, začni. Ako sa to stalo, čo sa stalo, prečo sa to stalo a čo sa dialo potom." Spustila prúd svojich otázok Layla a už si sadala na moju posteľ.

„Pokoj, nie sme v reality show." Zasmiala som sa. „No, ako začať? Uhm.. už cestou do Berlína bol Patrick nejaký divný, choval sa tak...zvláštne, bol stále nepríjemný a hnusný. Tak som sa ho proste v jeden večer opýtala čo mu je. No a on mi vravel, že... no, je to zložité a nechce sa mi to celé vysvetľovať, proste niečo v štýle, že si nevšímam to, čo mám priamo pred sebou, a že si ma Dylan nezaslúži. Nakoniec z neho ďalší deň ešte vypadlo prečo, ale to je v tejto časti príbehu nepodstatné. No a proste keď mi toto všetko vyčítal, tak som mu povedala, že to nemôže vedieť, pretože ma nepozná. No a on mi povedal že o mne vie dosť, a ako príklad uviedol, že ho milujem."

„Sebavedomý. To má po mne. No, a čo ďalej?" zasmiala som sa nad jej zvedavosťou a poznámkami, a pokračovala ďalej.

„Potom som mu to vyvrátila s tým, že ľúbim Dylana, ale nakoniec sme sa nejako dopracovali k tomu, že Dylana neľúbim tak, ako by som mala, preto s ním ani nemôžem nič mať. Preto sa pri ňom ani nedokážem zbaviť toho strachu, zatiaľ čo pri Patrickovi áno." Pousmiala som sa.

„A čo bolo ďalej? Čo sa dialo potom? Preboha Lia, ja chcem vedieť úplne všetko!" naliehala.

„To ti tu mám snáď opisovať detaily sexu s tvojim bratom?" nadvihla som obočie.

„Agrhh." Kyslo sa zatvárila. „Tak toto práve nie. Myslím čo sa dialo počas pobytu ďalej... a ak sa v tom vyskytuje nejaký ďalší sex, tak prosím, aj to vynechaj."

„Si neskutočná." Pokrútila som hlavou so smiechom, no nakoniec jej všetko rozpovedala.

„No, keby to nebol môj brat, tak by som sa práve zamilovala." Povedala po chvíľke mlčania, na konci môjho rozprávania.

„Môj brat to nie je, takže ja som toto právo mala. Len... len to musím ešte povedať Dylanovi."

„Neboj, on to pochopí. Určite teda nie hneď, najskôr bude nahnevaný a tak, ale potom to pochopí. Uvidíš." Pousmiala sa.

„No, snáď áno.. ale pamätám si, že ty si mi chcela povedať niečo dôležité, tak spusť." Zložila som si nohy do tureckého sedu – nie toho pravého, veď by som si polámala kosti – a venovala jej svoju plnú pozornosť.

„No, takže.. bola som s Jasonom na večeri u jeho rodičov.."

„A....?"

„A... požiadal ma o ruku! Budeme sa brať!" skríkla nadšene a hodila sa mi okolo krku.

_______________________________________

Ja som to dala! No chápete to?! Normálne som to napísala! <3 Okej, fajn, trvalo o mesiac, ale je to tam! A keďže som sa na Vás posledný mesiac doslova a do písmena vykašľala - za čo sa ospravedlňujem - tak som tu odteraz každý deň s novou časťou!!! <3

Hope U Like It <3

Loads Of Love

-Nell

&quot;Shit&quot; and &quot;Perfect&quot; LifeWhere stories live. Discover now