"Damn!"
Sehun memukul stereng kereta. Dibuka pintu kereta kasar.
"Woii perempuan! Nak jalan tu tengoklah kiri kanan! Tengok kereta aku ni! Habis calar!"
Tidak dihiraukan perempuan yang terduduk di atas jalan itu. Terus dimarahnya perempuan itu.
MinRa menyapu lengan bajunya yang kotor. Dia bangun dengan perlahan.
"Im sorry"
Gadis campuran Korea dan China itu membongkokkan sedikit tubuhnya.
"Aku nak kau bayar balik atas apa yang kau dah buat ni! Kau jangan ingat kau boleh lari daripada aku! Kalau kau lari,sampai ke lubang cacing aku cari kau! Aku nak kau bayar dua kali ganda daripada harga kereta aku!"
MinRa yang dari tadi tunduk memandang jalan,mengangkat mukanya.
"Tapi,encik..Saya tak sengaja"
Kata MinRa cuba membela diri. Dia langsung tidak mampu membayar sebanyak itu.
"Kenapa tak ada duit ke ?"
Kata² Sehun lebih kepada sindiran. Matanya memandang MinRa dari atas ke bawah. Ya,memang dia akui yang MinRa cantik. Mana² lelaki boleh terpikat dengannya. MinRa mempunyai kulit putih bersih tanpa mempunyai sebarang parut. Mata yang bewarna hazel menarik minatnya.
"Whats your name ?"
Tanya Sehun dengan keras. Ooh Sehun seorang CEO Daejin Holdings yang terkenal dengan sikap egonya. Bukan itu sahaja,dia juga terkenal dengan sikap Playboy.
Kring~Kring~Kring
Telefon Samsung Galaxy S5 Sehun berbunyi. Sehun menolak punat hijau.
"Yeobseyo ?"
Terangguk² Sehun mendengar penjelasan dari pemanggil.
"Okay,I'll go now"
Kata Sehun ringkas. Dia menekan punat merah di skrin telefonnya lalu menyimpan semula di dalam poket seluarnya.
Dia menapak ke arah MinRa. Didekatkan mukanya dengan muka MinRa
"I will find you girl"
Bisik Sehun di telinga MinRa Dia menapak ke belakang dan memasuki kereta Ferrari nya.
Laju kereta itu bergerak. Cecair jernih mula bertakung di tubir mata MinRa. Tinggal saat untuk melimpah sahaja.
---
"Kenapa lambat hari ni Min ? Selalunya kamu datang awal"
Tanya Jinyoung. Tiba² matanya terpaku pada lengan MinRa.
"Min! Kenapa dengan lengan kamu ?!"
Tanya Jinyoung. Jelas kelihatan riak risau di mukanya tatkala melihat lengan MinRa berdarah.
MinRa memegang lengannya. Dia langsung tidak sedar yang lengannya berdarah.
"Min,jatuh masa nak turun bas tadi. But, its okay. Min letak first aid nnti eloklah. Unnie tak payah risau"
Bohong MinRa. Tidak mahu Jinyoung risau.
"Betul ni ?"
"Ya"
MinRa tersenyum lalu keluar dari ruang kerjanya dan mengambil first aid.
--
"Kai,tolong aturkan meeting dengan semua staf esok. Tepat pukul 8 pagi. Semua mesti datang!"
Kata Sehun pada Kai selaku Penolong Kanan Sehun.
"No problem. Eh. Malam ni jom enjoy. Aku dengar ada awek baru"
"Boleh gak. Dah lama aku tak 'main'."
Kata Sehun.
"Okay. Dekat Club biasa eh ? 8 malam. TEPAT!"
Kata Kai seraya menepuk meja Sehun. Sehun ketawa kecil. Sehun memukul bahu Kai.
"Ye. Aku tahu"
Kata Sehun.
"Aku chow dulu"
"Emm"
--
"Jack,Satu lagi!"
Kata Sehun.
"Oi! Kau ni asyik minum je! Jom lah dance!"
Kata Kai dengan kuat. Percakapan mereka sedikit terbatas akibat muzik yang terlalu kuat.
"Kau pergi dulu! Nanti aku pergi!"
"Okay!"
"beautiful lady"
Kata Sehun pada perempuan yang dirangkul oleh Kai. Perempuan itu tersenyum.
"Ehemm.. bro. Tu berlambak lagi. Pergi lah cari. this is mine"
Kai ketawa kecil sebelum pergi ke celahan orang ramai.
Sehun meneguk minuman keras itu. Kemudian dia mengelamun.
Lamunannya terhenti apabila terasa pahanya diusap lembut.
Sehun menoleh ke arah orang itu.
"Miss me ?"
Tanya si perempuan. Sehun tersenyum.
"Of course"
Sehun mengucup bibir Keisha.
"Lets dance"
Kata Keisha sambil menarik tangan Sehun pergi ke celahan orang ramai.
--
Third ff yo ~ vote !!!!! Thanks ~
YOU ARE READING
[COMPLETED] Hurt (Sehun EXO fanfic)
Fanfiction#125 on Fanfiction [070118] MinRa seorang gadis campuran korea dan china. Datang ke korea dengan harapan ingin mencari abangnya yang hilang 19 tahun lalu. Bekerja di sebuah syarikat. Namun,dia diberhentikan oleh Pengerusi Daejin Holdings iaitu Ooh S...