Part 9

1.4K 86 4
                                    

Hidupnya sudah hancur. Hancur dimusnahkan oleh seorang lelaki atau lebih tepat suaminya sendiri.

Tidak pernah terlintas untuk dia maafkan lelaki itu. Entah kenapa dia boleh jatuh ke tangan lelaki itu.

Dia menangis lagi .

"Arghhh. You ruin my life Ooh Sehun ! Useless !"

MinRa mengambil gunting di dalam laci bilik itu. Perlahan - lahan dia menoreh tangannya.

--

"Puan MinRa kehilangan banyak darah. Tetapi, syukur baby nya masih kuat. Kami akan tunggu sehingga Puan MinRa sedar dan Kami akan membuat rawatan seterusnya"

"Thank you doctor"

Sehun duduk di kerusi itu. Digenggam tangan MinRa dan disembam mukanya di situ.

Dia menangis lagi. Nasib baik Yuri menelefonnya. Yuri berusaha mencari nombor telefon Sehun dan akhirnya dapat.

--

MinRa membuka mata. Terasa berpusing kepalanya. Siling putih menyapa pandangannya.

Tangan kanannya terasa kebas.

Sehun ?

'Macam mana dia ada dekat sini ?'

MinRa cuba untuk mengangkat tangan kirinya tetapi dia terasa pedih.

Sehun mula terjaga. Cepat - cepat MinRa menutup kembali matanya.

"Sayang, bila sayang nak bangun ? Please bangun. Saya tahu saya salah. Saya bodoh ! Saya suami paling tak guna . Maafkan saya."

Sehun menangis. Dia bangun dari kerusi dan mencium dahi MinRa lembut.

Selepas Sehun keluar, MinRa menitiskan air mata.

--

"Saya taknak tidur sebilik dengan awak"

Sehun mengeluh. Ya, memang patut dia menerima layanan begini.

MinRa sudah keluar dari hospital dan dia membawa MinRa balik ke rumah.

"Tak apa, saya faham. Jom, saya akan beg awak"

Ingin Sehun mencapai beg di tangan MinRa , MinRa mengelak.

"Tak perlu tunjuk baik Sehun"

Sinis sahaja kata kata MinRa. MinRa berlalu dan naik ke atas.

--

Short update heree, thanks for vote and readd saranghae

[COMPLETED] Hurt (Sehun EXO fanfic)Where stories live. Discover now