Β:Γυρισες Χριστινα;; Χ:Οχι ειναι το φαντασμα μου και αρχισαμε να γελαμε και οι δυο.Μετα απο 5' σταματησαμε να γελαμε και οι ερωτησεις του πεσανε βροχη . Χ:Μια μια οι ερωτησεις . Β:ΟΚ!Λοιπον τα φτιαξατε; Χ:Ναι. Β:Σε φιλησε;; Χ:Ναιιιι Β:Κανατε τιποτα αλλο;; Σας τι χαλασε κανεις;; Χ:Προτον κοψε τις μαλακιες δεν καναμε τυποτα αλλο και δευτερον εκει που ειμασταν αγκαλια με πειρε τηλ. η Δεσπονα. Β:Πω χαλαστρα εε;; Χ:Λιγο οσο νανε λοιπον τελιωνε τωρα να φυγουμε ειναι 9:40μ.μ. Και θα ερθει 9:45μ.μ. Να με παρει ο γλυκουλης μου να παμε μαζι εσυ με ποιον θα πας; Β:Θα παω να παρω την Ευα να παμε μαζι. Χ:Οκ! Κατεβαινω τωρα. Αα ξεχασα να πω οτι πηγα πρωτα και εβαλα ενα κοκκινο κολιτο μινι φορεμα με της κοκκινες πλατφορμες μου βαφτηκα οπως πριν απλα εβαλα κοκκινο αντι ροζ κραγιον πειρα μια μαυρη τσαντα φακελο και κατεβηκα κατω μολις κατεβηκα ειχε ερθει ο Κωσταντινος μου και ηταν ετοιμος να χτυπησει το κουδουνι μπορει να αργισα λιγακι μολις με ειδε εμινε με το στομα ανοικτο Χ:Εχω κατι;; Κ:Εισαι θεα πρεπει να σε προσεχο σημερα. Και με φιλαει τοσο παθιασμενα ενιωσα στην κοιλια μου πεταλουδες. Χ:Παμε τωρα μην αργισουμε;; Κ:Ναι μωρο μου. Μου ανοιξε την πορτα (μα τι τσεντλεμαν) και μπηκα μεσα μπηκε και αυτος στην θεσει του οδηγου και φυγαμε για το μπαρ...
Γεια σας κοριτσαρες.Νεξτ η διαγραφη;;;;;;;;❤❤❤