Μετά από 5 μηνες:
Σήμερα είναι τα γενέθλια του Βαγγελη και θέλω να του κάνω έκπληξη εχθές το βράδυ κοιμηθήκαμε στο σπίτι μου αγκαλιά και όλη την ώρα σκεφτόμουν τι δώρο να του πάρω και τι έκπληξη να του κάνω τελικά αποφάσισα να του πάρω μια κιθάρα που είχαμε δει σε ένα μαγαζί με είδη μουσικής που μόλις την είχε δει του άρεσε πάρα πολύ και επειδη και στους τρεις μας αρέσει πάρα πολύ η μουσική και από μικρά εγώ και οι δύο Βαγγέληδες πηγαίναμε σε οδείο και έτσι ξέρουμε πολύ καλά κιθάρα εγώ έμαθα και πιάνο και οι Βαγγέληδες μάθανε και ντραμς γιατί εκτός από κιθάρα τρελενονται και για ντραμς. Η έκπληξη που θα του έκανα ήταν να του κάνουμε με τα παιδιά ένα πάρτι έκπληξη με όλους τους φίλους μας. Έχω ξυπνήσει από τις 8:00 το πρωί μόλις ξύπνησα πήγα στο μπάνιο έκανα ένα ντουζ χτένισα και ίσιωσα τα μαλλιά μου βαφτηκα ελαφριά με ένα απαλό ροζ κραγιόν λίγο ρουζ και μάσκαρα μόλις τελείωσα πήγα σιγα-σιγα στο δωμάτιο μου για να μην ξυπνήσω τον Βαγγέλη άνοιξα την ντουλάπα μου και μετά από λίγο ψάξιμο αποφάσισα να βάλω μια άσπρη μπλούζα που γράφει πάνω LOVE και την έζωσα μέσα στο τζιν συρτσάκι μου μετά βγήκα αθόρυβα από το δωμάτιο μου και πήγα στην κουζίνα έφτιαξα πρωινό (καφέ, πορτοκαλάδα, κουρασανάκια φρέσκα από τον φούρνο, φριγανιες με Βιτάμ και μέλι και μαρμελάδα, τοστ κ.α. Μολις τελιωσα πείρα τηλέφωνο την Δέσποινα.
Κλήση με Δέσποινα:
Δ:Παρακαλώ;;
Χ:Έλα κοριτσάκι μου τι κάνεις;;
Δ:Καλά αγάπη μου εσύ;;
Χ:Καλά λοιπόν άκου σήμερα όπως ξέρεις είναι τα Γεννεθλια του αδερφού σου.
Δ:Ναι.
Χ:Να και είχα μια ιδέα άμα θέλατε εσύ και τα παιδιά να του κάναμε ένα πάρτι έκπληξη με όλους τους φίλους μας.
Δ:Ωραία ιδέα ναι γιατί όχι;;
Χ:Χαίρομαι λοιπόν αν μπορείς πάρει και τις άλλες δύο τις τρελές πες το και στα αγόρια να μην του πουν χρόνια πολλά σαν να το ξεχάσαμε και το βράδυ να είναι η έκπληξη του. Και πες και στις άλλες κατά τις 10:30 να συναντηθούμε στο mall να πάμε για ψωνια για να πάρουμε αυτά που θα βάλουμε σήμερα και να πάρω το δώρο του και εάν θέλετε να πάρετε και εσείς τίποτα και μετά που θα τελειώσουμε από τα μαγαζιά να πάμε super market για να πάρουμε αυτά που θα φτιάξουμε για το βράδυ και να πεις στον αδερφό μου να πάρει τον Άρη και τον Βαγγέλη μα έρθουν από εδώ μόλις φύγουμε εμείς να του κάνουν παρέα αλλά να μην του πουν τίποτα.
Δ:Οκ κολητουλα βασισου πάνω μου.
Χ:Οκ κλείνω να πάω να τον ξυπνήσω να φάει πρωινό που του έχω φτιάξει και μόλις είσαι έτοιμη εσύ και η άλλες στείλε μου μήνυμα να φύγω για να έρθω στο mall.
Δ:Οκ bye.
X:Bye.